Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

egy próbát megér, már csak a méretet kell megszerezni
köszi
na meg is találtam az új kedvenc forrásom :D köszi előre is
06209761972 - csörgess meg légyszi, visszahívlak és megbeszéljük
rendeljek Neked?
Lehet, hogy unalmas vagyok már, kuplunglamellát, meg rugókat szeretnék rendelni a motoromba, de a nagyvas.hu ma épp zárva (tegnap sem vették fel a telefont), a motoralkatresz.eu szabadságon van, majd 10-től nyitnak újra..
Ti honnan szoktatok még rendelni?
hello srácok egy honda cb 900-ashoz hol tudnék kilométert vagy fordulatszámmérőt fedő kerek üveglapot venni? kb olyan mint a naked Bandité
(Látom még mindig van valami tüskéd... )

Nézd erről az oldalról meg a dolgot...lehordod a technikát, hogy szar a tömítettsége, lehetne jobb is...(ebben igazat is adok, mert 50 e km előtt nekem is kifeküdt a lánckerék agy csapágyazása, túl vagyok már ezen...Az első kerekekben amúgy zárt csapágyak vannak) utána meg leírásod szerint sima porvédő lemezes "ZZ"-s csapágyakat építesz be az elmondásod szerint...pedig elvileg jól választottál, vagy jót adtak a boltban...szerintem ez egy egyszerű műszaki dolog ...

Az utolsó személyeskedő mondatodra nem reagálnék újabb személyeskedéssel, csak annyit tennék hozzá, hogy aki nem dolgozik, nem is hibázik...nekem a fékek a "keresztem" nem először fordult velem elő...én sem vagyok tökéletes, és nem is kívánok olyan álarcban tetszelegni.

Ha esetleg kell még muníció...Sr 500 Yamahának is "elhagytam" a olajrendszer csavarját, mindig kiborítom véletlen az olajcserekor az olajat, beszakítottam már egy rakás csavart, kitéptem sok menetet, eltörtem megannyi műanyag alkatrészt, számtalanszor sérültem meg munka közben és kötöttem ki az ügyeleten jellemzően sátoros ünnepek estéjén...a mai napig minden hegesztéskor megégetem magam...
A fémlemezes csak a port nem engedi be, a gumis a vizet se.
Én nem tudom ilyen tudományosan megközelíteni a történetet, ezt én meghagyom az igen okosoknak. Egyszerűen beraktam három db két oldalról zárt csapágyat. Nem, nem fémlemezzel zárt, hanem kék műanyagszerű gumival. Lehet hogy rosszul fogalmaztam...de utánanéztem hogy ilyen helyre milyen való.
És büszkén mondom, kurva jó lett és nem ez volt az első és szerintem nem is az utolsó csapágycserém....az okoskodást meg meghagyom azoknak akik képesek elhagyni egy légtelenítőcsavart a fékrendszerből.
Nagyon este van, de gyors fejszámolással saccperkábé 2300-at forog
a kerék percenként 250km/h-nál. Sima 2Z is ~30000-ig jó, nemde ?
"ZZ" csapágy került"
Miért nem
Akrilnitril-butadién gumi (NBR) súrlódó tömítés, acéllemez erősítéssel vagy anélkül, a csapágy egyik oldalán
2RS
Akrilnitril-butadién gumi (NBR) súrlódó tömítés, acéllemez erősítéssel, a csapágy mindkét oldalán
RS1
NBR súrlódó tömítés, acéllemez erősítéssel, a csapágy egyik oldalán
2RS1
RS1 súrlódó tömítés, a csapágy mindkét oldalán
RS1Z
NBR súrlódó tömítés, acéllemez erősítéssel, a csapágy egyik oldalán és védőlemezzel a csapágy másik oldalán
RS2
Fluorkaucsuk (FKM) súrlódó tömítés,acélerősítéssel, a csapágy egyik oldalán
2RS2
RS2 súrlódó tömítés, a csapágy mindkét oldalán
RSH
NBR súrlódó tömítés, acéllemez erősítéssel, a csapágy egyik oldalán
2RSH RSH súrlódó tömítés, a csapágy mindkét oldalán
RSL Kis súrlódású súrlódó NBR tömítés, acéllemez erősítéssel, a csapágy egyik oldalán
2RSL
Kis súrlódású RSL súrlódó tömítések a csapágy mindkét oldalán
RZ
Kis súrlódású NBR tömítés, acéllemez erősítéssel, a csapágy egyik oldalán
2RZ ....?
A mosástól nem tágul ki a simmering!
Most már duplán zárt csapágy van hátul mindenhol! Jöhet a slag!
Legfőképpen magasnyomású mosóval. A kis résekbe szó szerint belepaszírozza a vizet a trutyival együtt.
Látod, nem kell annyit mosni!
Hali!
Zöldi!
Írtam emailt!
Köszi szépen!
Nekem ez van.
bazismotor.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage
.tpl&product_id=8624&category_id=84&manufacturer_id=30&option=com_virtu
emart&Itemid=4445
Hm....ez alapján azért nem egy gagyi osztályú sisak lehet! És nem is néz ki rosszul!
A Vemar Helmets 1986 óta gyárt és árusit, bukósisakokat. A kompozit anyagok feldolgozása terén szerzett több mint 22 év tapasztalattal, 1986-ban Riccardo Simoni, alapító részvényes elhatározta, hogy bukósisakok gyártásával bővíti addigi tevékenységüket.
A kezdetektől, a minőség és biztonság a legfontosabb a Grosseto-i gyártó számára. Az évek során lépésrő1-lépésre a legmodernebb berendezésekkel szerelték fel üzemüket és létrehoztak egy kitűnően felszerelt modern laboratóriumot, amely a legszigorúbb előírásoknak is megfelel.
A Vemar Helmets, Európa vezető kompozit bukósisak héj gyártójává nőtte ki magát. A céget jelenleg Nicola Simoni, Riccardo fia vezeti. Elkötelezett a motorsport támogatása iránt. Folyamatosan képviselteti magát világ- és nemzeti bajnoki futamokon.

Vemar Helmets S.p.A.
Grosseto
Magyarországi képviselő: Motor Line Kft.
Én se ismerem... csak gondoltam megjegyzem, hogy 70k forint körül már sok komolyabb sisakot is meg lehet csípni, mint az AGV K3
Dipshit!

http://shop.motorline.hu/ruhaz...

Ezt a márkát nem ismerem,de attól lehet jó is!
Jut eszembe nem tudja valaki hogy az első kerékben is ilyen féloldalt zárt csapágyak vannak csak? Mert akkor nem várom meg hogy "jelezzenek", előre kihajítom a picsába őket.... az első kerékcsapágyakra és simmeringre tud valaki méreteket mondani nekem? Előre is köszi!