Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a korektül be állitott 250 bandit 170- 180 -at simán tud

igaz 8000-9000 alat nincs benne erő
600-as Banditom kuplungja csúszik. Utángyártott lamellák közül ti Lucast, vagy Ferodot választanátok? Van valakinek tapasztalata ezekkel?
Ez a Gs1150-es (a 16" -os kerekü, gögös fötengelyes) könyve, és valóban karbi összrakáskor írja , hogy hol legyen a pillangó éle a alapjárati furatokhoz képest kiindulás képpen, majd szinkronizáláskor a középsö kettön egy fél golyóval alacsonyabbra veszi az értéket...Nálad a pont ennél a blokknál... a gixerét meg megkeresem ma este...
Szoktam hallgatni mikor kocsival megyek ahogy nyelezik feszt a dongónak hogy jól visít mondom ez hűdegyorsan jön..................és elmegy mellettem egy tuningrobi sebességével.
Én a nagy döggel sem közlekedem gyorsan!
Azt is hogy eközben 80-90-el mész?
Szívem szerint szívesen birtokolnék egy korrektül helyrerakott kis (250) Bandit. Ha csak játszós motornak, akkor is. Imádtam a 15-6-7ezres fordulatokat rajta.

6 évvel ez előtt. Lehet, hogy most csalódás lenne.
Elvihetem valakiét egy körre? :D
Hello Tasi!

Küldtem mail-t! Jobbulást!

Üdv.
Küldtem egyet én is nemrég, egyszer odaér :)
nagyon finoman tuningoljátok a karbit ,,,,,,,,, az 1342 blockomba a gyári 125 fuvoka 165 re volt cserélve ,,,,,, de a 1256 mostani block 40 karburátorában is 145 a fő ,,, a másik 38-as economi kis fogyasztásu kabiban 140, ezzel simán meg csinálom az 5, 5 litert két személyel
1200-as, plusz kapott egy K és N mosható légszűrőt a széria légszűrőházba, meg a főfúvókák le lettek cserélve 107,5-ről 110-re (a Dynojet stage1 kit-ben is ez a méret van amit a fenti konfighoz ajánlanak). Ha nyitnak a vákuumos tolattyúk, akkor úgy megindul, hogy félek rajta (mondjuk ezzel a futóművel és fékkel nem nehéz félni rajta ). A futómű beállítás lesz a következő feladat...
tavaly a környék összes 250 - 400 nálam landolt............ volt hatvanból , gödölö , nyergesujfalu , bugyi

https://www.facebook.com/media...

https://www.facebook.com/media
...



nagyon sok türelem és ki tartás kell hozzá


Így kellene, hogy legyen!
Küldtem levelet a jahu-dra.
Aki vegzett mar400 as banditon karbiszinkront, irjon mar ram pls,. Koszi elore is.
Arra figyelj,hogy legalább 600-as legyen! Bocs,ez magas labda volt!
Akkor pontosítom nem mennek el egy 20.000es szezont. Megmértem:2 - 2.2 mm-esek. Ha kell innen valakinek grátisz odaadom.
Kanyarogni télleg jó lenne, mert a széle szép! Nekem sem a közepe miatt vették le a rendszámot, mert azzal még lehetett volna autópályázni 10 ezer km-t!
Odafelé nem, csak hazafelé, mert ott leradírozom! :-)
Annyit nem de ha átmész velük a sógorokhoz legalább nem veszik le miattuk a rendszámot
Még elmegy húszezret? Nekem ennyi egy szezon!
rohadt beteg vagyok most men csinálok vidit de fogok és akik idáig a sötétben tapogatoztak meg fogják érteni miröl is van itt valojában szó

http://www.youtube.com/watch?v...

ö jól csinálja profi


http://www.youtube.com/watch?v...

ö azt sem tudja mit csinál de duma van

http://www.youtube.com/watch?v...

ö mindent meg tesz hogy alapjáraton egyforma értékeket produkáljon .. csak ép fordulaton el mászik neki minden
Arra tettem rá , nem nagyon kellett feszíteni, könnyen lejött ("károsodás nem történt").
Nem olyan biztos az. A szinkronba a hengerek eltérő hőmérséklete, kipufogó, airbox hengerenkénti eltérő ellenállása, fúvókázás ... mint beleszól. Szerintem érdemes utánanézni , hogy mi a gyári ajánlás. Nálam eleve eltérő vákuum étékeket írnak elő, egyértelmű, hogy miért nem lett jó a szinkronom. Nálad eddig jó volt az azonos érték, szóval szerintem is valami más lesz ott a probléma...
Télen nem tömődött el a karbid (főleg a pilot rendszer...).
Nekem egy széles tügörgös csapágy van a szabadonfutónál gyárilag...

Ugye nem a külsö szegecselt gyürüre akasztottad azt a csapágy lehúzót? Mire fogtál rá?

(Azt szedtem fel több helyröl, hogy nem túl etikus az ilyen csegecselt forgórészekre ráfogni, mert tutira elhúzza valamerre a gyürüt, a szegecsek is meglazulnak, utána az ütni fog aztán hazavágja a csapágyat...Nem hiába van az agyon a lehúzásra a menet kialakítva...)