Ez a Gs1150-es (a 16" -os kerekü, gögös fötengelyes) könyve, és valóban karbi összrakáskor írja , hogy hol legyen a pillangó éle a alapjárati furatokhoz képest kiindulás képpen, majd szinkronizáláskor a középsö kettön egy fél golyóval alacsonyabbra veszi az értéket...Nálad a pont ennél a blokknál... a gixerét meg megkeresem ma este...
Szoktam hallgatni mikor kocsival megyek ahogy nyelezik feszt a dongónak hogy jól visít mondom ez hűdegyorsan jön..................és elmegy mellettem egy tuningrobi sebességével.
Szívem szerint szívesen birtokolnék egy korrektül helyrerakott kis (250) Bandit. Ha csak játszós motornak, akkor is. Imádtam a 15-6-7ezres fordulatokat rajta.
6 évvel ez előtt. Lehet, hogy most csalódás lenne.
Elvihetem valakiét egy körre? :D
nagyon finoman tuningoljátok a karbit ,,,,,,,,, az 1342 blockomba a gyári 125 fuvoka 165 re volt cserélve ,,,,,, de a 1256 mostani block 40 karburátorában is 145 a fő ,,, a másik 38-as economi kis fogyasztásu kabiban 140, ezzel simán meg csinálom az 5, 5 litert két személyel
1200-as, plusz kapott egy K és N mosható légszűrőt a széria légszűrőházba, meg a főfúvókák le lettek cserélve 107,5-ről 110-re (a Dynojet stage1 kit-ben is ez a méret van amit a fenti konfighoz ajánlanak). Ha nyitnak a vákuumos tolattyúk, akkor úgy megindul, hogy félek rajta (mondjuk ezzel a futóművel és fékkel nem nehéz félni rajta ). A futómű beállítás lesz a következő feladat...
Kanyarogni télleg jó lenne, mert a széle szép! Nekem sem a közepe miatt vették le a rendszámot, mert azzal még lehetett volna autópályázni 10 ezer km-t!
Nem olyan biztos az. A szinkronba a hengerek eltérő hőmérséklete, kipufogó, airbox hengerenkénti eltérő ellenállása, fúvókázás ... mint beleszól. Szerintem érdemes utánanézni , hogy mi a gyári ajánlás. Nálam eleve eltérő vákuum étékeket írnak elő, egyértelmű, hogy miért nem lett jó a szinkronom. Nálad eddig jó volt az azonos érték, szóval szerintem is valami más lesz ott a probléma...
Télen nem tömődött el a karbid (főleg a pilot rendszer...).
Nekem egy széles tügörgös csapágy van a szabadonfutónál gyárilag...
Ugye nem a külsö szegecselt gyürüre akasztottad azt a csapágy lehúzót? Mire fogtál rá?
(Azt szedtem fel több helyröl, hogy nem túl etikus az ilyen csegecselt forgórészekre ráfogni, mert tutira elhúzza valamerre a gyürüt, a szegecsek is meglazulnak, utána az ütni fog aztán hazavágja a csapágyat...Nem hiába van az agyon a lehúzásra a menet kialakítva...)
igaz 8000-9000 alat nincs benne erő