Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A Triumphos srác is a Motult ajánlotta elsőre, így nem kérdőjelezem meg, csak kérdeztem.
De........jöhet repsol,valvoline,shell,agyip,Q8.............aminek rögtön nem ugrik be a neve alapján hogy motorkerékpár olaj...........na olyat ne vegyél.
Plussz a castrol.

10w-40 és megfelelő specifikációjú félszint nagy márka mind jó.
Ennek az a becsületes neve, hogy MOTUL 5100 4T 10W-40?

Ja, és ez annyira szuper, más nem is jöhet szóba?

Csak kérdezem, nem értek hozzá.
Na akkor én meg mit akarok?
Angel, Csabu, Zoli, köszi!
Arra énis.
Kaptam egy tank kitámasztót és egy 5-ös inbuszt az ülésre tűzve.
Hát legalább ennyi.
A szalonban semmilyen nincs hozzá.
Kíváncsi leszek, a gyári szerszám készlet meg van e még hozzá.
Lejött még egy csomó dolog, csak épp a sűrítve van, és kéri a kódot a kibontáshoz.:-(

Ez a címe:

Triumph_Sprint_ST_1050_www.manualedereparatie.info.zi...
A kereskedés csuklóból a motul 5100 at mondta nekem 10w-40-esben.
Azóta is az megy bele.
Tökéletesen elég ha nem mész pályázni.
Én is. Nekem is ez van benne Zöldi kollégától.
Motul 5100 félszintetikus, 7100 teljesen szintetikus. Én az 5100 10w40-et tenném bele.
Az csak az alap manual.
Köszi Zöldi, ha találok, élek az ajánlatoddal.
Ezt sikerült leszednem:

Triumph Sprint ST 1050 Owners Handbook.pdf
Egy angol kezelési kézikönyvet sikerült túrnom.

Az olajról ez ezt írja:

"Semi or fully synthetic 10W/40 or 15W/50
motorcycle engine oil which meets
specification API SH (or higher) and
JASO MA, such as Mobil 1 Racing 4T"

Amit a Google fordító így fordít:

"Félig vagy teljesen szintetikus 10W/40 vagy 15W/50
motorkerékpár motorolaj, amely megfelel
specifikáció API SH (vagy magasabb) és
JASO MA, mint a Mobil 1 Racing 4T"

Írnál valami konkrét Motult, amit javasolsz?
Mert ezen specifikációknak jó pár megfelel.
Kifejezetten Motul kell bele?


Értem , én de mi hajtja?

Tudod csak az motoszkál a fejemben, hogy látom, hallom, hogy miket csinálsz, milyen szép eredménnyel ezzel a módszerrel...

...és akkor ott vannak a manual-ok, és kurvára nem ezt írják le, max látni egy két eltérő főfúvóka méretet a a belső hengereknél...

Remélem érted mire célzok...
...föleg akkor mikor valóban szarra sem jutok ezzel az öreg vassal a manuált követem...

Ellenpéldának meg ott van Balázs Banditja, amin elcsúsztam , olyan sima volt a járása, sarokba fordultam és megkönnyeztem!

Szóval azt akarom mondani, hogy köszönöm, hogy megosztottad, hiszek neked, és pár hét múlva ezek alapján neki is esek!
Szabadnapos vagyok, csütörtöktől 4 nap délutános.
Félek nem mostanában fog manifesztálódni a teszter, az utolsó
félévemmel járó feladatmennyiség munka mellett kicsit lefoglal.

De ha egyszer elkészül felrakom ide is az eredményeket .
István! Sok apróságon múlik a motor ideális működése, mást se olvasok mint O gyűrű, fúvóka, pilot stb... de erről nem igazán esett szó, sőt úgy éreztem a hozzászólásokból, hogy nem csak nekem volt homályos a dolog. Gyárilag festékkel van megjelölve a poti helyzete, mint ahogy a Banditoknál is, eddig is oda állítottam és nincs is vele gond. Az viszont kiderült az egyik hozzászólásból, hogy alapjárati ingadozást okozhat a TPS, pl.ha az ellenálláspálya zárlatos... szóval ha ilyen van érdemes rámérni mielőtt belemásznánk a karbiba. Egyszerű mert csak a csatlakozóját kell széthúzni, az értékek pedig kikereshetőek a manuálból. Ennyit jó ha tud az ember, ettől többre én se voltam kíváncsi. Köszönöm a választ!
Nem fog tudni.
1. huzz le a netrol vagy vegyel egy szerelesit.(haynes, clymer, gyari)
2. juttasd el hozzam azokat reszeit, amiket szeretnel magarul olvasni.
Aztan par nap, es turhatod a motorod.
Erősen gondolkozom egy angol tanfolyamon.

Bár a teát eltartott kisujjal iszom.
Már töltöttem le valamit, de semmi Magyart nem találtam.
Neked nincs?
Úgy legyen!
Azt nem hinném.
Ha jól látom an egy nagy körmöskulcs amit a megfelelő helyre kell belökni és azzal állítod.
De passz.
A kézikönyv vagy a haynes manual tartalmazza.