De........jöhet repsol,valvoline,shell,agyip,Q8.............aminek rögtön nem ugrik be a neve alapján hogy motorkerékpár olaj...........na olyat ne vegyél.
Plussz a castrol.
10w-40 és megfelelő specifikációjú félszint nagy márka mind jó.
"Semi or fully synthetic 10W/40 or 15W/50
motorcycle engine oil which meets
specification API SH (or higher) and
JASO MA, such as Mobil 1 Racing 4T"
Amit a Google fordító így fordít:
"Félig vagy teljesen szintetikus 10W/40 vagy 15W/50
motorkerékpár motorolaj, amely megfelel
specifikáció API SH (vagy magasabb) és
JASO MA, mint a Mobil 1 Racing 4T"
Írnál valami konkrét Motult, amit javasolsz?
Mert ezen specifikációknak jó pár megfelel.
Kifejezetten Motul kell bele?
István! Sok apróságon múlik a motor ideális működése, mást se olvasok mint O gyűrű, fúvóka, pilot stb... de erről nem igazán esett szó, sőt úgy éreztem a hozzászólásokból, hogy nem csak nekem volt homályos a dolog. Gyárilag festékkel van megjelölve a poti helyzete, mint ahogy a Banditoknál is, eddig is oda állítottam és nincs is vele gond. Az viszont kiderült az egyik hozzászólásból, hogy alapjárati ingadozást okozhat a TPS, pl.ha az ellenálláspálya zárlatos... szóval ha ilyen van érdemes rámérni mielőtt belemásznánk a karbiba. Egyszerű mert csak a csatlakozóját kell széthúzni, az értékek pedig kikereshetőek a manuálból. Ennyit jó ha tud az ember, ettől többre én se voltam kíváncsi. Köszönöm a választ!
1. huzz le a netrol vagy vegyel egy szerelesit.(haynes, clymer, gyari)
2. juttasd el hozzam azokat reszeit, amiket szeretnel magarul olvasni.
Aztan par nap, es turhatod a motorod.
Azt nem hinném.
Ha jól látom an egy nagy körmöskulcs amit a megfelelő helyre kell belökni és azzal állítod.
De passz.
A kézikönyv vagy a haynes manual tartalmazza.
Plussz a castrol.
10w-40 és megfelelő specifikációjú félszint nagy márka mind jó.
Ja, és ez annyira szuper, más nem is jöhet szóba?
Csak kérdezem, nem értek hozzá.
Kaptam egy tank kitámasztót és egy 5-ös inbuszt az ülésre tűzve.
A szalonban semmilyen nincs hozzá.
Kíváncsi leszek, a gyári szerszám készlet meg van e még hozzá.
Ez a címe:
Triumph_Sprint_ST_1050_www.manualedereparatie.info.zi...
Azóta is az megy bele.
Tökéletesen elég ha nem mész pályázni.
Triumph Sprint ST 1050 Owners Handbook.pdf
Az olajról ez ezt írja:
"Semi or fully synthetic 10W/40 or 15W/50
motorcycle engine oil which meets
specification API SH (or higher) and
JASO MA, such as Mobil 1 Racing 4T"
Amit a Google fordító így fordít:
"Félig vagy teljesen szintetikus 10W/40 vagy 15W/50
motorkerékpár motorolaj, amely megfelel
specifikáció API SH (vagy magasabb) és
JASO MA, mint a Mobil 1 Racing 4T"
Írnál valami konkrét Motult, amit javasolsz?
Mert ezen specifikációknak jó pár megfelel.
Kifejezetten Motul kell bele?
Értem , én de mi hajtja?
Tudod csak az motoszkál a fejemben, hogy látom, hallom, hogy miket csinálsz, milyen szép eredménnyel ezzel a módszerrel...
...és akkor ott vannak a manual-ok, és kurvára nem ezt írják le, max látni egy két eltérő főfúvóka méretet a a belső hengereknél...
Remélem érted mire célzok...
...föleg akkor mikor valóban szarra sem jutok ezzel az öreg vassal a manuált követem...
Ellenpéldának meg ott van Balázs Banditja, amin elcsúsztam , olyan sima volt a járása, sarokba fordultam és megkönnyeztem!
Szóval azt akarom mondani, hogy köszönöm, hogy megosztottad, hiszek neked, és pár hét múlva ezek alapján neki is esek!
félévemmel járó feladatmennyiség munka mellett kicsit lefoglal.
De ha egyszer elkészül felrakom ide is az eredményeket .
2. juttasd el hozzam azokat reszeit, amiket szeretnel magarul olvasni.
Aztan par nap, es turhatod a motorod.
Bár a teát eltartott kisujjal iszom.
Neked nincs?
Ha jól látom an egy nagy körmöskulcs amit a megfelelő helyre kell belökni és azzal állítod.
De passz.
A kézikönyv vagy a haynes manual tartalmazza.