Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!
Ezt próbálta már valaki? Van valami értelme vele foglalkozni?

Üdv.: Tibi
Szia Edko!

Érdekelne,hogy a tükröt honnan szerezted be?Illetve,hogy az üléshuzat Bagster vagy ugy lett csináltatva?
Köszi

Geri
bagsternek nézném, vagy onnan másolt, tényleg jó...forumon is van egy srácnak....
Szép nyergek, anno nézegettem én is...hetventől indul...khm ;-)
Hali!
Most vettem egy 400-as Bandit-ot. Annyi lenne a kérdésem,hogy az első féktárcsa a szegecseknél kicsit mozog oldalra és ezáltal az alatta lévő alátét pattan mindig egyet. Nem volt valakinek hasonló gondja,vagy nincs valakinek valami ötlete,hogy hogyan orvosolható ez a gond és hogyan tehető újra szorossá a tárcsa?
Köszi!
Üdv:Bandy
Jut eszembe, a Sentinelre esett a választásom, valamivel profibbnak tünik.
A környezetvédelmi tiltás mikéntjére voltam kiváncsi, ezzel párhuzamosan inkább a fokozatkijelző érdekelt volna, viszont a K5ösre nem müxik a zsuka, szal lemondtam róla.
A motorral nagy mákom volt, szalonállapotban kaptam ( valós 5300kmel ), több mint korrekt áron.
A képek nem a legjobbak, potólni fogom a silány minőséget ( Fotók ). Az ülés rajta volt amikor megvettem, nekem is nagyon bejött.
ave
Én úgy tudom van mit széthúzni. Sőt ha itt kikötsz bizonyos vezetéket akkor kiiktatod a környezetvédelmi tiltást.
http://www.pbalu.hu/bandit/ban...
Ezt a linket nézd meg
Én másképp tudom és a tapasztalatom is más. A környezetvédelmi tiltás az 1-3 sebességi fokozatba tolja el a gyújtást évjárattól függetlenül. Ha a fokozat kijelzés nem kell a kiiktatást a régebbi évjáratnál is meg lehet csinálni. Azt tapasztaltam hogy alacsony fordulaton 1-3 fokozatban a rángatás megszünt.
Ahogy JJ írja



SENTINEL1100

vagy amit Én kaptam a srácoktól-lányoktól: King's GUN KG-9



illetve jók még a Boxerek is....



A KING és a SENTINEL pozitivuma a PAGER......ami "800m" távolságban jelez hogy mi a szitu. (800m mezőn).....
De a szervízesek szerint is ez a 2 legjobb riasztó ma.
Karburátor szinkron és az alapjárati keverék beállitása segit.
Kafa a nyerged, csináltattad?
Ne álszerénykedjél, még a végén valaki kedvet kap hozzá és elbaltázza.
Sentinel, vagy Blue cucca, arról majd ő nyilatkozik, árban 39e és 32e körül
Sporólni akartam a szavakkal, autóvillamóssági szerelőre gondoltam, de rohadt fárasztó ennyit bütykölni a gépen. Most figyelmesebben megnéztem hogy mi a szitu, kihagytam h csak a 2007es 650es-től kezdödően lehet beszerelni, így esik a Gipro téma.
Még egy annyit h szerintetek melyik a legütősebb riasztó a piacon ?, a pénz nem számít, mert nem akarok még egyszer átesni egy motorlopás okozta traumán.
Annyira megviselt a dolog hogy ha pl. egy sarok után hagyom a gépet ( így az utcára lépéskor nem látom ) , mialatt beveszem a kanyart a pulzusszámom az egekben szökik.
Ma vettem egy bazi Citadel láncot, és KettenMax lánctisztítót... holnap kipróbálom.
Addig is várom a feedbackeket.
Ja, Edkonak szántam, ő írt villanyszerelőt. (De lehet, hogy Erdélyben azt is jelenti.)
A villamossági szerelő nálam az autóvillamosságit jelenti! Bocsi, ha félreérthető voltam.
sziasztok azt szeretném kérdezni hogy van egy 1200n-es banditom és 1500-as fordulatnál a karburátor alatt hallok kattogást és ilyenkor a fordulat is változik a kattogás idelye alatt.mi lehet a baj?
Le van írva a leírásban, hogy melyik tyúkbél mire szolgál. Még én is be tudnám szerelni pedig nem vagyok villanyász, csak hobbi szinten ugatom a témát.
A az enyémben csak átszerelni kellett, mert úgy volt belegányolva, és tettem be további érzékelőket is.
Inkább autóvillamossági szakihoz vinném, mint villanyszerelőhöz.
Akkor biztos a váltónál levő jeladó hiányzik. Pontosabban nem ad jelet minden sebfoknál, hiszen ez adja az "üres" jelet is. Erikében már van, mert neki is van Giprója.
Itt van a kutya elsáva, mert a karbis Banditra ilyet nem csináltak, mert hát nincs mit széthúzni és így közédugni sem lehet semmit. Hosszan keresgéltem, de nem jutottam semmire, sajnos...
Na ezt a részét én sem tudom, én csak általánosságban szóltam, mivel nem ismerem a banditot.
Nekem a DL-en csak egy csatit kellett széthúzni, és közé iktatni a cuccot. Utána tovább tartott a kijelzőt behúzni a tank alá, mint bekötni.
Ja és még az is probléma, hogy ezek még karburátorosak, nincs olyan jel, mint az injektorosnál, amiről le tudná venni egy univerzális kijelző a jelet. K5-re én csak olyat találtam, amit a váltóházba kell belebarmolni, azt meg nem akartam
Ha tényleg van a Gipro-nak K5-re fokozatkijelzője az engem is érdekelne. Én már körbejártam, az volt a gond, hogy pont a K5-K6-ra nem gyártottak, előtte utána modellekre volt. Szóval biztos, hogy K5-re megejelnt ilyen?
Erre már nem tudok okosat mondani. Majd esetleg Blue hozzászól, mert neki nemrég raktak be egy még újabb-továbbfejlesztett riasztót. Elvileg egy villamossági szerelőnek be kéne tudnia építeni, kérdés, hogy a leírásban szerepel-e, mit hova. Mert van vagy 8 tyúkbél.
Karburátorosoknál a gyújtásidőpontot tolja el a környezetvédelmi szabályzás. Nem is tudna a keverékképzésbe belenyúlni.