Hali!
Most vettem egy 400-as Bandit-ot. Annyi lenne a kérdésem,hogy az első féktárcsa a szegecseknél kicsit mozog oldalra és ezáltal az alatta lévő alátét pattan mindig egyet. Nem volt valakinek hasonló gondja,vagy nincs valakinek valami ötlete,hogy hogyan orvosolható ez a gond és hogyan tehető újra szorossá a tárcsa?
Köszi!
Üdv:Bandy
A környezetvédelmi tiltás mikéntjére voltam kiváncsi, ezzel párhuzamosan inkább a fokozatkijelző érdekelt volna, viszont a K5ösre nem müxik a zsuka, szal lemondtam róla.
A motorral nagy mákom volt, szalonállapotban kaptam ( valós 5300kmel ), több mint korrekt áron.
A képek nem a legjobbak, potólni fogom a silány minőséget ( Fotók ). Az ülés rajta volt amikor megvettem, nekem is nagyon bejött.
ave
Én úgy tudom van mit széthúzni. Sőt ha itt kikötsz bizonyos vezetéket akkor kiiktatod a környezetvédelmi tiltást. http://www.pbalu.hu/bandit/ban...
Ezt a linket nézd meg
Én másképp tudom és a tapasztalatom is más. A környezetvédelmi tiltás az 1-3 sebességi fokozatba tolja el a gyújtást évjárattól függetlenül. Ha a fokozat kijelzés nem kell a kiiktatást a régebbi évjáratnál is meg lehet csinálni. Azt tapasztaltam hogy alacsony fordulaton 1-3 fokozatban a rángatás megszünt.
vagy amit Én kaptam a srácoktól-lányoktól: King's GUN KG-9
illetve jók még a Boxerek is....
A KING és a SENTINEL pozitivuma a PAGER......ami "800m" távolságban jelez hogy mi a szitu. (800m mezőn).....
De a szervízesek szerint is ez a 2 legjobb riasztó ma.
Sporólni akartam a szavakkal, autóvillamóssági szerelőre gondoltam, de rohadt fárasztó ennyit bütykölni a gépen. Most figyelmesebben megnéztem hogy mi a szitu, kihagytam h csak a 2007es 650es-től kezdödően lehet beszerelni, így esik a Gipro téma.
Még egy annyit h szerintetek melyik a legütősebb riasztó a piacon ?, a pénz nem számít, mert nem akarok még egyszer átesni egy motorlopás okozta traumán.
Annyira megviselt a dolog hogy ha pl. egy sarok után hagyom a gépet ( így az utcára lépéskor nem látom ) , mialatt beveszem a kanyart a pulzusszámom az egekben szökik.
Ma vettem egy bazi Citadel láncot, és KettenMax lánctisztítót... holnap kipróbálom.
Addig is várom a feedbackeket.
sziasztok azt szeretném kérdezni hogy van egy 1200n-es banditom és 1500-as fordulatnál a karburátor alatt hallok kattogást és ilyenkor a fordulat is változik a kattogás idelye alatt.mi lehet a baj?
Le van írva a leírásban, hogy melyik tyúkbél mire szolgál. Még én is be tudnám szerelni pedig nem vagyok villanyász, csak hobbi szinten ugatom a témát.
A az enyémben csak átszerelni kellett, mert úgy volt belegányolva, és tettem be további érzékelőket is.
Inkább autóvillamossági szakihoz vinném, mint villanyszerelőhöz.
Akkor biztos a váltónál levő jeladó hiányzik. Pontosabban nem ad jelet minden sebfoknál, hiszen ez adja az "üres" jelet is. Erikében már van, mert neki is van Giprója.
Itt van a kutya elsáva, mert a karbis Banditra ilyet nem csináltak, mert hát nincs mit széthúzni és így közédugni sem lehet semmit. Hosszan keresgéltem, de nem jutottam semmire, sajnos...
Na ezt a részét én sem tudom, én csak általánosságban szóltam, mivel nem ismerem a banditot.
Nekem a DL-en csak egy csatit kellett széthúzni, és közé iktatni a cuccot. Utána tovább tartott a kijelzőt behúzni a tank alá, mint bekötni.
Ja és még az is probléma, hogy ezek még karburátorosak, nincs olyan jel, mint az injektorosnál, amiről le tudná venni egy univerzális kijelző a jelet. K5-re én csak olyat találtam, amit a váltóházba kell belebarmolni, azt meg nem akartam
Ha tényleg van a Gipro-nak K5-re fokozatkijelzője az engem is érdekelne. Én már körbejártam, az volt a gond, hogy pont a K5-K6-ra nem gyártottak, előtte utána modellekre volt. Szóval biztos, hogy K5-re megejelnt ilyen?
Erre már nem tudok okosat mondani. Majd esetleg Blue hozzászól, mert neki nemrég raktak be egy még újabb-továbbfejlesztett riasztót. Elvileg egy villamossági szerelőnek be kéne tudnia építeni, kérdés, hogy a leírásban szerepel-e, mit hova. Mert van vagy 8 tyúkbél.
Ezt próbálta már valaki? Van valami értelme vele foglalkozni?
Üdv.: Tibi