Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Már korábban elmondta, hogy 2 fordulatra kb kitekered, aztán kicsit még negyedet felet, a 2-3 as hengereket, aztán két szélsőt is, hozzáállítod, majd egy hangyányit elveszel belőle, még nem csuklik. Ha nem áll le egy két perc után akkor jó...vagy valami ilyesmi volt!

Üveggyertya jó dolog, csak rohadt nehéz vele dolgozni. Szét ég a kezed, leolvad a kanócról a műanyag, de látni legalább hogy mit csinálsz...Nekem a gixernél láttam egyből, hogy melyik henger sumákol, de pl hiába tekertem ki a pilot csavart akármennyit, sárgába dúsba elvinni nem tudtam...az elején annak is örültem, ha végre begyulladt a keverék, és végre detektálhattam, hogy dolgozik legalább a vizsgált henger.
Mindenféle iróniát nélkülözve kíváncsi leszek a cuccodra, ha elkészül.
köszi a segítséget Csabi de időközben megoldódott a probléma!
viszon érdekelne az általad épített spéci olajzó...
megnézném élőben,mikor érsz rá mostanság
az ilyen esetekben szinte mindig a gyári értékre tekeritek a pilotot ,, rá dugaszoljátok a műszert ,, ki hogy .... 1600-1700 fordlaton ki ...1000 -es alapjáraton szépen össze lövitek a pillangó szelepek helyzetétt ,, és még sem jó !

Mi a problem ?

az uszó szint nagyon fontos ezt a gyári értékre kell be állitani és mind a 4 hengernél szinte egyformánk kell lenni ,,, csatornák , fuvokák tömitetség mindenek supernak kell lenni.
tehát a motoral minden rendben a pilotokat a meg adot helyzetbe teszük fel a műszer és gyerünk.... egy valamit sokan ki hagynak még pedig azt a tényt hogy a motor hengerei nem azonos hömérsékleten dolgoznak a vízes motorok két belső hengere 2-3 % kal magasabb ,, a lég olajos 3- 5 % kal és a levegös motorok 5-6 % nagyobb hömérsékleten dolgoznak
ez álltal jobb a kenésük , jobb a tömitetségük , nagyobb a vég nyomásuk magát a fö tengelyt jobban hajtják , mint a két külső henger szinkronál ez ugy néz ki hogy az órákat az oszlopokat , nézed és annak hiszel be álltod ,, a müszer jó nem farsol . és mi is törénik valojában

a két belső hengered jobb üzemelése szempontjából a szinkronon , hogy egyforma adatokat tudjál olvasni a két belső pillangó szelep egy hangya fasznyival zártabb lesz a 1600-1700 fordulatrol le tekered a fordulatott 1100 re a motor nem jár szépen ! miért
a két külsö hengered első pilotja félig le van fedve a pillangó álltal de a két belső mivel ott volt// a hangya fasz ! // már le is fedi ezt a furatott tehát alig kap anyagott . a motor le áll vagy dadogva megy az alapjárat ,, feljebb tekered a központival 1300-1400 re ki nyilnak a belső karbikon a pilot furatok és az alapjárat magához tér .............
De mivel a két külsö hengerednél a fél pilot állásból teljes pilot állás lett így a két külsö henger a többlet anyag miatt már kormolja a gyertyádat és nem esik a fordulatod .....mit csinál a szaki tekergetni
kezdi a pilotokat játszik a központi állitoval és végül el találja a két belső pilotott kijebb tekeri így valamenyi anyag jut a két belső hengernek az alapjárat jobb lesz ,,,, de nem tuti ugyanis ha a két külsö piloton még zár is ,, hogy egyenletesebb legyen az alapjárata .. a pilotok tekergetésével a szinkront el huzza valamelyik irányba ..
hogy néz ki a motoron
a motor alapjáratról csuklik , erötlen , kis gáznál le fulad ,, ugyan akor nem ejti szépen , melegszik , a fogyasztás nő ....

vajon miért ? ,,,,, a négy henger nem egy formán , egy forma erövel forgatja a fö tengelyt kb 2000- 2500 fordulatig utána a pillangó szelepek funkciojukat vesztik el kezd dolgozni a motorban felépő vákum és a CV

hogy csinálom én /ezt már Istvántol meg kaptam /

pilotok gyári értéken.... a müszeren olvasható értékeket 1600- 1700 fordulaton egy formák ,,, a két belsö hengernél nagyobb értékre tekerem fülre / ez függ a motor állapotátol , konstrukciojátol ,, ez után fel tekerem 2500- 2700 ra a Cv müködésének pillanatára ez is minden motornál más és más fordulaton történik ... itt ki igazitom az órás műszert egy értékre ,, azonos oszlop magaságra .... le tekerem a központival 1000 re a pilotokon állitok ... a két belsövel kezdem ...
elkezdem ki fele tekerni adig a pontig amig az az egy henger érezhetöen gyorsitja az alapjáratott ez / legyen gigxer 750 / kb 3 - 3. 5 fordulat ez is függ amotor kopotságátol ...ez után el kezdem be fele tekerni adig a pontig amig érezhető a henger ki hagy legyen 1 fordulat az 1 et ki vonom a 3. 5 félből ketö és fél.. ezt el felezem -- 1 és egy negyed ... és kijebb tekerem a 1 et + a negyedet az adot hengernél utána a másik belső és a két külső ..... ugye a műszer fent van Ha ezres fordulaton a két belső henger valamenyivel nagyobb értéket mutat ,, de egy forma, és a két külsö is egy forma . akor fel tekerem 2500- 2700 re itt a műszernek egy forma értékeket kell hogy mutason ,, ahogy esik a fordulat ugy a két belső magasabb értéken kell maradjon........ ha igy van ilyen lesz a vas ......
http://www.sportmotor.hu/motor...

a pilotok elöre üveg gyertyázása egy uj nagyon jó állapotu motornál el fogadható ... de nem teljesen egyforma üzemü hengereket , a cél ... hogy minél jobban kőzelitsük a hengerek hö mérsékletét egy máshozz igy egy forma höérsélet mellet egy forma kenést biztositunk , egy forma erövel forgatják a fö tengelyt ............

egy gondolat ha a szinkronunk 20 % ban el van tekerve és huzamosabb ideig így használjk a gépet ,,, a a hidegebben járo hengerek jobban fogak kopni .... akár 10 000 kilométer allatt mérhető vég nyomás esés következik be ...............


tasi
Fent marad ahogy néztem.
Csak a nagy anya...............de lehet a kulcs hozzá szopás lesz.
Nincs egy fél gyárnyi szerszám hozzá mint a suzukikhoz.

Nem kell ezeket szerelni.
Bocs, azt láttam, hogy a féktárcsa a másik oldalon van, a lábtartóra gondoltam!
Kerék levételnél a lánc feszessége nem állítódik el?
Középtámasz van rajta gyárilag.
Akkor azt a nagy anyát levenni a kerék oldalán, és simán lejön?
A fék "nem szól közbe"?

Ja, meg majd a láncfeszítésre leszek kíváncsi, mennyi idő kellesz rá, mire kitalálom.
A szerelő sráctól azt is megkérdeztem, hogyan kell állítani a hátsó telót, gőze sem volt.
Akkor nekem honnét lesz?
Nekem is van, ha szeretned odaadom a derekszogu csavarhuzoval egyutt, ugy feleakkora szivas.
Az elso pont mint minden motoron.
A hatso egykaru.
A kipufogo nincs utban igy tok funny.
Ha van kozeptamasz.
Na ezt írtam én is!
Vettem már 5 éves DOT számút, kis próbálgatás után majrécsíkot eltüntettem vele, nem rühesedett stb...
Elhasználtam nullára.
Ezt tesztelem kicsit, de ha csak egy picit is nem tetszik, veszek rá 2 újat, ezen nem fog múlni.
Már, ha Magyar nyelvű használati utasítás nélkül ki tudom szedni belőle a kerekeket!
Mivel a környéken nincs más Triumph, nem hiszem, hogy a gumis tudná, hogy kell kiszedni.
A WU 2 a sampon!
Kíváncsi vagyok Tasi mit ír majd le.
Amit vettünk márciusban görbevázat, azon a létező összes csavar
el volt tekergetve, de sikerült szépen beállítanom.
(Digites szinkrontesztert én is tervezek, már megvannak a
szenzorok, kijelző, mikrokontroller... csak vizsgaidőszak miatt nincs
időm foglalkozni a fejlesztéssel.)

No, de kíváncsi leszek Tasi műveletsorrendjére.
Amúgy múlt héten leütöttem egy üveggyertyát... kíváncsi leszek rá,
ha megjön és nem lopja el ezt is a magyar posta.
Mester!
Iszom szavaid!
ha érdekell ........... le irom ide nektek miért nem sikerül 100 % a szép alapjárat 1000-1100 fordulaton és miért nem ejti neked
En meg a lottootost.
A kocsin a 2006 os gumi van es jo.
Nem ken ennyire tulmisztifikalni a dot szamot.
Ha nem bakelit repedezett a cucc akkor mehet.
Nem tudom de én jobban szeretek max 2-3 éves gumikon gurulni. Mindenki maga tudja.
Nekem szinte végig lóg rajta a müszer, még tekergetek...hiszen látod, hogy mindenki belepofázik minden belenyúlásba. A pilotok tekerésével változik az alapjárat, a pillangók szintén viszik valamerre, de talán halkan ki lehet jelenteni, hogy szinkronban lévö fojtók mellett a pilotokon nem sok extra jön már kvázi leolvasási pontoságon belül ha beleszólnak minimális tekergetéskor. (tesztelv ezt az új digit vácuum müszerrel, ami nem szív falsot)
meg tanitom mind ketötöknek ,, hogy kell
"tudtam hogy nem birod ki szó nélkül"
Ezért írtad nem, hogy reagáljak!?
jó hogy itt vagy ............... ötösöm legyen tudtam hogy nem birod ki szó nélkül egy xer majd el találod
Szinkront a műveletsorrendben elhelyezve mikor állítotok ?
Talán nem mondok újat, de ahogy már Tasi is feszegette, el kell találni a pillangó helyzetét, hogy megfelelöen fegyje le a hátsó 3 szintén alapjárati rendszer furatát, különben akkor ott jön fel a benzin levegö keverék és nem a nagy ellenállásu Pilot csavar mellett, és ezért nem ejti aztán fordulatot, Ha azok takarva vannak teljesen, akkor viszont csak a pilot furatán tudja beporlasztani a üzemanyagkeveréket amit a csavar ki -be tekergetésével tudunk ugyebár szabályozni. Ismét Tasira hivatkozva a kiindulás egyik pontja a könyv által megadott pilot csavar nyitottsága, és ehhez jól passzoló fojtószelep állás, ahol nincs túlnyitva a 3 furatra a pillangó. Mindez persze jó szelephézagoknál, és kompresszíónál, bla-bla-bla...
Gondolom te is folyton próbáltál kicsit többet nyitni a Pilot csavarokon, én legalább is erre kószáltam, talán kicsit zártabb 1,5 fordulatos kitekerés és hozzá passzoló fojtók adják a megoldást.
Fenet.
Nincs avval semmi gond.
Volt hateves cuccom a kopas volt a legroszabb ami tortent vele.
A gumik maradnak? Hat évesen azok is simán cserések.
Szia Jules!
A válasz a kérdésedre. A motor leállítása után nálam egy nagyobb adag olaj csepegett ki (szinte folyt) a csőböl. Próbáltam a a csap áthelyezésével variálni, amennyit a hely engedett, de nem oldotta meg a problémát. Így azután kaptam egy ilyen mágnesszelepet és azóta megszünt a csepegés. Még annyi, hogy az én motoromnál a gumiláncvezető nem ér hozzá a lánchoz még terhelten se. Egy ismerősnek az Inazumáján viszont a lánc alsó ága folyamatosan érinti a gumit. Így Ő ott vezette ki az olajzó csövét és tulajdonképpen a lánc ledörzsöli az olajat a vezetőről. Remélem tudtam segíteni, de ha véletlen mégse tiszta valami írj nyugodtan, ha tudok válaszolok.