82 ezer km + 29 év... szelepállításon kivül nem igen turkáltak a blokkba...vannak szép állapotu alkatrészek, pl a hengereknek nincs semmi válla, csak minden le van kokszolódva...Vezérlés is igen egyben van nem nagyon lóg semmi. Szabadonfutó is príma...yamahákban pl ez törik mint a ropi.
Amúgy a generátor forgórésszel-szabadonfutóval 3 nap küzdöttem, mire le tudtam szedni. Készült egy lehúzó M30x1,5 -ös menettel a másik oldalon elöször M10-el majd M12 és végül M16 -os menettel. Meg kellett más célszerszámot is kalapálnom hegesztenem...
Másrészröl ennek a blokknak két gyenge pontja a kuplung , meg a gátrepedésre hajlamos hengerfej...én kipipálhatom mindegyiket!
Nem fémhálósra cseréltem. Volt a garázsban autó fékcső. Mintha oda készült volna. Hossza, fittingek mind passzoltak. Igazából fogalmam sincs honnan került oda, de új vol és hibátlan...
Ugyanakkor én is detektálok kimaradó munkaütemeket, és ez miatti egyenetlen alapjáratot. 1400 -es fordulat környékén simul minden, de az szerintem túl magas...1100-1200-ön meg cérnaszálón lóg az egész. Szerintem ez egy komoly iterálás az egész müvelet
Szerintem nekem sem árt egy új ´összekötöcsö... Fémhálósra cserélted? Mi volt a beszerzés forrássa?
Most azt hiszem feljavítatatom, legközelebb majd beleásom magam.
Túl sok most a nyitott projekt...
Írtam már, a sárga tű volt a jó, annak kb 0,5 mm a belső átmérője. Hangsúlyoznám, hogy a cseppszám függ a tűátmérőtől, a használt olaj minőségétől és a hidrosztatikai magasságtól. Sárga tű MOL-os láncfűrész lánckenő olajjal és a tartály a farokban a hátsó lámpa előtt eredményez fél percenként egy cseppet. Nekem nem a lánckereket keni, hanem az első lánckerék felett 1 cm-rel cseppen le pont a lánc közepére, a görgőre. Szépen terül, széthordja, a láncon mindenhol vékony fényes olajfilm van. Ha meglesz a mágnes szelep, azt sem fogom bonyolítani, ha gyújtás rajta, nyit, ha gyújtás levéve zár. Nem fogok foglalkozni az üres jelzésre zárással mondjuk pirosnál. Másfél perc állás = három csepp, széthordja induláskor azt kész.
Mert a kocsiba ülve a gyomrukban a szecska össze-vissza csapódik jobbra-balra-előre hátra, az keveri fel. Motoron ilyen a cf.erő miatt nincs, azzal lehet döngetni
"Valahogy nem találom a megfelelöen kicsi pillangónyitást a pilot-tokkal összhangban, ha egy kicsit jobban nyit a pillangó, akkor már nem ejti a fordulatot"
István!
Szerintem a Banditomban olyan hátsó gátló van, mint a Te GSXR-edben (talán). A tartály hátsó alu fedelének lepattintása után egy sima auto szelepen át pumbálható telópumpával. Most nem emlékszem pontosan, de mintha 12,5 barra írta volna a manual. Nem is jó, ha ellen nyomás nélkül használod...
(nekem cserélnem kellett az összekötő csövet is. Akkor olaj és levegő töltő célszerszámot is csináltam hozzá, meg feljegyzéseket, mit - hogyan. De hova is tettem...?)
Az enyém még szétfele jön, és igy gátrepedéssel a belsö két hengernél , még lesz vele bajom...az erróziót sem értem a hengerfejen meg dugattyú felsö palástján... A hengernek nincs válla, de ahogy a dugókat nézem a rángfront már le -le fújt a gyürük alá...
De van egy következö generációs hengerszettem, dugókkal, igaz kicsit más már, látszik hogy apalástról lehagyták az olajzófuratokat, nagyobb a csapszeg 18 mm helyett 20 mm-es nyilván ehhez be kell építeni a másik fötengelyt is aminek a hajtókarban a furat 20 mm -es.
Laci!
Nem fogalkoztam még ezzel a kérdéssel, és szerintem a manualok sem térnek ki rá hogy szinkron estén ezt is újra kéne poziciónálni. Nekem is csak hasonló sejtésem van, hogy a poti segítségével elhúzzák egy kicsit az elögyújtást, a jobb emisszíó érdekében. Ha lesz egy kis idöm azért utánaolvasok.
A befecskendözös motorknál már sokkal nagyobb jelentöségük, ott illik ránézni, hogy poziban van -e, de tovább megyek, az újabbaknál már megint nem is szabad hozzányúlni, a gyári setuphoz, és szinkronizálás sem pillangótengelyek egymáshoz képest való elforgatásával történik, hanem van külön egy bypass levegöcsatorna, amivel rá tudsz korrigálni... ilyen pl a yamaha 2003 R1 vagy a Bandit 1250...
"de én tudnék rajta javitani sokat"
....
Még nem sikerült eltalálni a beállítást. Gyanakodtam a helytelen uszószintre (vágtam csészeékbe M3-as menetet, meg csavartam bele fittinget, de tök egyformák, ha a képeken látszik, bár nem tudom, meddig kéne feltelnie... (14,6 mm-es úszószinttel).
Valahogy nem találom a megfelelöen kicsi pillangónyitást a pilot-tokkal összhangban, ha egy kicsit jobban nyit a pillangó, akkor már nem ejti a fordulatot, így meg elég bizonytalan az alapjárat, meg 1200-2000 között nekem nem élég sima...bár lehet csak az 1.4 után finnyáskodom...
A 3000-körüli rezonancia miatt 4 csavart hagytam el különbözö helyekröl...ez persze betudható a sötétben való sutyiban való szerelgetésnek is...
A hátsó gátló olyan szinten adta meg magát, hogy bakteleszkopos Uralnak jobb volt az úttartása mint a gixernek! A gáztartálynál nulla nyomás van...
Folyt köv. pár hét múlva...
Szia, ez kérdés akart lenni: A benzincsapos megoldásnak mi volt a baja?
Csak azért, mert vákuumos benzincsaposra tervezem. Ilyen szerkezetet raknék be: http://e-motorparts.addel.hu/3...
Amúgy a generátor forgórésszel-szabadonfutóval 3 nap küzdöttem, mire le tudtam szedni. Készült egy lehúzó M30x1,5 -ös menettel a másik oldalon elöször M10-el majd M12 és végül M16 -os menettel. Meg kellett más célszerszámot is kalapálnom hegesztenem...
Másrészröl ennek a blokknak két gyenge pontja a kuplung , meg a gátrepedésre hajlamos hengerfej...én kipipálhatom mindegyiket!