Még annyit, hogy többen is használnak ilyen felépítésű rendszert, többek között Suzukin is. Az üres jelzőre van kötve, így pl. lámpánál állva nem működik, de sebességbe rakva nyit a szelep és már teszi is a dolgát. Nálam először vákumos benzincsap volt beépítve, de nem volt jó, így én is ilyet raktam be helyette.
A GSX1100-em a blokk felfúrása után 9 évet állt beindítás nélkül. Két éve összeraktam, kapott új testnedveket és új gumikat, levizsgáztattam és mentem vele...
Egy új motornak 6 év állás nem szabad sok kárt okoznia...
Sose láttam még. Na mindegy
Zöldi, úgy tűnik, hogy az ejtő tartályos láncolajozó bevált. Érdemesnek látom a kényelmesebbé tételét. Beruháznék rá egy mágnes szelep képében. Kérdezném a nagyérdeműtől, hogy akinek van maszek olajozója, milyen mágnes szelepet javasoltok felhajtani?
Zöldi!
Az enyém is elengedett kormánynál úgy szitált,hogy ha nem kapom el a kormányt akkor elesek.Húztam rajta,most ok.Valószínű nekem is cserés a csapágy. Mennyiért tudod beszerezni a készletet?
Persze. Az volt, amit mondtam. Húztam a nyakcsapágyon.
De ilyet többet nem tudok, ez még a gyári golyós, lehet már a télen megy a levesbe, aztán ugrik be a kúpgörgős.
Egy új motornak 6 év állás nem szabad sok kárt okoznia...
Zöldi, úgy tűnik, hogy az ejtő tartályos láncolajozó bevált. Érdemesnek látom a kényelmesebbé tételét. Beruháznék rá egy mágnes szelep képében. Kérdezném a nagyérdeműtől, hogy akinek van maszek olajozója, milyen mágnes szelepet javasoltok felhajtani?
Én nem találtam fogást rajta...
10k a szett, két porvédővel.
Az enyém is elengedett kormánynál úgy szitált,hogy ha nem kapom el a kormányt akkor elesek.Húztam rajta,most ok.Valószínű nekem is cserés a csapágy. Mennyiért tudod beszerezni a készletet?
ezen oldal főszerkesztője, meg SBK magazin ill motorrevü főszerk is volt. Ha jól emlékszem
De ilyet többet nem tudok, ez még a gyári golyós, lehet már a télen megy a levesbe, aztán ugrik be a kúpgörgős.
Na picit pihegek és felrakom a ronda grillrácsot.