A motorolajat természetesen azonnal lecsréltetetm, el sem hozom a régivel!
Épp akartam kérdezni, hogy akkor most milyen Motul kell bele?
10W-40-es, vagy 15W-50-es?
Mert a kezelési kézikönyve ezt a kettőt hozza, de nem írja, hogy mitől függ, hogy melyik kell bele.
Ja, meg olajszűrőt hol vegyek?
Zöldinek van?
Vagy kérdezzem őt?
Zöldi remélem olvasod!
Ennyit tanácsolt a volt "Triumphbudapestes" szerelő is, hogy olaj, és olajszűrő csere, és go.
És figyelni, hogy esetleg hol enged valami szimering.
Ha meg nem enged, akkor tél előtt hűtőfolyadék, és fékolaj csere, no meg 800 km után ismét olajcsere és ennyi.
Igazából titokban abban bízok, hogy egy ilyen neves gyártó nem építhet sz@rból várat, már bocs a kifejezésért.
Azt már hallottam, hogy 2 év állás alatt pl. Hyosungban úgy kiszáradt a membrán, hogy beindításkor kilyukadt.
De gondolom a Hyosung, és a Triumph nem azonos minőségű "alapanyagot" használ.
De azzal ha tempót megyek kanyarban, mindenki okád, én meg nem élvezem
Hugiékhoz kimentünk nógrádba, mentem autóval szépen nyugiban, erre zöldül a fejük, mire odaérünk. Aztán mentem Anyával motorral, dinamikusan, aszondja így mindjárt más
söt az asszony fönöke 4 éve vett a6 -ot fullost 3,2 motoral 17. 8 ért
most cseréli 2. 8 dizelre nem jo a 20- 22 literes fogyasztás ............ potom 3 800 000 kap a 4 éves verdáért 106 000 km -rel .. ha visszi a fullos v/6 dizelt 16.7 ért
Ő is cél közönség
A sima gt csak 6.6.(az tetszik)
De mire nekem ilyen kell, lesz 2-ért is.
Igaz, a bandit 2.5 listaáron, de mire 4X éves leszek, akkor még lesz banditom, de jó lesz egy ilyen, amivel el lehet húzni kényelemben, gyorsan, messzire.
Így van, és pont a sok "extra" miatt nem is azt adja, amit motorozás címszó alatt elvárnánk. Nem szeretem ezt a kifejezést motorra használni, de erre tényleg mondható, hogy steril, főleg felemelt szélvédővel. Agyból kell vele menni, mert ilyen tömeg mellett nem érzed a menetdinamikát. Jó a szélvédelme, tart az ülés, gyakorlatilag majdnem mintha otthon a tv előtt a fotelból tolnád valami szimulátorral.
Szép is, jó is, de nincs benne annyi élet. Inkább tatter kategória, annak jó, aki már bőven lenyugodott és nem akar choppert, sem Gold winget. Felszállni viszont nem könnyebb rá, mint bármi másra, így kíváncsi lennék a BMW milyen célközönségben gondolkodott a tervezésnél?! Egy kicsit minden kategória, ebből adódóan egyik sem igazán
Ugyan, 9,5M-ért már lehetne elektromos a tükör, és modernebb design-os a műszerfal, de ezt leszámítva könnyen kezelhető és kényelmes A tolatás tényleg beleférhetett volna még és akkor nem csak a hozzám hasonló böszmék tudnának háttal beparkolni
A vételárának Max a felét éri, a többit a propelleres logoért kell fizetni (szerintem)
meg a dologhozz hozzá tartozik hogy a BMW bevalotan elismerte a 6 hengeres tura motojának nincs piaca .............. és valoszinüsiti , hogy csak megrendelésre fogja gyártani egy bizonyos cél közönségnek
aztán hozzá tartozik amiröl itt az emben a vidin nem beszél !
nincs lökverc ..... 411 kg .-os motor elleje egy kisebb lejtőn meg fordithatatlaná teszi a motort,,, arrol nem is beszélve mit tesz a pilota ha fel le szálásnál el fejelti használni az elektromos stendert 220 kg motort is nehéz meg tartani fel le szálásnál nem egy 400 kg -osat
továbbá senki nem beszél a fogyasztásrol a hoszu löketnek köszönhetöen még alap 90 Le hejzetben is tura tempoban 6 liter felet van a fogyasztása mi van ha fel tekered ..... rá ül mama + 50 kg csomag meg te 600kg felet járunk ...............
persze mint teknikai csoda nagyon fasza de valoszinüsitem ............. csak egy bizonyos réteg engedheti meg magának ezt a vasat ....... talán ahoz hasolitanám hogy kurva fasza az uj maserati 5800 maj-turboja 276 000 euroért ......25-30 literes átlag fogyasztásal .................
én a földön maradok ,,, nincs rajtam rozsa szin szemüveg
ez az 1600 gt nem az én motorom , és egy ház árát nem ér semilyen motor ....
Az én csapos megoldásom ideiglenes volt addig, amíg be nem válik. Mivel bevált, csinálom mágnes szelepesre. A váltás egyik oka pedig a kényelem, nem kell nyitni zárni, a másik oka pedig az hogy kétszer nyitva felejtettem és ezt ki akarom zárni ezentúl.
Itt jön elő az ár-érték arány kérdése. Nem vitatom hogy nagyon über, nagyon extra, de annyit egyszerűen nem ér és itt nálunk nem is lesz belőle tömegmotor.
Nagyon egyszerű kivitelezni. Kell hozzá egy autós fékolaj tartály, egy méter szilikongumi tömlő, egy mágnes szelep, egy sárga injekciós tű (különböző színek különböző átmérőjűek) és egy darab lemez csík a lánckerék fölé szereléshez a csepegtetésnek. Fél-egy percenként egy csepp elég. Az olajossá teszi a láncot ha meghúzod az ujjadat rajta, ugyanakkor nem szórja a felnire meg a gumira. Szerintem két óra kézimunka és készen van. Nem kell trutymózni a láncot, folyamatosan ragyogóan tiszta marad és az élettartama a háromszorosára nő. Azt bánom, hogy eddig nem vágtam bele......
Azt is tudod, hogy 4(!) Bandit ára egy ilyen cucc? Nekem is bejönne, de kizártnak tűnik, hogy valaha lenne annyi pénzem, hogy egy túragépért majd 10 millát kidobjak..
Épp akartam kérdezni, hogy akkor most milyen Motul kell bele?
10W-40-es, vagy 15W-50-es?
Mert a kezelési kézikönyve ezt a kettőt hozza, de nem írja, hogy mitől függ, hogy melyik kell bele.
Ja, meg olajszűrőt hol vegyek?
Zöldinek van?
Vagy kérdezzem őt?
Zöldi remélem olvasod!
Ennyit tanácsolt a volt "Triumphbudapestes" szerelő is, hogy olaj, és olajszűrő csere, és go.
És figyelni, hogy esetleg hol enged valami szimering.
Ha meg nem enged, akkor tél előtt hűtőfolyadék, és fékolaj csere, no meg 800 km után ismét olajcsere és ennyi.
De én nem várnék a 6 éves konzerválóolajjal hanem rögtön cserélném.
Azt már hallottam, hogy 2 év állás alatt pl. Hyosungban úgy kiszáradt a membrán, hogy beindításkor kilyukadt.
De gondolom a Hyosung, és a Triumph nem azonos minőségű "alapanyagot" használ.
Hugiékhoz kimentünk nógrádba, mentem autóval szépen nyugiban, erre zöldül a fejük, mire odaérünk. Aztán mentem Anyával motorral, dinamikusan, aszondja így mindjárt más
A dízel se fog 10-et enni.
most cseréli 2. 8 dizelre nem jo a 20- 22 literes fogyasztás ............ potom 3 800 000 kap a 4 éves verdáért 106 000 km -rel .. ha visszi a fullos v/6 dizelt 16.7 ért
Ő is cél közönség
Te vagy az
Olcsó lesz azis.
De mire nekem ilyen kell, lesz 2-ért is.
Igaz, a bandit 2.5 listaáron, de mire 4X éves leszek, akkor még lesz banditom, de jó lesz egy ilyen, amivel el lehet húzni kényelemben, gyorsan, messzire.
Szép is, jó is, de nincs benne annyi élet. Inkább tatter kategória, annak jó, aki már bőven lenyugodott és nem akar choppert, sem Gold winget. Felszállni viszont nem könnyebb rá, mint bármi másra, így kíváncsi lennék a BMW milyen célközönségben gondolkodott a tervezésnél?! Egy kicsit minden kategória, ebből adódóan egyik sem igazán
A vételárának Max a felét éri, a többit a propelleres logoért kell fizetni (szerintem)
aztán hozzá tartozik amiröl itt az emben a vidin nem beszél !
nincs lökverc ..... 411 kg .-os motor elleje egy kisebb lejtőn meg fordithatatlaná teszi a motort,,, arrol nem is beszélve mit tesz a pilota ha fel le szálásnál el fejelti használni az elektromos stendert 220 kg motort is nehéz meg tartani fel le szálásnál nem egy 400 kg -osat
továbbá senki nem beszél a fogyasztásrol a hoszu löketnek köszönhetöen még alap 90 Le hejzetben is tura tempoban 6 liter felet van a fogyasztása mi van ha fel tekered ..... rá ül mama + 50 kg csomag meg te 600kg felet járunk ...............
persze mint teknikai csoda nagyon fasza de valoszinüsitem ............. csak egy bizonyos réteg engedheti meg magának ezt a vasat ....... talán ahoz hasolitanám hogy kurva fasza az uj maserati 5800 maj-turboja 276 000 euroért ......25-30 literes átlag fogyasztásal .................
én a földön maradok ,,, nincs rajtam rozsa szin szemüveg
ez az 1600 gt nem az én motorom , és egy ház árát nem ér semilyen motor ....