hogy is van ha teljesen jó a pillangó szelep helyzete tehát zárt pont az első pilot furat felén fekszik ..akkor a napon állt motor is hiába melleg a blockja .. hideg .... ergó gáz nélkül szivatoval indulnia kell
ilyen esetekben a szivató ki huzása,,,, a levegő áteresztő képeségét szabályzod minél jobban ki huzodik a 4 db dugó annál több levegö áramlik a motorba .. TELJESEN ZÁRT PILLANGÓ SZELEPET MEG KERŰLVE .. OK -- érthető
a baj avval van hogy apillangó szeleped vagy tul zárt vagy tul nyitott ilyenkor a szivato szinte funkcioját veszti ...
probáld ahideg motort be inditani ugy , hogy rá csavarod a gázt , ki huzod a szivatott .. és inditt .. NEM fogja el kapni tul sok a levegő
gondolj a régi hideg inditási modszerekre ... a levegőt zárod el a benzin menyisége állandó
pillangoszelep helyzet beállitás és pilot rendszer elenörzés olyan meg nincs ,hogy mind a négy szivató fuvoka el dugul
ez nekem is is ilyen új kora óta.
Azzal a különbséggel, hogy ha egy minimál szivatót ráhúzok, miután beindult, akkor nem fullad le, hanem szépen felpörög.
Sziasztok.
A 650-es Banditommal kapcsolatban kérdeznék.
Melóhelyen egész nap (6-14-ig) kint áll a napon, majd induláskor nehezen tudom eldönteni, hogy szívatóval vagy nélküle indítsam!
A blokk külseje a naptól meleg.
Ha szívatóval próbálom akkor el se indul (vagy csak nagyon ritkán).
Szívató nélkül elindul, de nagyon alacsony a fordulatszám, néha le is áll(na, ha nem játszanék a gázzal). Ilyenkor, ha ráhúzom a szívatót (mindegy, hogy mennyire), akkor általában lefullad.
Tehát szívató nélkül kell indítanom, majd 1-2 percig kicsit a gázzal kell játszanom, majd ezután indulhatok (ez azért gáz, mert indítás után szoktam teljesen beöltözni).
A motor amúgy tökéletesen működik, hidegen/melegen azonnal indul, csak ilyenkor "félig melegen" macerás az indítása.
Kérlek röviden írjátok le, hogy mi lehet a baja, és egy helyi szerelővel megnézetem!
Én meg onnan nézem,hogy tényleg az ördög sosem alszik! Megyek egy szarabb úton aztán a doboz meg elszáll úgy,hogy észre sem veszem! Akkor gáz ha kamera brifkó,meg minden odalenne! Ugyanis nagy esély van rá,hogy az életben nem találom meg! És persze láttam az egyik leesett GIVI-t hogy nézett ki,mert azt véletlenül megtalálták! Szóval inkább a pár perces megelőző munka,és nyugodtabban megyek a dobozzal!
Ha innét nézzük, a Givi is bírja!
Mikor eldőlt, és letörött a bal hátsó lábtartó, a hátsó V46 tartotta meg hátul.
Pár karcon kívül semmi baja nem lett, még konzolról sem jött le!
A SHAD az bírja, nekem még a Moto-Detail edísün van, de az perecbiztos .
Nemrég ütköztünk Fandango (vagy milyen) dobozzal is, rajta maradt,
pedig földhözvágódott és megpördült a motor, a faridomot az védte meg,
mert jó széles a koffer, 2 sisak wellnessezik benne... van rajta egy-két horzsolás .
A szalonban felültem egy B-Kingre is.
Annak is, és a Sprintnek is 805 mm az ülés magassága.
A Triumph mégis magasabbnak tűnt.
Nem tudok rájönni, hogy miért.
Csak saccolni tudom.
A Suzukié mint ha puhább lett volna, lehet jobban összenyomódott.
Noname topcase-t már én is láttam elszállni kátyú miatt, de Givit nem.
Nekem is volt Givim hátul, amit felfúrtam a tartóra 2 csavarral.
A mostani nincs felfúrva, de tervezem, mert az ördög sosem alszik!
Az utóbbi napokban két olyan esetről is hallottam,hogy a hátsó doboz elszált a helyéről menet közben! Mindkettő GIVI-volt! Nem egy occcccccsó kínai szar,hanem GIVI!
Szóval én ennek hatására tegnap fúrtam két likat a doboz aljára,meg a tartó konzol lemezbe,oszt egy fasza erős gyors kötözővel által húztam!
Ugyanis én sok mindent hordok abban a dobozban,néha a kamerát,brifkót is!
Na most essél le vazze!
hogy is van ha teljesen jó a pillangó szelep helyzete tehát zárt pont az első pilot furat felén fekszik ..akkor a napon állt motor is hiába melleg a blockja .. hideg .... ergó gáz nélkül szivatoval indulnia kell
ilyen esetekben a szivató ki huzása,,,, a levegő áteresztő képeségét szabályzod minél jobban ki huzodik a 4 db dugó annál több levegö áramlik a motorba .. TELJESEN ZÁRT PILLANGÓ SZELEPET MEG KERŰLVE .. OK -- érthető
a baj avval van hogy apillangó szeleped vagy tul zárt vagy tul nyitott ilyenkor a szivato szinte funkcioját veszti ...
probáld ahideg motort be inditani ugy , hogy rá csavarod a gázt , ki huzod a szivatott .. és inditt .. NEM fogja el kapni tul sok a levegő
gondolj a régi hideg inditási modszerekre ... a levegőt zárod el a benzin menyisége állandó
pillangoszelep helyzet beállitás és pilot rendszer elenörzés olyan meg nincs ,hogy mind a négy szivató fuvoka el dugul