Az az igazság Zoli, hogy sosem kételkedtem abban, hogy a Triumph az egy nagyon jó márka.
Tudod, hisz leírtam, hogy a hezitálásom okának csak két oka van.
Az, hogy 6 éve áll, meg az, hogy éppen a határon van az ülésmagassága.
Mondjuk lassan már nem érdekel, hogy ennyit állt, hisz max ami kiszáradt, vagy "elrühesedett" benne, azt kicseréltetem és kész.
De lassacskán a magasságcsökkentést is kiagyalom.
hmm, a vizes gs teszt után meg azon agyalt, hogy azt kéne venni.
Éles váltás.
Én megértem, ha sosem vinnék utast , meg csomagot, nem kéne más.
Na jó, egy street, valószínűleg, de olyat még nem próbáltam.
Huhh a minap voltam egy légszűrőért.............Nem lehet rossz a márka ha a Lővey Ádám volt benn 800 km es szevízen...........először aszittem tartósteszt motort kapott...............de nemmmm..............vett egy street-et.
Szal nefélj és vágj bele..............még az ülést is felszeletelheted.............jó lesz az.
üdv mindenkinek!
szerintetek egy túl hangos sport dobot újra töméssel csendesebbé lehet varázsolni? és ha v.ki ért hozzá mennyibe fáj egy efféle mutatvány?
Egyre szilárdabban gondolom, hogy ha megveszem, az első dolgom lesz kicsit keskenyebbre, és vagy 2 centivel alacsonyabbra szabatni a szivacsot az ülésen.
Legalábbis a vezető ülést.
Majd a kárpitos megmondja, esztétikailag nem e kell esetleg egy kicsit alakítani az utas ülésen is.
Szerencsére itt Kazincbarcikán (ide 10 km) van kárpitos, aki foglalkozik ülésekkel.
Láttam párat amit csinált, nagyon jól néztek ki.
Amelyik magasabbnak tűnik, mint amekkora, ott valszeg az ülés szélesebb, mint a másiké. Azért tűnik magasabbnak, mert nagyobb terpeszben állsz, így kevésbé ér le a lábad.
talira menet leesett a háttámlám(én idióta ideiglenesen felragasztva hagytam, azt leázott 6 óra alatt) szóval én már bemutattam az áldozatot az út szellemének, sőt előtte héten egy másik dolgot is elhagytam menet közben, az évre ennyi elég lesz :D
Majd másodikat te is fel fogod fúrni.
Nekem 3 csavar fogja, 1 percig se tart kiszedni, szerszám sem kell hozzá, mert csak kézzel van meghúzva.
Még egyszer nem kockáztatok, elég volt egyet elhagyni.
Tudod, hisz leírtam, hogy a hezitálásom okának csak két oka van.
Az, hogy 6 éve áll, meg az, hogy éppen a határon van az ülésmagassága.
Mondjuk lassan már nem érdekel, hogy ennyit állt, hisz max ami kiszáradt, vagy "elrühesedett" benne, azt kicseréltetem és kész.
De lassacskán a magasságcsökkentést is kiagyalom.
Éles váltás.
Én megértem, ha sosem vinnék utast , meg csomagot, nem kéne más.
Na jó, egy street, valószínűleg, de olyat még nem próbáltam.
Elbeszélgettünk míg vártam a szűrőre.
Ő meg a szervízre.
Utána ma olvasom a superbike-ban hogy nem tesztmotor hanem saját.
Szal nefélj és vágj bele..............még az ülést is felszeletelheted.............jó lesz az.
szerintetek egy túl hangos sport dobot újra töméssel csendesebbé lehet varázsolni? és ha v.ki ért hozzá mennyibe fáj egy efféle mutatvány?
Legalábbis a vezető ülést.
Majd a kárpitos megmondja, esztétikailag nem e kell esetleg egy kicsit alakítani az utas ülésen is.
Szerencsére itt Kazincbarcikán (ide 10 km) van kárpitos, aki foglalkozik ülésekkel.
Láttam párat amit csinált, nagyon jól néztek ki.
Ülés nélkül a DL-re is vígan felültem, csak tört kicsit!
Nekem 3 csavar fogja, 1 percig se tart kiszedni, szerszám sem kell hozzá, mert csak kézzel van meghúzva.
Még egyszer nem kockáztatok, elég volt egyet elhagyni.