Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na akkor áruld el, ha már ennyien kérdezzük!
Nekem Vecsesn van karpitos aki csinalt egy kocsit ha gondolod beszelj vele...
Köszi Jules!
Most már ezt is tudom!
Keddtől fenn vagyok Pesten, valami sörféle vhol? :-)
nem volt az csak egy sima chevi.....
Taxi?
Ami és sok ccm....no meg két karbi ...állat volt.
Itt semmi se fórumindegen, van itt már minden, mint a búcsúban
Láthattalak ma a Mechwartnál?
Tuti valamelyik biemdabju.
Azért írd ide nyugodtan,én is kíváncsi lettem.
////Ezért kérdezgetek, hogy egyáltalán, van e olyan motor, ami "állandó".
De lehet csak egy álmot dédelgetek.../////

Állandót nehezen( nem) találsz,DE majdnem állandót tudok de az fórumidegen!
CB 750 seven fifty ,VT 1100 ,CBX 750
Én már csináltam autót is....nem mai darab volt és nem kis motorral.
Autók nagy többségénél nincs mit szinkronizálni, ugyanis egy központi folytószelep van. (vannak kivételek, főleg a karburátoros időszakból, azoknál a kocsiknál, ahol a teljesítmény jobban számított, mint az olcsóság, ezeknél ugyanúgy kell szinkronizálni). Duplakarbis Bogaramat, 2db CV karbis 120-asomat és a 4db CV karbis Favimotoros 120-asomat is szinkronizálni kellett időnként.
A szelep állítás meg a hidrotőke miatt tűnt el az autóknál, motoroknál valószínűleg a nagyobb fordulatszám és a "hegyesebb" vezérműtengelyek miatt nem alkalmazható.
Az nem rosssz
Szasztok

Kéne nekem egy megbízható ülésátalakító tel.száma Pesten, de eredeti bőrrel kell majd dolgoznia..:-D (Kocsi ülésről lenne szó)
honda magna ha jól emlékszem hidrotőkés
Daty a bandit korongos majd 200 ezernél beállítatod az enyém 150-ezernél lesz akkor a tiéd simán elmegy 200-at....Azt ki lehet bírni.
A Honda XLV750R tudtommal az...
10.-ig el van téve a Triumph, ugyanis most megyünk Csíksomlyóra 5 napra, és előtte nem akartam belevágni.
Amúgy azért kérdezem, mert kezd tele lenni a t..köm ezzel a sok ilyen állítással, olyan állítással stb...
Én meg alapból olyan beállítottságú vagyok, hogy szeretem úgymond az állandót.
Azt nézegetem, ha már váltok, olyat szeretnék, amelyikbe max olajat, meg szűrőket kell cserélgetni, és annyi.
Itt, ebben a sötét borsodban ritka madár a jó szerelő, és ha van is, az sincs közel.
Ezért kérdezgetek, hogy egyáltalán, van e olyan motor, ami "állandó".
De lehet csak egy álmot dédelgetek...
Miért kérdezed?A Triumph miatt?Megvetted a gyönyörűséget?
Thx!

Na majd csak elárulja valaki...


Hidrotőkéset nem tudok, a németek imádják,én utáltam,lehet,hogy az 1600GT,de ez feltételezés.