Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hüle!
Nem, ez Cologne V6, dinószaurusz technika, nagy fogyasztással, de strapabíró. A Cossie erősebb, meg egy kicsit kevesebbet fogyaszt, de szétszedi a váltót és a vezérlés is könnyen megadja magát. Matrica meg ilyen van:
http://skodalista.skodaoldtime...
A saját kukacolást úgy elhagytam 180-al mint a huzat.
Ha hajlandó a gumis és tart is a kisebb gombából azzal simán jól meg lehet csináltatni.
Volt gumis aki nem gombával csak folttal csinálta mert szerinte jobb de szart se ért.
Eresztett utána is.
Köszi, ez megnyugtató!
Javítják azt kukaccal is, le se szedik a gumit.. Nekem volt ilyen és semmi baj nem volt vele
Úgy hívják, gomba.
Nekem is javított volt a hátsóm ilyen technikával.
Gond nélkül mentem még vele 6.000 km-t.
És nem lassan!
van olyan gumis aki megtagadja a motorgumi javítását. Van aki nem. Nekem is volt javított gumim, belülről javítják meg egy olyan folttal, ami úgy néz ki mint egy esernyő. Féltenyérnyi folt, a közepén egy szárral, melyet a lyukon vezetnek kifelé, a nagy kerek tányér pedig ápol és eltakar, miután az egészet átkenték ragasztóval és a kilógó szárat pedig kívül lecsípik.
Sziasztok!

Most, hogy hazaértem, felfedeztem egy szöget a hátsó gumi futó felület közepén. Az autónál ugye egyszerű a dolog, gumis rak bele valami ragacsot a szög helyére és kész. A motor guminál is így működik a történet, vagy itt ildomosabb cserélni a gumit. Kár lenne érte, még kibírna pár ezer km-t.
Cosworth, a hátulján felirattal hogy motoros az autóban?
Nekem is 2.9-es Scorpio-m van. Alulvezérelt, agyonüthetetlen blokkal. Egyedül a fogasztása nem tetszik...
Nekem az elektronikus hibátlanul működik, külön eső üzemmóddal, mert vízes úton pillanatok alatt fémtiszta lesz a lánc. Álló helyzetben nem csöpög, szabadon állítható az olajozás időtartama, sűrűsége, stb. Biztosan jobb megoldás, mint a gravitációs cuccok, bár nyilván sokkal drágább. Csak jelezni szerettem volna, hogy nem ördögtől való az elektronikus sem
Pumpásnál adott a pumpa térfogat kiszorítás mennyisége, cseppentősnél pedig a cseppentő átmérője arányban van a lecseppenő csepptérfogattal. Vékonyabb tű-kisebb csepptérfogat. Nekem 1030 km alatt a gumimon egyetlen olajcsepp sincsen.
Ezért szerzek mini v systemet.

Nem kell elektromosság csak egy szinkronizáló csőre dugni hogy kapjon vákumot.
Nekem egy cseppentő van, pont középen a görgőre. Tökéletesen széthordja a lánc teljes szélességére, mindkét oldali O-gyűrűnél szép olajtükrös az egész.
Ismerősöm is így járt az elektronikussal. Szenvedett vele több hónapon keresztül, most meg rendelt egy gyári gravitációs szettet.
Annyiban különbözik az enyémtől, hogy van egy állító rajta, amivel lehet növelni eső esetén a mennyiséget, de az én tapasztalatom az, hogy ilyenkor sem kell több olaj.

Bármit csináltam sugár irányban a gumi felületén a peremtől 4 centi hosszban 1-4 mm-enként a teljes felületen becsíkozta a gumit.
Egyszerűen az a pumpa amit kaptam az elektronikához sok olajat nyom...........az elektronikát meg nem lehet ekkora volumenhez állítani.........a végén már KB 1:30 másodpercenként a lekisebb impulzushosszal adagolta az olajat és még ez is sok volt........
Volt szimpla,dupla,kisméretű,nagyobb méertű tű,szűkítőfúvóka a csőbe............nem volt csak kismértékű javulás..............lehet ha csak 3 percenként adagolna jobb lenne de nem volt kedvem szarakodni..............lekaptam és eltettem dobozba.
Ha kell valakinek beker áron eloviheti ha nem majd lesz vele télen valami.
Nem lehet, hogy azért nem vált be, mert dual fej kellene hozzá? Akkor mindkét oldalra jutna és feleannyi cseppenne oldalanként.
Ezen a linken Német felhasználók véleményezik.
Érdemes olvasgatni, mert 26 felhasználó írja le a "tutit"

https://www.louis.de/_10dcdcf4...
Mi kellene?
Túl sok minden nincs hozzá.
Zöldi, Misit ismerem, én ajánlottalak neki alkatrész ügyben. remélem tudsz neki segíteni.
Üdv mindenkinek. Hercules Prima GT alkatrészeket keresek! Tel: 06/309043541
Ezt nem tudtam.
Nekem nem vált be.
Két lehetőség van.
Beletúrok az elektronikába vagy veszek egy komplett gyárit.
Esetleg mindkettő.

De asszem maradok a gyári cuccnál.

Annyira kevés a hely (nem bandit hogy el lehet benne rejteni egy féldisznót) és annyira kompakt az egész gyári cucc hogy nincs vele semmi gond.
Pár huzalkötegelő egy vákumcsőre kell rádugni és megy.
Majd leírom milyen az élet ha kitalálják nekem mások a forróvizet.
Ha beválik így, ilyen egyszerű kivitelben, majd kap egy elektromos mágnesszelepet. Szerintem baromi jó. Jó nagy marha voltam hogy eddig nem csináltam meg
Szerezz egy vákumcsapot.
Tuti lesz olyan hogy elfelejted.
És megnöveled a bekerülési összeget mondjuk 2700-ra.