Ez igaz.
Csak azt a merev elzárkózást nem értem akkor.
Nézd a Landrovert..............az általa gyártott autók 80% 1948-tól mind megy még.
Az említett lesajnált triumph 1902 óta gyárt motorokat.
A daty által választott 1050-es blokk 1993-óta van a sprintben folyamatos csiszolás útján.
Tehát az általad említett gyár kor sok éve ciszolt technológia mind megvan......................de mivel nem ismerem és még a büdös életbe nem láttam így marad a "csak japán" felkiáltással más a büdös életbe nem lesz.
Azt is tudjuk hogy a japok a 80-as évekig nem tudtak rozsdamentes kasznit gyártani.
Érzek itt egy kis nem megalapozott előítéletet?
És kettős mércét.
Ezt egy kicsit eltúloztad
Véleményem szerint minden iparág minden szegmensére igaz az az állítás, hogy a termékük minősége nagyban függ a cég korától. És minden termékének a minősége függ attól, hogy azt a bizonyos sorozatot mióta gyártja. Tehát ha most valaki nekiáll zongorákat gyártani, hiába néz körül a termék palettán és hasra ütve gyárt egyet, annak minden bizonnyal nem lesz olyan a minősége, mint mondjuk egy 200 éve zongorákat gyártó Steinway&Sons gyárnak. A korral együtt jár a termelési tapasztalat és a munkások szakértelme. És a végtermékban mindez is benne van. Ha egy nagy múltú cég kihoz egy új sorozatot, akkor minden bizonnyal az új sorozatnak lesznek gyermekbetegségei, melyek az első használók között fognak kibukni és ezeket gyártási hibákat javítani kell a sorozaton belül. Szokás mondani azt, hogy sosem szabad egy cég vadi új sorozatából az elsőket megvenni. Ne legyen igazam, de most pl. a Suzuki S Cross jutott eszembe. Teljesen új konstrukció minden féle téren. Majd kell pár év mire kiforrja magát. Az új Swiftet már régóta gyártják (a lekerekített orrúra gondolok, nem az az előtti "halál" autóra). Most kihozták a frissített verziót. Minden bizonnyal az előd hülyeségeit ebben már kicsiszolták. Így volt biztosan a Golf I-II-III-IV-V sorozattal is. Tehát az ekhós szekér példád kicsit eltúlzó volt.
Gyula egy végtelenitett vezérmü lánc cseréhez ... MIÉRT KELL HENGER TALP TÖMITÉS ? ....... HENGERFELY TÖMITÉS ?....
egyáltalán miért kell ezzeket meg bontani ?
drága !
olaj le
kipu rendszer le szerelés
olajhütö le szerelés
tank le szerelés gyujtás trafok , után égetök / ha van / le szerelés
karburátor ki kötése le szerelése
lánc kerék dekli leszerelés + kis fogaskerék le szerelése
kuplung dekli + komplet kuplung le szerelés
szelepfedél dekli + vezérlés le szerelés
segég váz ki szerelése generátor ki szerelése block ki szerelése
indito dekli ön indito + gyujtás dekli le szerelése
gyujtás ki szerelése
a block meg bontása aluról
a hajto karok meg bontása
a fő csapágyak meg bontása
fö tengö ki vétele a kopot láncal együt
uj láncal együt vissza szerelése
fö csapágyak szalagal valo le huzása .... mérése ...
ha minden rendben nyomatékal le huzása
hajto rudak ugyan ez
a block érintkezö felűleteinek teljes zsírtalanitása .. ragasztoval össze rakás + minden csavar nyomatékal meg határozot sorendben le huzása
olajteknö stb
vezérlés össze rakása csapágyak szalagal valo ki mérése , nyomatékal sorendbe le huzása
esetleges szelep állitás , elenörzés
gyujtás vissza+ dekli
inditó dekli vissza + ön indito
block vissza
generátor vissza
kuplung vissza ragasztani nyomatékal le huzni + deklije
kis lánc kerék vissza ragasztani nyomatékal le huzni + deklije
karburátor vissza esetleges be állitások ,
olaj hűtö vissza
kipu rendszer vissza
tank vissza + oldal
mi a sok
egy kuplung lamela csere ! 1200 lég/olaj
az interarba 3* 7000 ft 21 000 ft
a red baronál .... 18000 ft
a kawasekinél zugloba 14000 ft
Gödölön a surinál 15 000 ft ű
egy szelep állitás
interat 3*7000 21 000 ft
red baron 18000
kawasekinél 12 000
surinál 10 000
ezen motor servizek 50 000- 60 000 ezer ft közt bontanak meg blockot ugy hogy lábán jönn a verda
csabu ! én erre csak azt mondom mindenki dicséri a sajátját de a véleményed . az nem csak a te véleményed soka -é .. és 1000 % igaz is vita sérdödés nem szitok ........
legyen az Bmw ami most nagyon blirirozik és viszi a primet minden szegmensben trial - a sportig mégis ha aszámok mögé nézel a legyártott darab szám , a hiba lista és az ár ..nem kevésbé a folyamatos meg hibásodások , a méreg drága alkatrész + serviz
egy fos önmagamutogatos motorosoknak
vegyük az angolt, nagyon költség hatékony mások által ki probált polcon maradt esetleg közös felylesztés de végül is egy több ország motorkerékpárjaitol kopintott alkatrész halmazból össze rakot vas ..
és miért kell az embereknek ?
amit már egyszer ki tárgyaltunk !
senki ne vegye magára de mindenhol azt olvasom ,,azt tapasztalom talikon . a servizek beszélgetései alkalmával ,, hogy állandoan a bujátok a használt motor a képes motort .. vajon milyen motort vegyek ? AMI másnak nincs vagy ritka stb sokunknak nem is maga a motorozás okoz örömöt.... hanem a mások arcán ki ülö irigység ... ezért keresik ezen motorosok mindig az ujat a jobbat különlegeset .
amcsiba ahol a hd szinte egykapta fára készülnek minden motoros a saját izlés villágának megfelelöen át faragja a gépét a sposterből csinálnak 120 lovas biciglit a gigxereket ,, hondákat át faragják és évekig használják eről ismerik meg egymást stb
nálunk meg csak az megy / már bocs .... / NA EZT NÉZD MEG azt irigykedjél rühelem az ilyem motorosokat ..............
valojában ezek nem is közénk tartoznak csak be furják magukat ide mint szu a fába............... Ja és mindenkitöl elnézést !
tegnap fel bicigliztünk a hegyekbe ...... minden második motor bmw , egy sem engete el a kormányt ............. ugyan akor egy 4 millkás Bmw ott állt a parkoloban ahol etünk , kb 25- m re mikor be inditota nagyon nem szép volt a hangja ... de mikor szurta az egyest mindenki fel kapta a fejit .......... ja és meletem még nem ment el egy Bmw sem ..... és az én váltomat nem halja még az sem aki melletem áll ......................
vissza kanyarodva a motor gyártáshozz ... majd ha a bmw , vagy triumph , esetleg a ducati vagy a aprilja 40 évig olyan élvonalasa lesz a motor gyártásnak mint a Japok esetleg mindenki számára elérhető nagy darabszámban megbizható motorokat fognak gyártani ...akor vissza térünk erre a témára
Nekem is ezért jött be jobban a GSXF. Olasz motort még nem vezettem, ill. kritikát is csak annyit hallottam, hogy "csörög", úgyhogy szívesen olvasom majd az első kézből jövő tapasztalataid a Bandithoz képest. Kalappal Hozzá, majd dobj képet, ha megvan!
A honda CB1100-asa is közel áll hozzám.............és ha egy futóműkúra alá vetnék egy halom régi big bike a japóktól jöhetne.
Mert erő van bennük csak sajnos csomót tudnak kötni a saját lábaikra.
Tegnap kipróbáltam a Dorsodurot, nekem nagyon bejött a supermoto feeling, jó magas ülés széles kormány, kellemes gép az én magasságomhoz, a Bandit kényelmetlen volt mindig már 100km után. Shiver is jó gép, az lesz, sajnos a tesztelt Dorso félig-meddig pályagép volt, szóval versenykilóméterek voltak, a Shiver pedig full gyári állapot.
Elhiszem amit írsz. Én sem akarok senkit megtéríteni. Biztos vagyok benne, hogy soha nem lesz Ducatim, BMW motorom, Fiatom, Lanciám, Harley-Davidsonom, Roverem. Különösen a Harley-től áll fel a szőr a hátamon. A formája, az egész motor úgy ahogy van, az "ingyen sem kéne"-kategória nálam.
Shivert egy ismerős használ.................neki nagyon bejön.................aszondta disznó gép.
Bár azt is hogy nem fog olyan tartós lenni mint a suzuki.
Most kivételesen a szubjektív tényezők alapján választok, főleg a modern forma tetszene, a Bandit unalmas lett, majd meglátjuk milyen, 3 éves a motor 11000 km, sok baja nem lehet.
Hidd el ha kipróbálnád az adott tipust ami nekem van megváltozna a véleményed.
Amíg csak képen látod az életbe nem gondolnád hogy milyen jó tud lenni.
Tényleg vigyorfaktor a legjobb.Tagadhatatlan.Én még nem találkoztam olyannal akinek ne tetszett volna egy próba után.
Persze utána mindenki megy a maga útján a saját gépével.
Hál istennek akkora a kínálat hogy mindenki megtalálja a saját választottját.
Nem akarok én senkit rábeszélni semmire.
Csak azt a merev elzárkózást nem értem akkor.
Nézd a Landrovert..............az általa gyártott autók 80% 1948-tól mind megy még.
Az említett lesajnált triumph 1902 óta gyárt motorokat.
A daty által választott 1050-es blokk 1993-óta van a sprintben folyamatos csiszolás útján.
Tehát az általad említett gyár kor sok éve ciszolt technológia mind megvan......................de mivel nem ismerem és még a büdös életbe nem láttam így marad a "csak japán" felkiáltással más a büdös életbe nem lesz.
Azt is tudjuk hogy a japok a 80-as évekig nem tudtak rozsdamentes kasznit gyártani.
Érzek itt egy kis nem megalapozott előítéletet?
És kettős mércét.
Véleményem szerint minden iparág minden szegmensére igaz az az állítás, hogy a termékük minősége nagyban függ a cég korától. És minden termékének a minősége függ attól, hogy azt a bizonyos sorozatot mióta gyártja. Tehát ha most valaki nekiáll zongorákat gyártani, hiába néz körül a termék palettán és hasra ütve gyárt egyet, annak minden bizonnyal nem lesz olyan a minősége, mint mondjuk egy 200 éve zongorákat gyártó Steinway&Sons gyárnak. A korral együtt jár a termelési tapasztalat és a munkások szakértelme. És a végtermékban mindez is benne van. Ha egy nagy múltú cég kihoz egy új sorozatot, akkor minden bizonnyal az új sorozatnak lesznek gyermekbetegségei, melyek az első használók között fognak kibukni és ezeket gyártási hibákat javítani kell a sorozaton belül. Szokás mondani azt, hogy sosem szabad egy cég vadi új sorozatából az elsőket megvenni. Ne legyen igazam, de most pl. a Suzuki S Cross jutott eszembe. Teljesen új konstrukció minden féle téren. Majd kell pár év mire kiforrja magát. Az új Swiftet már régóta gyártják (a lekerekített orrúra gondolok, nem az az előtti "halál" autóra). Most kihozták a frissített verziót. Minden bizonnyal az előd hülyeségeit ebben már kicsiszolták. Így volt biztosan a Golf I-II-III-IV-V sorozattal is. Tehát az ekhós szekér példád kicsit eltúlzó volt.
Azért mondom, hogy nem drága, mert ezzel legalább két 8 órás műszakot szépen elvagy.
Ezekszerint a Hindustan Ambassador a legjobb ótó a világon.
60 éve gyártják változatlanul.
És sokat.
egyáltalán miért kell ezzeket meg bontani ?
drága !
olaj le
kipu rendszer le szerelés
olajhütö le szerelés
tank le szerelés gyujtás trafok , után égetök / ha van / le szerelés
karburátor ki kötése le szerelése
lánc kerék dekli leszerelés + kis fogaskerék le szerelése
kuplung dekli + komplet kuplung le szerelés
szelepfedél dekli + vezérlés le szerelés
segég váz ki szerelése generátor ki szerelése block ki szerelése
indito dekli ön indito + gyujtás dekli le szerelése
gyujtás ki szerelése
a block meg bontása aluról
a hajto karok meg bontása
a fő csapágyak meg bontása
fö tengö ki vétele a kopot láncal együt
uj láncal együt vissza szerelése
fö csapágyak szalagal valo le huzása .... mérése ...
ha minden rendben nyomatékal le huzása
hajto rudak ugyan ez
a block érintkezö felűleteinek teljes zsírtalanitása .. ragasztoval össze rakás + minden csavar nyomatékal meg határozot sorendben le huzása
olajteknö stb
vezérlés össze rakása csapágyak szalagal valo ki mérése , nyomatékal sorendbe le huzása
esetleges szelep állitás , elenörzés
gyujtás vissza+ dekli
inditó dekli vissza + ön indito
block vissza
generátor vissza
kuplung vissza ragasztani nyomatékal le huzni + deklije
kis lánc kerék vissza ragasztani nyomatékal le huzni + deklije
karburátor vissza esetleges be állitások ,
olaj hűtö vissza
kipu rendszer vissza
tank vissza + oldal
mi a sok
egy kuplung lamela csere ! 1200 lég/olaj
az interarba 3* 7000 ft 21 000 ft
a red baronál .... 18000 ft
a kawasekinél zugloba 14000 ft
Gödölön a surinál 15 000 ft ű
egy szelep állitás
interat 3*7000 21 000 ft
red baron 18000
kawasekinél 12 000
surinál 10 000
ezen motor servizek 50 000- 60 000 ezer ft közt bontanak meg blockot ugy hogy lábán jönn a verda
legyen az Bmw ami most nagyon blirirozik és viszi a primet minden szegmensben trial - a sportig mégis ha aszámok mögé nézel a legyártott darab szám , a hiba lista és az ár ..nem kevésbé a folyamatos meg hibásodások , a méreg drága alkatrész + serviz
egy fos önmagamutogatos motorosoknak
vegyük az angolt, nagyon költség hatékony mások által ki probált polcon maradt esetleg közös felylesztés de végül is egy több ország motorkerékpárjaitol kopintott alkatrész halmazból össze rakot vas ..
és miért kell az embereknek ?
amit már egyszer ki tárgyaltunk !
senki ne vegye magára de mindenhol azt olvasom ,,azt tapasztalom talikon . a servizek beszélgetései alkalmával ,, hogy állandoan a bujátok a használt motor a képes motort .. vajon milyen motort vegyek ? AMI másnak nincs vagy ritka stb sokunknak nem is maga a motorozás okoz örömöt.... hanem a mások arcán ki ülö irigység ... ezért keresik ezen motorosok mindig az ujat a jobbat különlegeset .
amcsiba ahol a hd szinte egykapta fára készülnek minden motoros a saját izlés villágának megfelelöen át faragja a gépét a sposterből csinálnak 120 lovas biciglit a gigxereket ,, hondákat át faragják és évekig használják eről ismerik meg egymást stb
nálunk meg csak az megy / már bocs .... / NA EZT NÉZD MEG azt irigykedjél rühelem az ilyem motorosokat ..............
valojában ezek nem is közénk tartoznak csak be furják magukat ide mint szu a fába............... Ja és mindenkitöl elnézést !
tegnap fel bicigliztünk a hegyekbe ...... minden második motor bmw , egy sem engete el a kormányt ............. ugyan akor egy 4 millkás Bmw ott állt a parkoloban ahol etünk , kb 25- m re mikor be inditota nagyon nem szép volt a hangja ... de mikor szurta az egyest mindenki fel kapta a fejit .......... ja és meletem még nem ment el egy Bmw sem ..... és az én váltomat nem halja még az sem aki melletem áll ......................
vissza kanyarodva a motor gyártáshozz ... majd ha a bmw , vagy triumph , esetleg a ducati vagy a aprilja 40 évig olyan élvonalasa lesz a motor gyártásnak mint a Japok esetleg mindenki számára elérhető nagy darabszámban megbizható motorokat fognak gyártani ...akor vissza térünk erre a témára
Meg a színes papírok mellé hengerfej meg hengertap tömi, nem?
De amúgy miért zavarna?
És abból se mind.
https://citybike.hu/spd/SV203/...
Mekkora?
Kicsivel új ára alatt.
De a suzukinak is van sornégye ami jó lenne.
A honda CB1100-asa is közel áll hozzám.............és ha egy futóműkúra alá vetnék egy halom régi big bike a japóktól jöhetne.
Mert erő van bennük csak sajnos csomót tudnak kötni a saját lábaikra.
Bár azt is hogy nem fog olyan tartós lenni mint a suzuki.
Hidd el ha kipróbálnád az adott tipust ami nekem van megváltozna a véleményed.
Amíg csak képen látod az életbe nem gondolnád hogy milyen jó tud lenni.
Tényleg vigyorfaktor a legjobb.Tagadhatatlan.Én még nem találkoztam olyannal akinek ne tetszett volna egy próba után.
Persze utána mindenki megy a maga útján a saját gépével.
Hál istennek akkora a kínálat hogy mindenki megtalálja a saját választottját.
Nem akarok én senkit rábeszélni semmire.