Ha keresztbe áll picit a kerék akkor zajosabb lehet.
De gondolom ezt észrevetted volna azóta.
Tényleg a sisak lehet a gond.
Tök mások a hangok sisak nélkül.Vagy a féldinnyehélyban.
Esetleg tekerd fel a rádiót.
Nem kell mindenben hátsó szándékot és műszaki gondot látni.
Igen ritka a gép.
És ahogy hallottam volt egy csőd és egy átvétel is.
Ezek mind idő míg a csődöt levezérlik átveszik...............szerintem simán lehetett a kereskedés 2-3 évig is tetszhalott a készlettel együtt.
2008-09 közt beérkezik hazánkba a gép ez pont a motorpiac beállása a földbe.Négymilla a cucc tehát 2008-ban nem a lekívánatosabb.
Aki kilök ennyi lét motorra BMW-t ducatit vesz.
Eldöglődik a kereskedés 2010-11-ig átveszi a csődbiztos...........keres egy másik tulajt 2012-13-ban.
Az meg leszarja van pörgősebb modell is ez meg porfog.
2014 Daty bemegy sisakért és megkívánja.
És igen belejátszik az is hogy a kutya sem ismeri a motort meg a márkát ezért bizalmatlan.
Basszus, olvasd már végig a láncot, hogy mire reagáltam! Alább írta Norbu, hogy gyanús, hogy 6 éve beragadt a modell és senki nem vette meg. Erre írtam, hogy vannak népszerűbb modellek is 5 éve beragadva. Hahun pl. van 2009-es 650-es Bandit is meg GSX650F is.
Szó nem volt arról, hogy ne vegyen Triumphot, csak már megint hülye vagy/nem olvasod el rendesen, hogy mi mire megy...
Valami ilyesmire gondoltam, csak szemétség nélkül, úgy, hogy előbb utóbb csak találok kis hazánkban valakit, akinek van egy Sprint ST-je, és megengedi, hogy kipróbáljam.
Akár az ország másik végébe is elmennék egy ilyen próbáért! jó
De természetesen ez is egy nagyon jó 5let, köszönöm Zoli!
Már annyival jövök neked, hogy ha megveszem, első utam hozzád vezet, hogy meghívjalak egy bambira!:-)
Sőt..............a honlapon autókölcsönző rész is van.
Elképzelhető hogy pénzösszeg fejében elviheted egy hétvégére.
Igaz nem ST de fogalmad lesz mit veszel.
És ha nem jön be buktál egy kölcsönzési díjat.
Szemétség de bekocogsz Ide............lebeszéled hogy megvennéd de ki kell próbálnod a magasságod miatt.
Felültök asszonykábal mentek egy kört és visszaadod hogy bocsi nem ér le a lábad még kipróbálsz egy 150-es banditot.
És angolosan távozol.
Mint írtam, foglalózva 10.-ig!
Mivel ilyen kicsi vagyok, éppen hogy sportosabb az ülés pozíció.
Legalábbis nekem.
A kormányon nem igazán kell emelni, inkább az a fura, amit írtam már, hogy az első lábtartók kb 5 centivel hátrébb vannak, de szerintem pár 100 km és ehhez hozzá tudok szokni.
Szerencsére mindkét lábam leér egyszerre is, ha jó helyen állok meg, de ha nem, akkor remélem az egyik biztosan!
Mert ha nem...lehet festtetni megint a tankot, sőt, itt már az idomot.
Első dolgom a bukógomba lesz!
Addig vacillálsz míg más fogja megvenni ......egy kérdés van,hogy a banditnál sportosabb üléspozíciót meg tudod e szokni? Bár a kormányon lehet emelni,ha meg egyik lábad leér akkor már nincs gond.
szevasztok uraim!
ma egy elég idegesítő dolgot vettem észre: menet közben elég durván "sivít" a láncom. szerintetek ez miért van,és hogyan lehet kiküszöbölni? a láncban nincs túl sok km /21e/ nem nyúlott,rendszeresen ápolt. a görgőket könnyen lehet újjal görgetni,a fogaskerekek jó állapotban vannak. zárt bukóban nem hallani a sivítást,de beújjítottam egy féltök sisakot és abban eszméletlen hangja van...
Mondj egyet?
Bandit 1250? Banditja van.
CB1000F? Öregurasabb.
CB1300?Nehezebb,félidomos.
ZZR1400?ICBM kétkeréken.
Egyik sem pont ilyen................mind más valamiben.
Köszönöm mindenkinek a véleményét, a biztató szavakat, azt, hogy senki nem küldött el a jó fenébe a Bandit fórumról a Triumph problémámmal együtt.
Eddig is tudtam, hogy ez egy jó, segítőkész fórum, akár nem fórum témában is.
A Triumphos dolog csak megerősített benne!
Köszönöm a linket is.
Attól nem félek, hogy meggondolják magukat, jövő hó 10-ig úgy mond le van foglalózva, azt hiszem bevitték a raktárba, ki sincs téve.
Lassan minden klappol, csak a magasságom nem.
Mint írtam, a 170 centimmel motoros csizmában ér le a lábam csak teletalppal, nyújtott térddel.
Ez így nem túl pozitív.
Ha feleségem is felül, úgy már jobb.
A DL 650-el már bevásároltam magas motorból, többet nem akarom elkövetni ezt a hibát.
2x dőltem el vele álló helyben.
Gond nem volt belőle, csak ciki volt.
Egyik egy túrán történt.
Csak együttérzésből nem röhögött mindenki, de bőven kellett energia ahhoz hogy visszatartsák!
Később ültető szettet tettem a DL-be, de úgy sem volt az igazi.
Ezért vadászok egy Sprint tulajra, hogy esetleg kipróbálhassam.
Erre is van ültetőszett, de... nem tudom.
Lehet, inkább szivacsból vetetek le.
Meg hátha a hátsó doboz nyom le rajta annyit, hogy ne legyen gond.
amúgy is nagyon huzatos az a féltök bukó,a banditra nem de a robogóra jó lesz!