Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen. Vasárnap sikerült eladnom az enyémet.
Sajnos elég sokat buktam rajta, thát ez egy echte "bukó"-sisak...
Helyzetjelentés a 700 Ft-os gravitációs lánc olajozómról.
1030 km-t mentem vele eddig és kétszer előfordult a munkahelyemen hogy elfelejtettem elzárni (fél óra és egy óra időtartam). Féltenyérnyi placcs a motor alatt, de ez nem az adagoló rendszer hibája hanem az enyém. Lánc pucolás elfelejtve. Illetve csak akkor húzom át az egészet egy ronggyal ha nagyon poros helyen voltam. Lánc teljesen tiszta, a képen láthatóan sem a felni, sem a gumi nem olajcseppes. A két nyitva felejtés remélhetőleg a múlté, ki kell alakulni a rutinnak, hogy leszállás után első a zárás. Eddig ilyet nem kellett ugyebár csinálnom.
Ja,
az egy olasz bukó
Este remélem már többet fogok tudni, ma megyek próbálni
Tud valaki valamit a Nolan N86-os sisakról?
ez az ujdajta duke, kis alacsony. ez mar nem az enduro akarok lenni modell.
Én meg a Hondára!
Annak idején Hofi Géza is ezért vett szerdán gyártott öltönyt.
amikor lehajolt benne, szétrepedt a fenekén a nadrág.
Erre ezt mondta: az öltöny az szerdai, csak a cérna volt hétfői.
Ja, visszamennék időben a punkok közé... hogy aztán egy rossz megállásnál kibicsakoljon a lábam!
Ugye,hogy.....150-ig pariban van a bandival,a pici súly nem hazudik.
Azért egy street,duke,mt09 tesztet lefolytatnék a francia alpokban csak,hogy képbe kerüljek....
Lehet kapni vastag talpú, magassarkú csizmát.
Én arra létrával másznék fel!
Nem gond.....max a dolomitokat a duke al fogod teljesiteni.
Az igazság az. hogy ha lenne felesleges pénzem, megvenném, már csak a kipróbálás miatt is!
De azért egy Triumph jobban vonz!
nem is mondtam
mentem duke 690-nel delutan. Zoli, sajnalom de elszedte a
street koronajat a masodik gazcsavarintasra. Valami rettenet, egyszer remelem lesz.
Ati, ha Neked igy bejon, miert nem veszed meg? 50 ezret kene csak radobni ;-);-);-) Nekem van rendes motorom, nem kell potlek.;-)
Látod, hogy milyen figyelmetlenül olvasol?
Havert írtam, nem barátot!
Amúgy elmondtam neki, miért adom el, de ő azt mondta, úgy is csak egy magának kell, így biztos elég lesz neki.
Melléfogott...
Ha valakinek daty a barátja, ott ellenségre már nincs is szükség
Tőlem is meg akarta egy haver venni, de nem adtam neki, pont ezért...
Képeim között látható egy Koreai csoda!:-)
Első motorom Futong 250-es volt!
Széllel szemben, 2 személlyel tökig gázzal 90 km/h.
De!
Szép volt, új volt, és csak 520 EFt volt üzembe helyezve, extrákkal!
Ha erre nem beszél rá a feleségem, sosem ülök vissza a motorra.
Olajcsere után hiába húztam be a kuplungot, betettem egyesbe, és indult is egyből!
4 hónapig volt nálam, utána szerencsésem rábeszéltem egy haveromat!
Anyagilag is jöttem ki belőle, 450.000 Ft-ot adott érte, a mai napg átkoz, mert rajta maradt!
Írtam már!
RÁNÉZÉSRE ua!

V2.....V2
Gondolom valami ilyesmit kell akkor keresni az autószalonban is...
Albeám, és Lineám volt, én esküszök a Fiatra!
Mint minden motort, ezt is van aki égre földre dícséri, van aki egy talicska sz@rnak tartja.
Szemezgettem vele anno.
Szerintem kategóriájában (650 ccm-től 900 ccm-ig) tudásban (72LE) végsebességben (200 km/h) veri minden ellenfelét, nem beszélve az áráról.
2,3-2,6 milla a Kawa. Suzuki, Yamaha, Honda, ez pedig 1,65.
Mindegyiken 16"-os kerekek vannak, ezen elől 18, hátul 17.
Szóval komfortosabb is.
Tudok egy null kilométereset, még nem volt üzembe helyezve, tehát 2 év gari, és 4 év műszaki jár hozzá.
A gond csak a szokásos vele......2008-as!
Azt még Koreában gyártották, állítólag jobb anyag van benne, mint a mostaniakban.
Ja, és 1,4 milla üzembe helyezve.