Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pedig pont most akartam venni egyet.....a francba....
Mondjuk pont az tényleg más mint a dl-é.
El is tört ketté a vezérműtengely.

Mond inkább a cagiva raptort..................mindkét modellbe vették a blokkot a suzukitól.
Mi lesz veled Zoli? Mit fogsz majd emlegetni ezután? Befejezték a Hindustan Ambassador gyártását
Előítélet. Sokszor mindenféle alaposabb infó nélkül. Én is azt mondom, vágj bele az álmodba, a tervedbe bátran, a vészmadarakkal meg ne törődj. A többit meg majd meglátod.
Pont úgy mint a Hyosung.
DL-ben SV-ben ugyan ezek a blokkok futnak!
És arra senki sem mondja hogy sz@, a Hyosungra meg igen.
Na akkor?
Igaz. ha nekem 180-ért javítanák a kardán hajtásomat, könnyen lehet hogy a helyszínen maszturbálnék egyet.
Az a baj hogy a legfiatalbb gép amit látsz az a yamaha amit leszóltál.
Parkolóban állni és nézni más mint használni.
BMW-nek a titka az hogy eszmáletlen futóművet tervezett rá.
Míg az átlag japo motort használó a sima telóikon elég himbilimbi vagy fogtöméskirázó keménységű lábakon.
Viszont ezzel szemben a BMW-n szar úton még az átlag is rossinak érezheti magát.
Persze drága meg elromlik de a világ boldogabbik felén ez nem akkora halál mint itthon.
Ilyen javulás látható -anélkül hogy tulaj lennék- az olasz autók korrózióvédelmén. Régebben egy 6 éves olasz autó egy rozsdatemető volt, ez már a múlté. Felismerték hogy rossz a hírük. Kijavították.
etöl fügetlenül mint mondtam a Bmw , a a triumph . benelli , áprilja most jó motorokat korszerü teknikát képvisel
Az orosz távol-keleten már pedzegetik, hogy átálljanak jobbos közlekedési rendről balosra. Mondjuk ott kifejezetten anyagi oka van, a levetett japán használt autó dömping a kényszerítő erő.
Ugyanilyen legenda volt az is, hogy a Kymco kínai motor és hogy akkor biztos szar lehet. Nem kínai és nagyon nem szar. Honda majdnem az egész.
ez pro kontra .................. semmivel nem érzem magam okosabnak .. csak látom hova megyűnk és látom a Bmw a triumph és a töbi motor gyártó termékeit ...........

hogy látom ÉN ?

valoban a japok mindent le kopintotak a 60 - 70 években legyenaz ipar bár mely területe .............. haza viték ki csiszolták költség hatékonyá teték ...... 35- 40 év allat a világ leg jobb tecnikáit ki találták és a világ gép gyártás , világ elektronikai gyártás elsöi letek

aztán .. aztán történt valami a dolgok meg változtak amerika be szükült el adosodot , europát eláta a német francia uj piacokat kellet keresni ... ehez visszont............ a bantu négernek vagy etiop nak semmi felylesztet gép re nem volt szüksége .. hisz pár éve azt sem tudta van -é robanó motor a felylesztésre szánt pénzek máshova vándoroltak a nano teknologiába az elektromos autok motorokhoz , a hibrid teknikára stb stb .... közben a világ rá jött el fog fogyni a KÖOLAJ / amerika gyarmatositot is magának / ök is dollár milliárdokat költötek elktromos autok .. motorok felylesztésére

a rés ami hirtelen a japok fejlesztés ki maradása miat maradt / a F1 ott hagyták , az autoik valojában egy szintre be álltak a motorok gyártásában fejlesztésében be huzták a féket .. na ezt használta ki a TRiumph, a bmw , áprilja és sorolhatnám ide az audit , stb persze ezen cégeknek is a profitjuk egy része a NAGY ÁTÁLÁSRA MENGY elektromos közlekedési eszközök ..........

de nézünk kicsit körbe

a mercedes a Bmw , az audi fény évekre le van maradva az amerikai tesla , cevrolet , buik elektromos verdáitol hibrid járműveitöl az amerikaiak már nem izgulnak a 20 liter fogyasztásu MERCEDESEKRE BMW .re az amerikaiak pontosaban a haerly deavidson a világon a leg több elektromos motort hoza forgalomba

a japok a hondának 19 éve van elektromos 11 kw - 123 kw motorja

ugyanakor a triumph -nak még az elektromos ön inditó is ki hivás mert beszálitotol veszi ! a bmw -nek van ugyan elektromos motorja 4 * drágáb mint a amerikai Hd


na én így látom a piacot majd ha 1527 ft lesz egy liter benya és az amerikaiak már 10-15 éve + ajapok már lassan 20 éve forgalmaznak elektromos autokat -- motorokat és a világ nem lesz kiváncsi a benzin gözre az emlitet lemaradot cégek az angolok és a franciák és a német jármü ipar igen pofára fog esni ....

persze ez az én véleményem ... de a 70 években igen pofára eset ---
mikor a japok az auto eladások 45 % át el viték a motor gyártásban csak a Hd tudot talpon maradni a triumpf évekig zoknit kötöt meg melltartot gyártott,,, ha BMw .nek nincs a gs sorozata azok is fa karikát gyártotak volna 1982 be mert ugy le voltak maradva és már aBmw azon morfondirozot , hogy ki vonul a motorkerékpár gyártásból

az olasz motorok meg külön téma .. mind a nagyok kezében vannak önálo gondolatuk sincs nem hogy motort tudjanak gyártani !

be fogom mára !
Hülye angolok, angol hülyék!
Vidd el tasihoz..rendberakja.
Biztos volt.
De nem jött be.
Ezeknek is csak ez a 3 hengeres modellcsalád lett átütő.
Mivel a nagyvilágban a vezetési élmény az első második a megbízhatóság a harmadik az ismertség.

Eddig nem ismertem olyat akinek ne tetszett volna a csomag (nem csak a blokk a többi is) említettem hogy jó régóta csinálják és fejlesztik.Tehát a megbízhatóság sem akkor etvasz.
Harmadik hogy ez a magyar motorosok fura hozzáállása miatt van.
Nem ismerem tehát nem lehet jó tehát nem próbálom ki sem tehát nem fogom ismerni és így tovább.
Addig míg motoros talin meg parkolóban hallott legendákat hallasz csak.Amiken már háry jános is röhögne.

Mint mikor én keresgéltem a street-et.

KB 4-5 különböző forrástól hallottam hogy a középső henger ki fog könyökölni a friss motorn minden.

Namost szívós melóval kiderült hogy ennek az az alapja hogy láttak egy videót egy 600-as daytona 4 hengeres amit valaki behozott a 90-es években kintről és több kézen forogva elszállt az olaja a pályán na ettől besült.
Legendák.
Sziasztok.
A 650-es Banditommal kapcsolatban kérdeznék.
Melóhelyen egész nap (6-14-ig) kint áll a napon, majd induláskor nehezen tudom eldönteni, hogy szívatóval vagy nélküle indítsam!
A blokk külseje a naptól meleg.
Ha szívatóval próbálom akkor el se indul (vagy csak nagyon ritkán).
Szívató nélkül elindul, de nagyon alacsony a fordulatszám, néha le is áll(na, ha nem játszanék a gázzal). Ilyenkor, ha ráhúzom a szívatót (mindegy, hogy mennyire), akkor általában lefullad.
Tehát szívató nélkül kell indítanom, majd 1-2 percig kicsit a gázzal kell játszanom, majd ezután indulhatok (ez azért gáz, mert indítás után szoktam teljesen beöltözni).
A motor amúgy tökéletesen működik, csak ilyenkor "félig melegen" macerás az indítása.
Vélemény, ötlet, bármi?
Amikor láttam azt a felülnézeti képet arról at ötszögletű térről, amelynek minden sarkában öt körforgalom van jobbosan, a közepén meg egy nagy balosan, akkor arra gondoltam, hogy nem csodálom hogy a jóisten is egy szigetre száműzte őket Azon szerintem csak részegen tudnék hibátlanul áthajtani
Ha jól rémlik, a Nortonnak is volt visszatérési kisérlete....
A meneteken röhögök..............minden metrikus a gépen.
Átállni jobbosra?
Egy komplett úthálózatot áttervezni?
Van annyi pénz a világon?
Konkréten nem lehet kijelenteni hogy xy gyár jobb mint a zt gyár.
Mert mindnek van egy halom tipusa.
Aziránt is kell különbséget tenni hogy mivel ezeket is emberek tervezik így pláne a motoroknál belevesznek egy csomó szubjektív dolgot.
Teszem fel a honda szupersport motorjai nem a legélesebb,legerősebbek de a legkönnyebben kezelhetőek bevallottan direkt.
Vagy a suzuki nem rak fel gyárilag csak gumifékcsövet mert nem szeretik a hirtelen fék reakciót.........ezért is kicsit langyosak a suzuki fékjei a többihez képest............hangsúlyozom a többihez képest.
Ez mind attól van hogy preferenciák sorát fektetik le a tervezésnél és ezek mentén kompromisszumokat hoznak és így lesz belőle termék.
Lehet nem fog találkozni a vásárló pontos igényeivel de mostanában azért egyre jobban eltalálják a célcsoport igényeit.

Angol............fingom nincs csak elméletem.
Jelenleg úgy áll kronológiában hogy a 80-as évek végén csődöltek.
Megvette a gyárat egy pénzügyi zseni ember és szívós munkábal új tipusokkal elkezdték ujra.
De sosem a dömpingáron kínált bringák alternatívája volt.
Szerintem tudatosan.
Magyaroknál az évszázad végén meg a dömpingáras japok kellettek.
Aztán az is közrejátszott hogy egy töketlen képviselet volt itthon és az se nagyon akart árulni.
De változnak az évek.
A japok drágultak az európaiak meg fejlődnek minőségben.
Így sokkal kiélezettebb a versen sokkal többől lehet választani ha akar valaki.
Szinesebb a paletta.
Ez jó is.
Én nem akarom hogy minden motoros csapatban csak ugynazok a gépek legyenek.
Uncsi lenne.
Ami végképp nem tartozik a motor-témához, már csak az én hülyeségem: áruljátok már el, hogy egy ország miért ragaszkodik ahhoz, hogy yardban, collos kulcskészletben, withworth-menetben és jobbos közlekedésben utazik még mindig, amikor a világ 95%-ban SI mértékegységek alapján gondolkodik mindenki? Kilenc országban van jobb kormány -Japánban is......
Passz, nem tudok hozzá szólni, hogy szarabb lett, mivel soha nem volt Golfom, csak hangosan gondolkodtam a sorozat gyártás folyamatos mintavevő-hibakereső-kijavító filozófiáján. Ezt márkafüggetlenül írom. Feltételeztem a javulást.
Az 5-ről se hallottam jó véleményeket. 100ezer km környékén nagyon csúnya hibák kezdenek el kijönni rajta...
Van igazságod, elképzelhető hogy elfogult vagyok a japán technika és technológia irányában. Land Roverről tudom, hogy a világ élvonalába tartozik terepjáró gyártás terén. Nem vágyom terepjáróra, mert sem a közlekedési igényeim, sem a munkám nem indokolja, de vele -legyen bármilyen jó terepmászó képessége- az ortodox formavilága nem tetszik, legyen az bármilyen jó. Ha most azt szeretnék venni, biztosan másikat választanék. Ha megfigyelted, soha nem sajnálom le senki cuccát. Sőt, kimondom, elképzelhető, hogy a Triumph jobb is a Suzukinál. Már csak tisztán a japánok között is mindenki tudja a minőségi sorrendet és nem a mi gépünk az első minőségben. Ha már ár-érték arányt nézünk, sokkal másabb a sorrend. Az ipari forradalom bölcsője is anglia volt (Arkwright, Stephenson, McAdam), ez is tény. De annak is oka van, hogy ha közlekedsz a magyar utakon, nem sok angol cucc jön veled szembe. Ennek vajon mi lehet az oka?
A Lopez féle vegyünk minden beszállítótól mindent olcsóbban filozófia miatt.

Az V. és kivált a VI már hozza az elvárt dolgokat.