Most látom Sprint ST. Az más kategória, de a helyzeten nem változtat. Ugyanaz a blokkja mint a speednek.
Itt egy összehasonlító teszt.
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/triumph-sprint-gt-suzuki-gsx
1250fa-utra-valo-tarsak
Csak felületesen tudtam átolvasni. Szóval 2 millióért egy Speedet, ami 0 km-es, csak bennragadt és a Bandit-ra kell ráfizetned 700 kilót? Ha igen, akkor ezen nem szabad gondolkozni. Ez az év üzlete. A speed-el különleges motorozni, nem találsz benne hibát. Ez az a ritka eset, hogy próba nélkül is megveheted, amíg nem gondolják meg magukat. Csak nyerhetsz vele.
A márkakereskedés azt mondta neked, ami a gyári előírásban szerepel. Ettől függetlenül kb. senki se cseréli 4évente pl. a fékcsövet...
Ha lehet rá garanciát vásárolni, akkor tedd meg, amennyiben nem a fél motor ára! Már csak saját magad megnyugtatása végett is.
A szerelőnek igaza van, ki kell cserélni benne a motorolajat + olajszűrőt, én még a gumikat is ledobálnám róla, biztosan nem lesz egy élmény motorozni velük. Aztán majd szezon közben meglátod, hogy mit mutat a többi, de jó eséllyel semmit.
Hát ha féláron kapod a gépet,tényleg nullás és tetszik, akkor mit gondolkozol rajta? Az árkülönbség töredékéből bőven kijön akár az összes szimering, szir-szar, folyadék cseréje..
Na azóta okosabb lettem.
Beszéltem a Budapesti Triumph-fal.
Nagyon segítőkész volt a srác.
Még azt is felajánlotta, ha megadom az alvázszámot, mindent megmond róla!
El volt ámulva, hogy van még ilyen beragadt null kilométeres Sprint ST Magyarországon.
Azt mondta, így igaz, 2008-2009-ben volt az emissziós váltás, emiatt kellett levizsgáztatni, mert később vagy nem, vagy csak nagyon nehezen és ügyesen lehetett volna eladni.
Azt is mondta, hogy természetesen már valóban nincs rá garancia, de azonnal mondta, hogy lehet rá utólagosan vásárolni!
A többiben már úgy éreztem, kis önös érdek is van.
Ugyanis, mikor mondtam, hogy a szerelő azt mondta, hogy a 6 éves motoron semmit sem kell cserélni, kikacagott, és azt mondta, hogy azonnal, és minden folyadékot, gumikat, teló szimeringeket stb...
Azt mondta, el sem szabd indulni ilyen idős olajjal, mert már nincs kenése, és komoly kopásnak tenném ki a vasat!
Azért mondom, hogy úgy érzem, hogy önös érdek is volt benne, mert Tarzan által ajánlott Karácsonyi Zsolttal is utána.
Ő viszont azt mondta, hogy ha ez az övé lenne, kicserélné az olajszűrőt, meg az olajat Motulra, és ezt a szezont így motorozná végig, közben sasolva a vasat, hogy melyik teló szimering, gumicső stb. kezd el engedni.
A szezon végén meg minden folyadékot kicserélne, és ennyi.
Mondtam, hogy magas a gép, erre azonnal mondta, hogy van gyári ültetőszett is hozzá, de csináltathatok is rövidebb kutyacsontot rá.
Elköszönéskor a Budapesti Triumph vezetője is, és aZsolt is azt mondta, szuper gép, az 1050-es nagyon ott van, kiforrott, és nagyon fogom szeretni
Azt tudja valaki, hogy ha mostani e3-más motorra pl Bódis e1-es dobot rakok, bánthat-e érte a yard (akár Itthon, akár kint), vagy műszakinál vissza kell-e gyárira cserélni?
Ez egyáltalán nem lehetetlen, hogy később nem lehetett volna levizsgáztatni. Nem véletlenül szórták ki akkoriban az összes motort, amit nem tudta az EURO3-at elég akciós áron. Utoljára talán 2009-ben lehetett kézen-közön elintézni az ilyen vasak forgalomba helyezését.
Az új ára 2008-ban 4 MFt.
Állítólag az emissziónak a következő évben nem felelt volna meg, de ha le van vizsgáztatva, akkor még oké.
Ezért kellett levizsgáztatni.
A múlt évbe meg, ha jól gondolom, hogy ne szakadjon meg a dolog.
Amúgy ki sem volt véve a rendszáma, most is le van adva.
És mennyi a különbség a mostani ára és az új ára között, amit fizetni kellene, ha normális körülmények között vennéd meg?
(Azt sem értem, hogy mi az, hogy KELLETT üzembehelyezni?)
Biztos olvasgattad amiket írtam eddig.
Nekem is fura, mert vettem már 5 új motort és 4 új autót.
A Fiatban pl. 6 km volt, és zsír új, szalonos.
Többi vasamban is több volt mint 1-2 km, ezek is szalonból.
A garija azért nem "rendes", mert 2008-as gyártású, és 2009-ben üzembe kellett helyezniük.
Így pl már a 4 év műszakija le is telt, most töli az első 2 éves műszakiját.
2015 10. hóig van érvényes.
És ugye - elmondása szerint - a gari 3 év, vagy 100.000 km.
Na, a 3 év már letelt.
Ezért van csak 6 hónap szavatosság, mint a használt járművekre.
Miért nem nézek mást?
Mert eszem ágában sincs 3-4-5 milát adni egy Triumphért.
Annyira azért nem kell.
Ez kp.-ban mindössze 700.000 Ft-ot jelentene.
Ennyit meg szerintem megérne.
Nézd, nekem ez a dolog egy kicsit büdös. Ha el akarja adni és tényleg null kilométeres, akkor mi a halál farkáér' nem ad rá rendes garit? Egyrészt. Másrészt, miért kell pont ehhez a géphez ragaszkodni? Nem lehet máshol ilyen gépet venni rendesen, garival, kipróbálva? Annyira olcsó? Ha én lennék a kereskedő és lenne egy komoly vevőm, aki nem akarja próba nélkül megvenni, én tuti találnék lehetőséget a próbára. Ez, meg hogy a gari sem az igazi, nekem ezt gyanússá teszi. Ezen felül, ha mást nem is, de megoldanám, hogy valami zárt helyen gurulj egyet vele. A 0 és az 1 km között nincs igazán különbség. Nem lehet, hogy látja, hogy ráizgultál és tudja, hogy így is, úgy is megveszed? Nem áll ez nekem össze, na..
Mivel ide több szerelő írogat, mint az XX topikba, ezért itt érdeklődnék először. Motorszerelőt keresek a fővárosban vagy környékén, aki szombat délelőtt le tudná cserélni az XX-em teleszkópjaiban az olajat, illetve a rugókat. Olajat / csererugókat vinném (a motoron nincs középállvány ). E-mail: sxtibi@mail.ru Válaszokat előre is köszönöm.
Ezek nem belpiacos motorok,mindent lehet kapni hozzájuk !(ha kell)
Ha bármi gondod adódna vele,ha mellette döntesz,egy abszolút jó és olcsó Triumph szerelőt tudok ajánlani nyugodt szívvel Szigetbecsén .(Ráckeve)Igazából sokkal egyszerübb lenne őt felhívnod,és bármilyen kérdésedre,aggodalmadra ő precízebb választ tudna adni,mint itt bárki más .Aki most szerelő a Budapest Triumph-nál, annak a mesterét is ő tanította .
A neve Karácsonyi Zsolt .
Tel:70/8661245
Itt egy összehasonlító teszt.
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/triumph-sprint-gt-suzuki-gsx
1250fa-utra-valo-tarsak