Jövő héttől az enyém is kipróbálható................most szervíz miatt szétdobtam.
Kipuff ledobva vezérlés dekli is.
Szóval hétvégén szelephézag ellenőrzés (remélem nem kell cserélni korongot).
De hogy ellentéte a sprintnek az tuti.
De szerintem elegük van a többieknek a triumph-ozásból.
Van egy RS 955-ös Zeg-en,meg egy Speed,és az enyém,amit bármikor kipróbálhatsz .Azt javaslom,ha nem is egyezik meg teljesen a kiválasztott tipussal,de legalább hasonlatosan három hengeres,és köbcentis triumphot találsz a közeledbe,próbáld ki nyugodtan .Az érzést,a jó futómű,fék mellett a könnyedséget szinte bármelyiken megtapasztalhatod,és a Bandit nyomatékát sem fogod nagyon hiányolni .
Simán kapsz mindent a kiskereskedelemben.
Polcon nem lesz de NGK gyertya,(drága de csak 3 kell )DID lánc JT kerekek Hiflo szűrő.
A légszűrő fogas kérdés mert csak gyári vagy K&N sport van.
Nincs köztes de elvileg 20000-enként kell.
Fékeket a nissin gyártja minden 2. hondán ezek vannak.
Szelephézag korongot a fene se tudja.
Enyémen hétvégén kiderül.
Sanszos hogy a yamaha korong jó bele mert keresgélem ebay-en és azt dobta ki.De ez nem biztos.
Érdemes beszerezni a haynes ide vonatkozó könyve.
Irtó precíz minden adat ott van.
Max kisebb esztétika tuningról.
Zoli, ugye mivel idomos, erre már bukógomba kell?
De hová?
Lehet kérdeztem már, de lánc, fogaskerekek előre/hátra, fékbetétek, olaj/levegő szűrők (szóval kopó, koszolódó alkatrészek) könnyen beszerezhetők hozzá ugye?
Vagy ez is nagy utánajárást igényel?
Mert nincs miért!
Másik fórumon azt írták, általában arról szól a fórum, hogy ha valaki összetört egyet, hogy sikerült felújítani, és hány millióból.
Ezen kívül hibákról senki sem írt!
Érdekes dolog.
Minden túrámon szemben jött jópár darab külföldön.
Street-ek,speed-ek,rocet III-ak,exproler.............de a legtöbbet a melóban kistarcsa-gödöllő közt láttam.
2x egy stret-et és egyszer egy tiger 800-asal idősebb szivar állt meg a pirosnál és dumáltam vele pár szót.
Szerintem vannak többen bár a kéthengeres vonalat valahogy jobban elkapta a magyar közönség.
Bonnie-k,thruxtonok a kererskedés szerint jól fogynak és a túraendúrók.
A többi nem annyira.
És lehet nem foglalkoznak aktívan a fórumokkal.
Sajnos ritka az ilyen hülye mint én....................egy speed 1050-es ismerős van.................de az nem ugyanaz.
A legjobb tippem a kereskedés pesten.
Minden jelen gépet kipróbálhatsz ami van benn.
Ami legközelebbi az a trophy 1200 de az az exproler blokkja és más.
A tiger 1050 a legközelebbi rokon tuti van legaláb a sport náluk de sámli kell hogy felülj.
És a speed de az naked és erősebb.
Szóval marad tarzan kolléga az 955-el.
Elég jó támpont.
Azokat a sok amatőr borította fel,én egyet sem,még evvel az utánfutós nagy döggel sem . Először a Yamahával voltam ott ezen a tréningen, az olyan volt,mintha kemping biciklivel lettem volna .
Hát igen, ezért írtam, hogy nincs e ismerősöd, akit ilyennel zavargálhatnék!
Csak jó lenne egy hozzáértő szerelő!
Olyat tudsz valahol a Pestieken kívül?
Mondjuk kárpitos ismerősöm van Barcikán, ha kivetetem vele a szivacsot az ülésből, és csak a vason ülök, alacsonyabb lesz vagy 5 centivel.
Namost ez nettó faszság.
Nekem is vannak régi csontvázak a raktáron.
Bármit megtennék hogy legalább a pénzemhez jussak.
Most komolyan....................200 vagy 300 Km nemmindegy annak az esélynek a tudatában hogy lesz pénzem és egy eladható gépem egy ennyire bizalmatlan motoros társadalom tudatában?
A másik hogy van egy felettébb csinos nagy és piros szobadíszem.................ami igazán jó dolog de kereskedelmileg netto csőd.
A balansztengely sírásától ne ijedj meg.
Gyári tartozék.
Mindenkinek köszi a türelmét, nekem meg Tarzannak a segítséget!
Alamérejumbúú.
A kisebbségtől biztos tudok szerezni!
Kipuff ledobva vezérlés dekli is.
Szóval hétvégén szelephézag ellenőrzés (remélem nem kell cserélni korongot).
De hogy ellentéte a sprintnek az tuti.
De szerintem elegük van a többieknek a triumph-ozásból.
Nem rakok fel gombát.
Nem is foglalkoztam vele.
Talán a GT-é jó.
Egyenlőre vadászok közelebbire, de még eladót sem találtam!
Polcon nem lesz de NGK gyertya,(drága de csak 3 kell )DID lánc JT kerekek Hiflo szűrő.
A légszűrő fogas kérdés mert csak gyári vagy K&N sport van.
Nincs köztes de elvileg 20000-enként kell.
Fékeket a nissin gyártja minden 2. hondán ezek vannak.
Szelephézag korongot a fene se tudja.
Enyémen hétvégén kiderül.
Sanszos hogy a yamaha korong jó bele mert keresgélem ebay-en és azt dobta ki.De ez nem biztos.
Érdemes beszerezni a haynes ide vonatkozó könyve.
Irtó precíz minden adat ott van.
Zoli, ugye mivel idomos, erre már bukógomba kell?
De hová?
Lehet kérdeztem már, de lánc, fogaskerekek előre/hátra, fékbetétek, olaj/levegő szűrők (szóval kopó, koszolódó alkatrészek) könnyen beszerezhetők hozzá ugye?
Vagy ez is nagy utánajárást igényel?
Másik fórumon azt írták, általában arról szól a fórum, hogy ha valaki összetört egyet, hogy sikerült felújítani, és hány millióból.
Ezen kívül hibákról senki sem írt!
Minden túrámon szemben jött jópár darab külföldön.
Street-ek,speed-ek,rocet III-ak,exproler.............de a legtöbbet a melóban kistarcsa-gödöllő közt láttam.
2x egy stret-et és egyszer egy tiger 800-asal idősebb szivar állt meg a pirosnál és dumáltam vele pár szót.
Szerintem vannak többen bár a kéthengeres vonalat valahogy jobban elkapta a magyar közönség.
Bonnie-k,thruxtonok a kererskedés szerint jól fogynak és a túraendúrók.
A többi nem annyira.
És lehet nem foglalkoznak aktívan a fórumokkal.
Szerintem a fketeruhás zsaruk se találnának itthon 5-öt.
A legjobb tippem a kereskedés pesten.
Minden jelen gépet kipróbálhatsz ami van benn.
Ami legközelebbi az a trophy 1200 de az az exproler blokkja és más.
A tiger 1050 a legközelebbi rokon tuti van legaláb a sport náluk de sámli kell hogy felülj.
És a speed de az naked és erősebb.
Szóval marad tarzan kolléga az 955-el.
Elég jó támpont.
Na most van ismerősöd, vagy nincs?
Ez lenne az ötödik váltásom, és úgy van, ahogy mondod, mindegyikben volt jó, volt rossz.
Csak jó lenne egy hozzáértő szerelő!
Olyat tudsz valahol a Pestieken kívül?
Mondjuk kárpitos ismerősöm van Barcikán, ha kivetetem vele a szivacsot az ülésből, és csak a vason ülök, alacsonyabb lesz vagy 5 centivel.
Nekem is vannak régi csontvázak a raktáron.
Bármit megtennék hogy legalább a pénzemhez jussak.
Most komolyan....................200 vagy 300 Km nemmindegy annak az esélynek a tudatában hogy lesz pénzem és egy eladható gépem egy ennyire bizalmatlan motoros társadalom tudatában?
A másik hogy van egy felettébb csinos nagy és piros szobadíszem.................ami igazán jó dolog de kereskedelmileg netto csőd.