Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gyerekek! Van egy haverom aki tudományosan vette eddig az autójait! Hozzáteszem nem ócccsó autókat! Elmagyarázta nekem,hogy nem mindegy melyik napon lett gyártva az autó!Már nem vagyok biztos benne mit is mondott pontosan,de azt hiszem a szerdai vagy a keddi autók a leg jobbak! Azért mert állítólag tudományosan kimutatták,hogy a szalgon dolgozóknak melyik napon a leg jobb az odafigyelésük,precízségük!
Azért biztos van benne valami!
Ma a haverommal voltunk az R17-nél. Egy BMW-t gumiztak 1200R. Odaléptem mellé és láttam hogy a teleszkóp szimeringnél szép olajos. Figyelmeztettem a gazdáját és a km órát kémleltem közben kérdeztem ez valós? 47-ezer volt benne. A bandita enek a dupláját tudja ez tapasztalat.
Középsulis matektanárom mondása: A veréb is énekesmadár, csak levelezőn végzett
Nekem Keeway Supershadow volt az első motorom. Elvileg a Yamaha XV250 koppintása, állítólag ugyanazon a gyártósoron is készült, mert megvették a kínaiak. Gyakorlatilag meg XV250-ből láttam olyat, amivel mentek, mint a mérgezett egér és 70ezer km-nél még bontatlan volt a blokkja, a Keeway meg 10000-26000km közt volt nálam és háromszor volt szétborítva a blokk, mindannyiszor váltóhibával...
Ezek után azt mondtam, hogy vegyen ilyen gagyi utánzatot az, akinek 6 anyja van és mind édes...
A példa nagyon jó. Előző motorom Hyosung volt, a mostani DL. a Hyo-n csak a mozgó alkatrészeket kellett cserélni. Vezérmű tengely, váltó fogaskerekek, léptető villa, hengerfej tömítés, vízpumpa, tükrök széthullottak. Hirtelen ennyi jutott az eszembe. Ja és mentem vele 17 ezer km-t. A DL-en cserélni kellett olajat, gyertyát, szűrőt és most egy bal első indexet, mert eldőltem álló helyzetben a motorral. Ja és mentem vele idáig 25 ezer km-t. Tényleg ugyanaz a blokk?
Fater használja leginkább, én csak alkalomszerűen.

Kellemetlen hibából volt még olyan, hogy komplett váltócsere, az valamikor 250k kilométernél, ennél valamivel hamarabb volt baj a légtömegszabályzóval, egyszer valami levegőcső jött le a helyéről és akkor szervizüzemmódban vmax 110 az is tetű lassan elérve lehetett használni a kocsit. Amikor a második szett kettős tömegű lendkereket kellett cserélni, valamikor 400k km fölött akkor már sima került bele (T4 transporterbe való azt hiszem), bár erről erősen megoszlanak a vélemények, hogy szabad-e ilyet vagy sem. Mindenesetre megy azóta is, és jelentősen olcsóbb is volt.

Elektromos hibák azt hiszem nem voltak.
Turbó 540k km-nél fáradt el, olajat viszont két olajcsere között (15k km körül szoktunk) nem kell rátölteni. Igazából hihetetlen hogy még mindig megy, és ugyan olyan zokszó nélkül utazik 160-180-nal mint amikor fiatal volt. Valószínű, hogy a következő kocsi is VW konszernes lesz..

A 2000-res évek elején volt egy ugyan ilyen motorral rendelkező Passatunk is, azzal se sok gond volt..de az csak 230k kilométerig volt meg, mert akkor ellopták
ez nagyon szép ........... ez a wv konszern egyik alappilérje ez a motor .-. ez dohog a seatol -kezdve a skodáig minden wv utodban

csak hogy ez diesel más márkábol 626 mazda diesel már meg is ette a wv - ent mindenben

és még egy a japok alja a SUZUKI .. menj el Estergomba a gyárba én 4 évig jártam müszakba oda látam eleget ... 1.3 Suzuki swift 1 japán gyártásu: 1 000 000 km van benne benzines, dokumentált hiba listával ... ja és nem füstöl
Disz isz bjutiful frendsip
Ja,enyém benzines volt.
160-ig volt meg,örültem volna,ha feleannyi hibája lett volna.Érdekes,neked a lambdaszonda, ill.gyertyapipába a gytrafó ,toronycsapágy bírja?Többször cseréltem ezeket.1szer megszorult a hidraulikus szelepemelő ,át is ugrott egyből a vezérlés,na az se 2 forint volt...
ÉS milyen igazad van ....................

nekem mindig a nagy verdák voltak a gyengéim még 20 ével ezelöt németbe bontoba jártam ki márkát keresni .. mivel minden honapba hazakellet jönni pöcsétért ... hoztam magamnak verdát .... 124 /300 td, 525 ix, végül olcsoságuk miatt sierra cosvort , 2.9 skorpio , 2,3 taunus / ez ma is meg van 4200 ccm motoral / ... aztán a sors ugy hozta lett egy mitsubisi 1.5 td lancerom ..... mint szerelö , mint autó bontos ..akkor jöttem rá a németek sehol nincsenek a japokhoz ...............
1.9 pd tdi 85kW, 6 gang.
1.6 benzin?
Hát nekünk a Bora, ami tulajdonképpen egy IV-es Golf épp most lendült át a 600 ezren, és elég szerény hibalistája van eddig. 2001-es, 2002-ben vettük 40k kilométerrel. Össz-vissz kétszer kellett trélerezni, egyszer még garanciaidőn belül, bár akkor is mi ragaszkodtunk ehhez.. egyszer meg amikor elszakadt a vezérműszíj saját jogon szerzett balfaszságból (300k-t elment a vezérlés mindenféle csere nélkül .. amikor cserélni kellett volna volt egy "kis" pénzzavar, aztán meg rohadtul el lett felejtve az egész )
Igen, én se veszek többet ww-t,most japán benzinesem van ,csak tankolni kell...
Az ember egyszer csalódik egy márkában és utána mondhat bárki-bármit......nem vesz többet. Én FIAT buzi voltam világ életemben, volt 127-es, UNO, TIPO és a legvégén egy 2000-res BRAVO zárta a sort. Akkor szaladt tele a tököm velük amikor a Bravo produkálta ugyan azokat a hibákat mint az 1987-es UNO! Úgy gondoltam ha ezt tudják produkálni akkor kapják be. Nem volt öt éves mikor eladtam, vettem egy Hondát újonnan. Teljesen más dimenzió..... A büdös életbe SOHA nem veszek többet FIAT-ot. Mondhat nekem mindenki amit akar akkor sem!
Az 5-ös borzasztó,ettől rosszabb csak a 4-esem volt pedig az is újonnan vettem,nem fárasztok senkit a 4-es 5-ös hibalistával,de volt bőven: megállás-tréler.
Feltennéd a youtube-ra, olyan nézettséged lenne, visszajönne pár hónap alatt a kardán ára.
Sőt, inkább valami másik címmel kéne: BMW owner fucks all service assistans while his bike being repaired
És joggal.
Az SV-ben nem találsz szeleptányért a kipufogóban, a husángban meg igen.
Cseréld le egy triumphra.................

Vagy BMW-re.

Ducatira ne..................az csörög.
Sziasztok!
Jó dolog ilyen eszmefuttatásokat olvasni! Felvidít és tanít, mert ez egy vita és nem veszekedés. Szóval csak gratulálni szeretnék, mert erre a szintre el kellett érni (volt amikor anyázásig jutott a fórum 3 hsz alatt), megérte várni. Lehet, hogy én is visszatérek mindennapi vendégnek. :-)

Csak a rohadt alapjárat ingadozásom zavar. Lassan tökön szúrom magam miatta. 2000 rpm felett minden rendben, de alatta kész káosz a gép. De nem adom fel, harcolok, küzök, mert ő életem párja! :-)
Hát, ha más...akkor más.
Kinézetre hasonló!
V2-V2.
Na gondoltam, hogy valami huncutság van benne!
talán egy elen példa van... a Bmw r69 től sokal jobb a dynerp 750 -es
ez más a triumph a ki probált be vált anyagokból válogatja össze az alkatrészeket .. mindig anak fügvényéban milyen árfekvésü motort akkar piacra dobni . hol van még rés stb
kimko a hingsung meg a fas...tudja milyen márkák egy el avult .. de bevált gépsortvesznek meg a nagyoktol és evvel operálnak itt a teknika bevált és jo csak az anyagok minöségéval van megmunkálásával

hiba ugyan az a block ... ha dugó szarabb anyagból van öntve gépsor kopásárol ne beszéljek

egy 1966-ban abart vezérléses 124 fiat

nem ugyan az mint 1969 1200 zsiguli

söt a renaul 12- is más mint a 1200 dácsia