Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Értelek, de a japán munka minősége és a munka fegyelme véleményem szerint világelső. Kézzel fogható minden termékükben, legyen az szamurájkard, motor, vagy autó. Francia cuccok tele elektronikával és az elektronika a fő bajuk, az olasz az olasz, többet nem is mondok róla, a német meg méltánytalanul bűn drága és sokszor bizony szar is. Az amcsi motor BP-Horvát túrán Szfvárnál tréleren vissza hazafelé. Angol cuccban még csak Rovereket láttam, de soha nem ragadott meg semmije, legfőképpen a formavilága nem.
Bocsi előre is.
De inkább elmaradtál 20 év globalizált járműgyártást.
Ami nem baj.
De rönó blokkos nissan és fiat motors suzuki swift után kijelenteni ilyet elég érdekes.
Amúgy ma láttam az angol belét.............szín olyan mint a japó kivétel hogy 1 hengerrel kevesebb van benne.
A technika annyira egyforma lett a mechanikus evolúció által hogy nem igen tudod megkülönböztetni egyik nációt a másiktól.

Inkább mostmár xy gyár ab modellje jobb,szebb,megbízhatóbb,gyorsabb,könnyebben javítható mint más gyár más modellje vagy akár ugyanazon gyár más tipusa.

Szóval változnak az idők.
Naez jó............olasz.
Elfogult! És a németet ki is felejtettem a felsorolásból!
Ár alatt árultam mert kicsit sérült volt egy csúszás miatt, ma reggel megnézték 20 perc múlva kezemben volt a zseton. Aprilia Shiver vagy Dorsoduro lesz, V2 power
Rasszista.
Sziasztok!
Na most lett sürgős a tanktáska...
Csak olyat szeretnék, ami fixen áll egy K3-on!
Minél nagyobb, annál jobb.
Minden megoldás érdekel, szeretném a héten lebonyolítani.
Lehet hogy nem leszek népszerű néhány fórumtársnál, de nekem az a véleményem, hogy ha motor, akkor az japán. Nem olasz, nem angol, nem amerikai, hanem japán. Ámen.
Sziasztok!
Abban szeretném kérni a segítségeteket, hogy hogyan lehet a Banditra (GSF 600 04') oldaltáskát tenni anélkül, hogy letörne a hátsó index. Sajnos gyári tartót nem lehet kapni, oldaldoboztartó és oldaldobozok vásárlásához meg nincs "kedvem", ráadásul évente csak egy-két alkalommal nem férnek el a cuccaink a hátsó dobozban és a tanktáskában, így felesleges is lenne. Gondoltam arra is, hogy lecserélem a gyári indexeket mini indexekre, de ha tudtok jobbat, akkor légyszi osszátok meg velem.
Köszi.
Sziasztok! Adott egy 250-es 97-es bandit! Komplett karburátor sort akarok venni hozzá csak nem tudom hogy ez függ-e a motor évjáratától?Meg a bele való olaj szerintetek jó lesz belőle?Shell advance vsx 10w40
Mennyit kaptál érte és mi a kiszemelt?
Az enyembol kiindulva........nem kell aggodnod a tartossagon.
Siman bir annyit mint egy japo.
En most megvagyok vele elegedve.
Nagyon.
Hozza az elvarasokat boven.
Pedg velhetoen tobb van a motorban mint az oraban.
Bandit ma reggel eladva, 1 hét hirdetés után.
Jöhet az utódja
tegnap robogóval nyestem a városban,elhagyott pár nagymotor és azoknak is "szólt" a lánca. úgyhogy megnyugodtam
Még 20.000 km alatt sem akarom nagyon lelakni, nem, hogy 200 km alatt!
Talán 200.000 km-re le lesz lakva, de akkor is csak kicsit!
Erről a "csak alacsony fordulati előgyújtás szabályzás"-ról nem hallottam még,
ha nyáron lesz időm kimérem vele-nélküle, mert érdekes.
így van .................. a pilangó szelep alatt van 3 ... vagy 4 icipici furat ez biztositja az alapjáratról valo gyorsitásnál a simma át menetet az első felét kel ,hogy le zárja a pillangó .. ha ez így van akkor pont anyira nyitott , hogy a 2 furat - ée a hármas furaton a pillangó allat van anyi hely hogy a vákum ki szipantja a pillangó mőgűl is a keveréket ............... ha ez jol van be állitva meg sem mozdul az allapjárat .............. DE a bandit LÉG/OLAJOS én nem mindegy hogy 10 fokban üzemel vagy 32 fokban a beállitást a régi karbikon a pilot csavar ki ... iletve be tekerésével egy ügyes gazda simán tudta korigálni ........... hidegebb idöben 1 negyed fordulatt ki ... melegebb idöben be .............. és bársonyos maradt az alapjárat ............

aztán rá teték ezt a pillango szelep tengely mozgatott tps

ami csak .. AMI CSAK 1300 fordulatig müködik az elögyujtást elöre hozza és vissza álitja 1-2 fokot de csak alapjáraton ugyanakor magában a cucban egy rugu elöfeszitésel megoldva a pillangó tengelyt tudja mozgatni evvel a modszerrel a kicsit rosszul be állitott alapjárati keveréket 900- 1300 fordulat közöt szabályozni tudja annak érdekében ,hogy ne kelljen babrálnod a pilot csavarokat azt hiszem ezen karburátorok esetében le is zárták a pilotok furatait

Na most már ki veséztük ennek a szarnak a miértjét a weber karburátorokon volt hasonlo azt a vákum szabályozta söt azokon volt olyan is hogy egy mágnes szelep az alapjárati fuvokát zárta nyitota a fordulat fügvényébe .............

ki sütöt a nap megyünk motorozni !
Keress hozzá banditot is!
Ha majd tudok a sajátomhoz pontos értéket leellenörzöm egy műszerrel, de csak a saját megnyugtatásomra. Ezt a részét még nem ismertem és tényleg nem nagyon esik róla szó sehol.
Köszönöm a leírtakat!
Nem hiszem, hogy gond lesz vele, nekem 2 és 4.95 rémlik a Banditnál megadott szélsőértékeknek, de most lusta vagyok megnézni a manualt .

Az alapjárati ingadozás nem feltétlenül okozat, az enyémen
gyönyörűen van alapjárat TPS nékül is.
Azon a motoron csak elkezdtünk nyomozni, hogy miért ingadozhat,
és a nyomozás közben találtunk rá a zárlatos TPS-re.
A csere egyébként nem oldotta meg a problémát, jobb lett vele,
de a karbikat is át kellett nézni, beállítani.
1250-es Bandithoz van komplett kuplungom, ha kell valakinek... bár nagyon nem szokott tönkremenni. 9600km van benne.
A gyújtásmodulhoz csatlakozik ezért én is úgy gondolom, hogy az előgyújtáshoz van köze. Az egyik márkatársam mérési eredményét várom amit majd összevetünk az enyémmel. Az egyik ellenálláspálya értéke (a csati felső és az alsó baloldali érintkezői között) 1-4 kOhm-os értékek között változik. A másik (két alsó érintkezők között) 4-ről indul és kicsivel több mint 1kOhm nál áll meg, végső kitérésnél. A poti gyári értéken van ha hinni lehet a jelzésnek amit találtam rajta, nálam szerencsére nincs alapjárati egyenetlenség.
Az 1.2 görbevázon pont 1 hónapja mértünk ki egy TPS-t, az egyik ellenálláspálya zárlatos volt.
A Bandit esetében a szervízkönyvben benne van, hogy melyik
ellenálláspályát milyen gázállásnál (min-max) kell mérned, és milyen
értékek közt kell lennie.
Az említett görbeváz évekig ment egy rossz TPS-sel és nem evett
jelentősen, egyedül az tűnt fel, hogy melegen ingadozott az alapjárat.
A keverék mennyiségét és minőségét a karburátor beállításai befolyásolják és a fordulatszám, nem a TPS.
Az előgyújtás az egyetlen, amit befolyásolhat a fojtószelep állás érzékelő... szerintem...
Mintha még mértem is volna L-Jet-nél ilyesmit...
Nem tudom milyen állapotban van a lánc...Egy biztos úgy szeretném megcsináltatni, hogy ne keljen szelephézag állítás után megint szétszedni azért.
Dióhély..:-D