Bazi nehéz döntés a váltás. Tudod, nekem 1 hónapja lett TDM a Bandit helyett. Őszinte leszek. Van amit baromira visszasírok és van amitől teljesen el vagyok ájulva az új gépen.
Bandit: erő, a faék blokk, (légolaj) SZÉLVÉDELEM.
A TDM-nél szélvédelem az katasztrófa. Erőben pörgetni kell de sosem fogja azt tudni, mint a Bandi. Kanyarogni sokkal jobb vele, ellátok az autók felett, nem fáj a térdem rajta.
Szóval a fütyim tudja.
Ja bezony.
Ha jól tévedek a teleszkóp a váz és a lengőkar közt van a kutyacsont ami tűgörgős csapágyon fut.
Ezeket köti össze egy háromszög alakú vasdarab.
A speed-en az van.
Rá kell nézni alul mert kilátszik.
Nekem is fura Zoli, hidd el!
De ezt azzal magyarázza, hogy mivel null kilométeres, nem engedheti, hogy menjek vele, mert ugye evidens, hogy akkor már nem lesz nullos.
Sajnos ebben igaza van.
Nem tudsz kis hazánkban valakinek egy ilyet, amilyennel szemezek?
Akár hová elmennék egy próbakörért!
Természetesen cserében ő is kipróbálhatná az enyémet!
Ezzel a blokkal elég jól betalált a gyár.
Asszem ez húzta ki a szarból őket.
Sok szívós melóval igen meggyőző.Eddig még csak tasit láttam fanyalogni.
Bár ő szerintem nem próbálta.
Hát ezaz,utána biztos könnyebb lenne a döntés .
Bár mindenki nem lehet olyan, mint én,egy élőben még sohasem látott motor tipust mentem megvenni,csak képek és adatok,tesztek alapján .
Aztán olyan jól sült el a vakrepülésem, hogy el se lehetne tántorítani ettől a motortól .
Ha valakit érdekel.
Megvolt a Triumph üléspróba.
Határeset.
Jobban leér róla a lábam, mint anno a DL 650-ről, de nem ér le annyira, mint most a Banditról.
Üléspozíciója nem fekvő, azzal nincs gondom.
Kicsit fura, hogy az első lábtartók hátrább vannak, mint a Banditon, de gondolom ez megszokás kérdése.
Végül is 6 hónap szavatosságot vállalna rá a szalon.
Szóval hezitálok.
Most nem a gari, hanem a lábleérés miatt.
Van bajom mi?
Más.
Mivel a Bandit beszámítása extrák nélkül történik, le kell szednem róla mindent.
Ezzel az a gondom, hogy a hátsó kapaszkodót anno felelőtlenül eladtam, és egy gyári Suzuki hátsó doboz tartó került a helyére.
Így most ha nem tudok keríteni egy hátsó kapaszkodót, akkor kénytelen leszek odaadni a gyári hátsó doboz tartót.
Ha van valakinek egy elfekvője, kérem, szánjon meg vele, nem maradok adósa!
(GSF 1250S)
Sziasztok!
Kérdésem lenne főleg azokhoz akiknél több motor is megfordul, mint pl. Tasi vagy K István. A karbiszinkronról már sok szó esett és más egyéb jó dolgokat is olvastam már itt, a karburátor folytószelep potmétere viszont nem nagyon volt téma eddig. Azt tudom, hogy állítható de nem nagyon érdemes házilag babrálni. Az enyém már volt leszedve mert kitöredezett a vezeték töve a gumi fogadójával együtt, ezért lezsugorcsöveztem, ráadásul a potméter házának külső oldala is megrepedezett ami nagy valószínűséggel műgyanta alapú. Ezt poliészter kittel töltöttem fel, így reményeim szerint visszakapta a vízállóságát, bár előtte sem volt beázásos gondom. Nekem a gyári állás festékkel van megjelölve a karbi házán és a potin is egyaránt, így pontosan oda állítottam vissza, nincs is motorműködés szempontjából semmi gondom vele. A kérdésem az lenne, hogy mivel időnként a szinkront is állítjuk a poti helyzetét nem kellene ugyanúgy ellenőrízni időnként, esetleg állítani rajta? Ti hogy csináljátok, mindig a gyári jelzésre teszitek, pl amikor karbitisztításkor szétkapjátok, illetve mi a módja a pontos beállításnak?
Köszönöm a választ előre is!
Bandit: erő, a faék blokk, (légolaj) SZÉLVÉDELEM.
A TDM-nél szélvédelem az katasztrófa. Erőben pörgetni kell de sosem fogja azt tudni, mint a Bandi. Kanyarogni sokkal jobb vele, ellátok az autók felett, nem fáj a térdem rajta.
Szóval a fütyim tudja.