Anno egy ismerősömnek volt egy 1100-as,haverja vett egy Vipert,jött Sasvárra vele, sugárzó arccal meséli hogy 400le meg állat stb,odadata kipróbálni az 1100-as srácnak(neveket direkt nem írok),erre jön vissza,hogy rohadt jó kanyarokba ,pöpec a fék,csak gyorsulhatna kicsit jobban..
de ugyan ezt el mondhatom a sv 1000 is mert délután szinkronizáltam egyet .. életembe még nem mentem sv 1000 -el ........... nem bántás ........... de ez egy fos 3000- 6000 ki ugrik allolad aztán semmi csak csatog mint a kerelelö alul rángatozik mintha áramot vezetek volna bele ....... nagyot csalodtam ebben a motorban ezerszer szarabb mint a ducati
Nagyon kíváncsi leszek Pista gixerére, hamarosan intim közelségbe fogunk kerülni. De előtte húzok a nyakcsapágyamon, mert kígyózok.
az a baj, egy ilyen mozdony blokktól elkurvul az ember, ezután rengeteg motor játéknak tűnik.
ma csináltam egy gs 500 at 10 000 km 2 éve állt nem ecsetelem tovább ........... szoval mindig a fiam probálja a motorokat .......... de mivel az asszonynak is ilyen van f -be hát mondom már ugy sem ültem bohoc motoron / nem sértés /
ki kanyarodok .. azt tekerem a gázt .................. huzom mint a barom de ez a szar nem megy semmit .. nincs benne erő gépészkedek vele de semmi ............. magamba mondom szét kell dobni ujra .............. aztán rá ül a fiam ....és jönn vissza hogy nincs ennek semmi baja 170 tud és szépen megy ..............
a gazdálya is ki probálja ............ hu baz ez nagyon megy !
Amúgy egy telefont megérne a triumphbudapestet hívni hogy adott ez-meg ez a motor igy és így.................szerintük mi az álláspont a garancia ügyében.Már a gyárnak.
Elvégre a gyári márkaképviselet és a gyár elég jó garikban.
Legalábbis a visszahívásokat flottul megoldják.
Egyuttal mondom alvázsszámra minden megvan nekik a rendszerben.
1200-as tiger dögnehéz.
Ebben a kategóriában inkább a 800-as.
Egy picit ültem 1200-on 5 Km-t és nekem túl steril volt.
Nem tudok jobb szót rá.
Legalábbis a 675-höz képest.
A street-re meg egy hasonlatom van.....................mint egy felpörgött foxterrier.
Tudom mert mindkettő van.
Nekem jó....................csak nem lehet agyonpakolni.
Ez most kis gondolkodásra kényszerített.
Sasvárt hanyagolom már,főleg hosszabb túrákra megyek,de régebben mikor még nem volt felkapva és jó volt az út,volt ,hogy csak ketten haverral ültünk a padon.Illetve néha 7köznap átmenőbe még megyek arra.
az enyimet át állitotam nyári -ra fel kerültek a busa dobok a gyertyáim is elég jok
az a baj, egy ilyen mozdony blokktól elkurvul az ember, ezután rengeteg motor játéknak tűnik.
ki kanyarodok .. azt tekerem a gázt .................. huzom mint a barom de ez a szar nem megy semmit .. nincs benne erő gépészkedek vele de semmi ............. magamba mondom szét kell dobni ujra .............. aztán rá ül a fiam ....és jönn vissza hogy nincs ennek semmi baja 170 tud és szépen megy ..............
a gazdálya is ki probálja ............ hu baz ez nagyon megy !
érthetetlen
Aha.
Elvégre a gyári márkaképviselet és a gyár elég jó garikban.
Legalábbis a visszahívásokat flottul megoldják.
Egyuttal mondom alvázsszámra minden megvan nekik a rendszerben.
Észrevettem vóna!
Lefutott?
Gyárihibás?
Szívatsz?
Ez nem volt rajta?
Viszonyítás hogy mennyi accijót kap a lefutott gyárihibás termékért.
Nem értem!
"Semmi.
Mennyi volt a listaára?
Csak írták."
Amúgy nem tudom az árát!
Háromfél?Négymilla?
Azt sem tudom, mennyi volt 2008-ban az új ára!
Ebben a kategóriában inkább a 800-as.
Egy picit ültem 1200-on 5 Km-t és nekem túl steril volt.
Nem tudok jobb szót rá.
Legalábbis a 675-höz képest.
A street-re meg egy hasonlatom van.....................mint egy felpörgött foxterrier.
Tudom mert mindkettő van.
Nekem jó....................csak nem lehet agyonpakolni.
Ez most kis gondolkodásra kényszerített.
50 vagyok!
Minek volt mennyi a listaára?
Csak mit írtak?
Bocsi, kezd este lenni, de megvárom, míg kifejted!