Pár éve volt egy szintén 0km-es SV1000 7 évesen egy szalonban...gyakorlatilag féláron adták el, nem tudom volt-e gar hozzá és lett-e végül valami baja csak az ár miatt szóltam hozzá.
Amúgy tuti jó gép mondom tetszett nekem is.de én már öregszem a bandit előtt főleg sportmotorjaim voltak,azokhoz képest tuti kényelmes,de pl az 1200-es Tigerhez képest?Nekem most az a nagy kedvenc.Itt van 1 1050-es Tiger az se rossz,de volt már kisebb gondja,nem mondom meg,hogy mi-nem az enyém.Újonnan lett véve,de amúgy tényleg király az is,de a motorja a banditnak alul jobb,a tulaj is mondta,többször cseréltünk.
Néha nekem is úgy tűnik, hogy túlspilázom a dolgot!
Csak valahogy úgy látszik, az előző 5 új motorom garanciája "elkényelmesített".
Azt azonban nem találtad el, hogy állandóan zsizsegne hátul az agyamban, hogy na...na...na... neki.
Semmi mástól nem tartok, csak attól, hogy mivel tartósan nem volt "járatva", így nem is tudott kijönni a hibája, már ha van neki.
Pl mi a garancia arra, hogy a 6 évig olajban ázó és nem mozduló kuplung lamellák nem károsodtak, és nem fognak kipurcanni pár ezer km után.
Vagy arra, hogy a láncban lévő gumigyűrűk nem károsodtak, és nem adja meg magát pár ezer km után.
Szóval csak agyalgatok, de nem mérgezné meg a kapcsolatunkat az állandó gyanakvás!
Jó hát ha nincs ott én is többet futok 100-on mint Ben Jonson.
Amúgy előbb mondtam.......................nem kell megvenni.
Pont.
Rosszabb is drágább is......meg át kell írni,meg macera.
Adhatna, adhatna, de nagyon "merevek".
Kerek perec elzárkózott előle.
Pedig lehet ha nem ad, akkor nem hozom el.
Sok mindentől függ.
Ártól, garanciavállalástól, meg attól, hogy hajlandó e egy nagy revíziót csinálni rajta.
Holnap már okosabb leszek.
Tudod mikor bírnám azon ki a Glossig,meg is halnék rajta az én méretemmel...,amikor ott voltam ráültem, azért kíváncsi lennék a motorjára is,hogy kb 2ezren mit tud,meg mennyire sima stb,miért lenne merevebb pl a váz?az 1250-en már vastagabb JÓ MEREV ,ráadásul tuti jobban ráz a kátyúkon a futó,nekem az ülés se tűnt kényelmesebbnek...ráadásul a szokásos teszten nézd meg miket utasított annó maga mögé az 1250...pl vfr 1200 futómű fordulékonyság,nyomaték a hegyen : Bandit1250-jobb,A kawasaki 1400gt is MAGA MÖGÉ meg még kb kettőt de nem emlékszem kb 2010-es 09-es Alpenmasters...
Neked meg átolvasva a HSZ-eket én módosítanék a véleményemen.
NE vedd meg.
Nem bántás meg semmi ilyesmi.
Csak.
Annyira bizalmatlan vagy hogy ha még meg is vennéd és ne adj isten tényleg nem romlik el (ennek nagyon kis esélye van hogy kiesik belőle a blokk vagy a kapun betolva 4 darabra hullik szét meg egyebek) csak megy és megy akkoris ott lesz hátul a motszka hogy mi fog bekrepálni.............figyelni fogod az apróbb rezdüléseit,hangokat és mindenre rávetődsz hogy na ez.............meg az.................és a végén a működő gép mellett is mermérgezi ez a motorozás élményét.
Szal mardj meg a banditnál.
Az olyan mint a sokéves házipapucs..............sehol nem nyom és kellemesen kényelmes.
Hat, mar ez marad, ha szivok vele ha nem, koszonom zöldi, felkeresem Taschnert... Erosen az a gyanum, hogy eladas elott kipucoltatta a tulaj a rendszert es csak osszebasztak, remelem egy karbiszinkron megoldja, vagy kitudja.!
Fél év vagy 5e km,ennyi alatt úgy is kijön ,ha esetleg gyári hiba van. .Ennyit igazán adhat.Amúgy nekem is teszett.Nézd meg az első féket,kb fele annyit húzol rajta és már fogja,a banditon nagyon hosszú a működési út.Én ki is cseréltem a főfékhengert, zzr1400-re
Mennyi volt a listaára?
Csak írták.
Csak valahogy úgy látszik, az előző 5 új motorom garanciája "elkényelmesített".
Azt azonban nem találtad el, hogy állandóan zsizsegne hátul az agyamban, hogy na...na...na... neki.
Semmi mástól nem tartok, csak attól, hogy mivel tartósan nem volt "járatva", így nem is tudott kijönni a hibája, már ha van neki.
Pl mi a garancia arra, hogy a 6 évig olajban ázó és nem mozduló kuplung lamellák nem károsodtak, és nem fognak kipurcanni pár ezer km után.
Vagy arra, hogy a láncban lévő gumigyűrűk nem károsodtak, és nem adja meg magát pár ezer km után.
Szóval csak agyalgatok, de nem mérgezné meg a kapcsolatunkat az állandó gyanakvás!
Amúgy előbb mondtam.......................nem kell megvenni.
Pont.
Rosszabb is drágább is......meg át kell írni,meg macera.
Kerek perec elzárkózott előle.
Pedig lehet ha nem ad, akkor nem hozom el.
Sok mindentől függ.
Ártól, garanciavállalástól, meg attól, hogy hajlandó e egy nagy revíziót csinálni rajta.
Holnap már okosabb leszek.
Bocsi.
Erősebb,nyomatékosabb régebb óta gyártott blokk,merevebb váz,jobb futómű és fék?
Ja és szebb.
NE vedd meg.
Nem bántás meg semmi ilyesmi.
Csak.
Annyira bizalmatlan vagy hogy ha még meg is vennéd és ne adj isten tényleg nem romlik el (ennek nagyon kis esélye van hogy kiesik belőle a blokk vagy a kapun betolva 4 darabra hullik szét meg egyebek) csak megy és megy akkoris ott lesz hátul a motszka hogy mi fog bekrepálni.............figyelni fogod az apróbb rezdüléseit,hangokat és mindenre rávetődsz hogy na ez.............meg az.................és a végén a működő gép mellett is mermérgezi ez a motorozás élményét.
Szal mardj meg a banditnál.
Az olyan mint a sokéves házipapucs..............sehol nem nyom és kellemesen kényelmes.
Lenyegesen.
Mindenben.
Szoval ez felfele van.
Remelem ez kiutotte.
Ez sem rossz....
Nem tűnik soknak....