Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én ahogy az idő engedi hajnal 6-8 fok ...... leg kevesebb 45 km megyek és 45 vissza Érdre szoliba de álltalában össze vissza vagyok be osztva sokat járok Györbe ez 112 km oda és 112 vissza és Dunaujvárosba 82 km és vissza ........... nekem rendesen el éri az üzemi hő fokot .......... a hihetetlenkedöknek 8400 km feb 12 ota
Kicsit adok veszek rész de bandit...

Bandit (600) 1200- es szerelési / kezelési könyve eladó (német) ha érdekel valakit.

Mostanában Spurizok. Kocsiba is. Az autóban érezhetően jobb a fogyasztás (najó nem 10%-al, de némileg kevesebb) motorban nem egyértelmű a fogyasztás csökkenés, de valahogy érezni a motoron, ha benne van. Nem teszem minden tankba, de minden 2-3-ik tankba igen. Legalább lepucolja az üzemanyagrendszert :)
Minden tavasszal ezzel kezdek, egy flakon Wynn's vagy STP tisztító belemegy. Egy flakont 60 literhez írnak, de nem foglalkozom vele, egy üres tankba borítom az egészet és fullra felnyomom. Szezon közben meg amikor eszembe jut, 1-2 alkalommal.
Mondjuk én még annyit hozzátennék, hogy aki rövid távon használja,
annak nem árt néha valamiféle szeleptisztító adalékot ellőni 1-1 tank benzinben.

Én napi 13-13 km-et megyek vele (ezt biztosan) és bizony lekormolódik, lesz némi
hangja a szelepfedél alatt, aztán öntök bele egy kis hatóanyagot és 1 tank után újra csend lesz.

De lehet a szakik ezt jobban tudják...
Ha jó a füled, akkor nem kell ragaszkodni hozzá.
Nekem is szólt egy szelep a jobb szélen, szétszedtem (mondjuk az enyém még csavaros), és beállítottam.
Persze a többit is "ha már...", aztán relatíve csend lett.
Valaki itt szabolcs megye hajdú megye környékén nem tud valami jó szerelőt? Karbiszinkron,karbipuculás illyen apróságok..... jaj igen 400 Bandit valamiért nem szeretik válalni ....:(
Mennyit adsz erte?Csak all a polcon.
Mit takar az hogy olcsóért?
A héten csinálom magam a 48e km-es szervizt. Motorszerelő ismerős elmondása szerint 48e km-nél teljesen felesleges a szelephézagok ellenőrzése mert tapasztalata alapján úgysem kell állítani rajta semmit, minden tűréshatáron belül lesz. 24-nél volt rajta ellenőrzés, de csak ellenőrzés, semmit nem kellett rajta állítani akkor sem. A 24-es garis szervizen azt mondta a szerelő hogy olyan 100e környékén már elképzelhető hogy hozzá kell nyúlni kicsit. Természetesen elmondtam neki hogy nem gyilkolom a motort. Rám nézett és elvigyorodott: Látom. Nekem a motor szavak nélkül mesél a gazdájáról. Ezt most csak azért írom le, hogy akik mélyebben turkálnak a motor lelki világában, ragaszkodjak a szelephézag ellenőrzéshez a saját kivitelben történő folyadék és szűrőcserék után? A szelephézagot természetesen már nem tudom és nem is akarom megcsinálni, az szerelő dolga nálam.
krisztianperesztegi@gmail.com
Köszi!
mondj egy mailt, küldöm
Helló!
Állítólag Téged kell keresni lánc/kerék ügyben,Kawabiker zxr szerint
Kawasaki ZX6R-hez kellene 99-es évjárathoz (107le).Tudnál rá egy árat mondani?
Láttam pár gányoltat köztük, de azokat messziről megismerni. Csak jókat hoztam el. Volt köztük egy vadiúj is Suzukis zacskóban. Ezekhez hamarabb (tegnap) hozzájutottam, és kisebbre tudtam állítani.
28e-nél néztem először, most meg 58e van benne. Legközelebb majd 85-90 körül kellhet.
Tény,hogy nem gyilkolom a motort,mert túrázásra használom,nem baromkodásra! Valamint mindig tisztítom,és ápolom a láncot,mikor úgy látom,hogy meg kívánja!
Egyébként azért én is azért oda-oda szoktam húzogatni mikor olyan kedvem van,de nem egykerekezek,és kizárólag egy személlyel járok vele!
Nekem most 40.000 van a láncban kb. és két évvel ezelőtt kellett cserélnem első lánckereket.
"kellett" : ránéztem és úgydöntöttem gyakorló shurikennek jobb lesz.
Szerintem valami nyomatékszabályozó lehet a csuklódban ha így bírja .
1000 % ra így van nem attol szakad el hogy az anyag nem birja !

a fog kiosztás csuszik el ,, és a kis lánc keréknél fordul a legnagyobbat ,,,itt az esélye hogy meg probál erős gáznál át ugrani .... aminek itt nincs meg a helye, be szorul az öntvény melé ,,, csunya dolgokat csinál utána minden törik amit ér
evvel mindenki így van ,,, és a bontoban vásárolt lapka lehet már csiszolt is ha sikba van csiszolva nincs gond de találkoztam gömbölyűre csiszoltal is én a pinksbe 400 kapom a proxot soha nem volt vele baj azt hiszem 450 ft kis ker áron néz utána 25000 ezrenként simán rá ér ránézni egy 1.4 -nél a hézagokra így nem sűrgős
na én ezt a xado-s dolgot kipróbálom az öreg japán dízelemben.
adalékot rakjak bele,vagy a bekevert xado olajat?
majd megírom mit tapasztaltam!
De igen. A kipufogó szelepekből 7-et át tudtam tenni a szívó szelepekhez, így csak 9 kellett. Baján a bontóban vettem a korongokat. Bár 500-ért adta, de volt mindenféle, nem csak 5 századonként, mint amiket a boltban lehet venni, így közelebb tudtam állítani a minimumhoz. Végülis 12 db-ot vettem 5000-ért.
Sok korong kicsit vastagabb a ráírt méretnél 5-10 ezred mm-rel.
Pl 6 db 172-es feliratút tettem be, megmérve 5 db 172,5, és 1 pedig 173.
Nekem még nem hegyesek a lánc keréken a fogak,és a hátsó lánckeréknél néztem de nem lehet elhúzni a láncot a keréktől! Eddig összesen háromszor állítottunk a feszességén. Bőven van még állítási lehetőség! Közel 50e-nél vagyok,és a lánc is szép egyenesen áll,nincsenek törések benne!
33 ekm nél szakadt el egy régi busán a lánc, ami ápolatlan volt, és már nem volt hely a tovább feszíteni a láncot...kuplung munkahenger lett oda, meg beszakadt a forgattyúsház oldala...ez inkább azért van, mert foghegyre fut a lánc, ez pedig túl van a normál (max) terhelésen.
Szakadás előtt bőven jelzi a gondot.
Rozsdaszín lesz,össze-vissza állnak a szemek és nem állnak rendesen be ívbe,el tudod húzni a lánckeréktől kézzel,szakaszosan hol nyúlt hol feszes.
Amíg a belső csapok nem kopnak el, és veszítik el a keresztmetszetük, a megengedettnél jobban, a szakadás valószínűsége nulla. Ugyanis csak a legyengült keresztmetszetben tud fellépni a megengedettnél nagyobb feszültség. Alapesetben a lánc túl van méretezve...és nagyon messze van van a benne fellepő feszültség a szakadási nyúlástól.
Tapasztalatokra gondoltam!