Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na szerintem erre nem lehet még csak válaszolni!
Egy ápolt karban tartott kímélten használt lánc mennyi km-t bír ki? Gondolok itt arra,hogy kb. mikor mennyi km után van benne a pakliban egy szakadás?
Thx, kíváncsian várom válaszodat, véleményedet!
Meg nem.de este fogom.
Írtam mailt, olvastad?
hibátlan .......... korekt grat ............korongot nem tudtál át cserélni ? na mondjuk nem oly drága 400 ft db külömben ez az érdekes több száz olajos motort javitotam soha de soha nem volt minuszos hézag ... ugyanakor hondán ez is az is ........ kawán yamahán meg mindig minuszosok ..... nem tudom miért van ez
Na kompromisszumként kicsit meg is kentem, meg 20w50-es olajjal jól meg is locsoltam, remélem jó lesz.

Ez lett a hézag állítás után:
Kipuf: 21 20 : 20 21 : 22 21 : 22 21
Szívó: 13 11 : 13 13 : 13 11 : 11 11

Ez volt előtte:
Kipuf: 28 30 : 30 30 : 30 29 : 30 30
Szívó: 17 16 : 17 19 : 17 16 : 19 19

Ez meg 3 éve 28e km-nél:
Kipuf: 26 28 : 27 28 : 28 27 : 27 27
Szívó: 17 15 : 17 19 : 17 15 : 17 17
Szerintem kell hozzá az a két vas és a gumibizbasz ami a teleskópra is megy nameg nem tudom hogy a müszer háta megvan e?
Amúgy két tartóm van..........ha kellene..............olyan amin van fül a gyári óratakaró idomkának.
Alu öntvény olcsóért.
sziasztok!
Kérdésem lenne, van egy 2003-as fejidomos banditom 600-as, ha lebontom róla a fejidomot, akkor csak 1 lámpa és egy tartó kell hozzá hony n-est varázsoljak belőle, vagy esetleg más is?
az öszes nagy tudásu......... turbó dizeles , benzines turbós autos haza ér 20 km -ről vagy 260 km -ről meg áll a ház elöt és már álitja is le a motort
nem várja meg mig a turbó 2-3 perc allat alapjáraton fel veszi a 8000 - 10000 ezres fordulatot ... nem Ő leálitja az autot ,,, a turbó meg még forog 40000- 60 000 fordulaton kenés nélkül .. jó esetbe komolyabb verdáknál kenésel vagy 5-10 percig ..

Viszont te szerencsés vagy,mert ez a probléma téged nem fenyeget!
erről beszéltem egy-két hete ...... ez a folyadék surlodás ... surlodás mindenképvan .. csak nem mindegy mekora ..........

fogd meg a csonakot ............. huzad a homokba
huzad kerekekre rakva
huzad a vízen

a verseny csonakok vízbe merűlő részét 10 * 12 szer lakozák 3000 finomságra polirozák minél kisebb legyen a folyadék surlodás

a le állitott turbó még 19 percig forog .. jol mondod ... az öszes nagy tudásu......... turbó dizeles , benzines turbós autos haza ér 20 km -ről vagy 260 km -ről meg áll a ház elöt és már álitja is le a motort
nem várja meg mig a turbó 2-3 perc allat alapjáraton fel veszi a 8000 - 10000 ezres fordulatot ... nem Ő leálitja az autot ,,, a turbó meg még forog 40000- 60 000 fordulaton kenés nélkül .. jó esetbe komolyabb verdáknál kenésel vagy 5-10 percig ..
Én akkor döbbentem meg a kenés technikán, amikor először láttam a turbinát nagy javításon. A forgórész 6 db fehér fém csapágyon nyugszik, a súlya 8 tonna. A tengely átmérője kb. 200mm a csapágy csészék kb. szintén 200mm-t támasztanak alá csapágyanként. A biztonsági védelem 1,8 bar olajnyomásnál kapcsol be egy villamos olajszivattyút. Ez a böhöm tengely olyan puha fehér fémen forog, hogy körömmel meg lehet karcolni. Az olaj be és kivezetés a tengely vízszintes két oldalánál van, a belépés úgy, hogy a forgó tengely a turbina olajat maga alá sodorja, a kilépés pont szemben. Citromcsapágynak hívják, mert a formája eltúlozva olyan mint a hosszában félbevágott gyümölcs. Ezen a vékony olajfilmen és azon a puha szaron forog a gép leállítás után még 19 percig. Erre képes az a lehelet vékony olajfilm.
a xado hatását egy uj vagy n ormál állapotu motoron nem is lehet érezni .. esetleg padon vagy hidegben hideg inditásnál ,,,,,,,,,,,, és valoban csak a fémhez tapad ......... egy rosszab tömitetségű motornál visszont a beépűlést követöen mind a motoron .. vagy gépkocsin simán lehet érezni a sebváltorol ne is beszéljek

én sem vagyok vegyész de csabu jól mondja a gépkocsi olajak 90 % adagolva van surlodás csökentökel ezzek egyrésze 80 % -az az olcsobb mindenhez tapadó nanó cuc ..... a fen maradó 20 % uk -ban a teflonos cuc van ez drágább .. a 4/t jasoma 1 be semilyen surlodás csökentö nincs a jasoma 2 .be visszont ez a teflonos fémhez tapadó surlodás csökentö benne van .. a Banditba ... A gsx 1400 be gyárilag sg olajat ir a gyártó ez sima ásványi cuc ez az olaj a legbutább , semilyen surlodás csökentö nincs bene sok országban már nincs is ..nem is lehet kapni mert a következö sh .. vagy sj olajat lehet helyete kapni amiben kevesebb a foszfor .........

vissza kanyarodva kenésre egy fém alkatrész amin te a szemedel nem látod az olajat , mert le törölted egy rongyal ..... AZ még csupa olaj ............ a mososzerkezetek mosoanyaga is le mosás után egy vékony olaj film réteget hagy a fémen / kivétel brigo , zsír megsemisitök ,stb /.......... tehát ha te elmosol mindent brigóba és a rozsda elkerülése véget minden alkarrész le fujsz wd 40 -el vagy be olajozod ..... az olaj hiába csöpen le rola ... a fém anyag szerkezetében a hézagokban benne marad .. ki tölti a fém hibáitt ... ez a kenés lényege ............ nézetek meg egy 100-ra csiszolt felületet nyagyitva .............. mint a himalaja hegy rendszer..... de még az 1000-re polirozot felület is egy szántó föld a nyagyitó alatt
Van olyan súrlódáscsökkentő, ami nem árta a kuplungnak. Pölö a Xado.. A benne lévő kerámia(származék?) vagy mi a tököm csak fémen tapad, a kuplungon betéten nem. Nekem is van a motorban és nem csúszik tőle a kuplung. Bár őszintén szólva egyéb hatását se éreztem
Bár vegyész vagyok, nem néztem utána tribológiailag a témának, csak hangosan próbálok gondolkodni.
Kétféle motortípus, az egyik együtt a motorral, váltóval és a kuplungszerkezettel, a másik külön motor motor olajjal és külön váltó váltó olajjal, száraz kuplung szerkezettel.
Az olajok adalékolva vannak. A külön váltósba való egy féle, a közös váltósba egy másik féle. Az egyikbe lehet adagolni különféle PTFE, meg nano, meg mindenféle egyéb adalék csodát, a másikba meg csúszni fog a kuplung tőle. Nem biztos hogy jót teszünk azzal, ha egy egészen más típusú kenőanyagot használunk összeszereléskor, mert - még ha kevés mennyiség is- keveredni fog a motorolajjal. Láttam itt már jó pár motorfelújítást a cégnél, a szerelők ecsettel, ujjal a saját motorolajával kenték át a kritikus helyeket összeszereléskor (gyűrűk, henger, vezérmű és tartozékai). Igaz, itt a kicsi motoroknál van az olajrendszerre kézipumpa, a nagyoknál villamos, amelyekkel indulás előtt nyomás alá lehet helyezni az olajrendszert. A MoS2 egy súrlódás-csökkentő adalék. Nem biztos hogy a kuplungnál jó dolog a jelenléte.
Ok meg beszéltük ............... és igazad van ..............,,,,,,,,,,,,,,,,, de ha .. 3 napig nem használod a motorod és az a hig fos olaj már mind vissza folyt a karterbe ...... ne hogy te legyél a tizedik .......
EZZÉRT !
ved le a vezérlést és kend be grafitos zsiral a tengelyeket mert inditásnál kell kb 1 -1.5 mp hogy oda érjen az olaj ..........

nem kukacoskodom csak jó utra probáltalak terelni !

vannak azok a motor tulajok .. MESÉLIK a FORUMOKON .... olaj cserekor ki öninditozák a csatornákból is a fárat olajat .. egyszer egy ilyen tagnak is .. el probáltam magyarázni ,hogy baromságot csinál ........... de már nem terelek és senkit ............

ez a tulaj olajat akkart cserélni ... nem tudta ki venni a csavart ..... gondolta le veszi a kartert ... stb .. stb

https://www.facebook.com/media...

https://www.facebook.com/photo
...


Ja és mi lesz a tengelyedel ? meg fog égni ! a zsiros grafitos szar rá tapad a polusokra .... az olaj,, a zsir és a grafit egy részét 3 perc allat le mosa , ki mosa ... a motor melegszik a zsir molekulái és a grafit a fém polusaiba meg ragad. a motor fordulat emelkedik, a hő ugy szintén és a zsiros grafit , ami lassu fordulatu lánc , nagy hézagu bronz , perselyekbe valo ...... szépen el melegszik meg ég ............. ez allat a normál olaj kenöanyag nem fér oda ,,, így a csapágyad azon része ahol foltokban bent maradt a grafitos szar szép lilásszivárványos szint kap ..............

le estem a témárol

bocs Tasi
Nézd Tasi, engem nem érdekel, hogy mit gányolnak a videókban, láttam már épp eleget. Én a szervizkönyvnek hiszek, meg a többségnek. Gondolom nem viccből írják. Jó pár fórumot átnéztem.
Amikor kivettem a tengelyt lefolyt az összes olaj a lyukakon. És gondolom kell egy pár fordulat, mire vissza fog érni első indításkor. Azért kell a molibdén diszulfid (ami egy puha grafit-szerű anyag) , hogy ezt az átmeneti időszakot átvészelje berágódás nélkül. Lehet, hogy 10-ből kilencszer elég az olaj, de nem szeretnék én lenni a tizedik. Amilyen lassan csinálom, már rég kimenne az összes olaj, mire indítanám. Ez a híg tejföl trutyi meg ott marad, aztán majd az olaj kimossa pillanatok alatt.
Persze, nem kell sok. Csak addig kell, amíg kialakul az olajnyomás.
még ugy sem az igazi ..tul vastag néz utána mekora molekulái vanak az olajnak .................... mekora molekulái a zsírnak ............ és mekora ilesztést ír a csapágy hézag ,,,,,,,,,,,,

vagy néz meg egy bármijen japán vagy német motor összeszerelö videot és nézd csak meg mitt tesznek az összeszerelés folyamán a szelep korongok ra ,,,, a csapágyakra ............stb ... a leg egyszerübb olajat ...............szerintem
Végülis....nem túl nagy mennyiséget tennél rá gondolom így nagyon nem változtatná meg az olajat.
Igen. 1:1 arányban motorolajjal keverve:

"Apply molybdenum oil solution.
(mixture of engine oil and SUZUKI
MOLY PASTE in a ratio of 1 : 1)"
Ezt nem tartanám túl jó ötletnek.....lehet kapni olajat is amiben benne van ez a kenőanyag ha már mindenképp ragaszkodsz ehhez, én mondjuk használom a mi motorjainkban az ilyen adalékot, akár vehetsz egy flakonnal és kend meg azzal ha nem tartod elégnek a sima olajat.
ok beszélünk .............
ember és ezt kened a vezérmü tengely csapjaira ...............

baz.............. megyek be tolom a Seduxent .. és melé egy pipolphentg
Koszonom :)