Szia Tasi!
Rendese eláztunk mire hazaértünk. A kava király. Mintha új lenne. Az enyém is jobb, de azért megcsináljuk .
KIpróbáltam a kanyartechnikát amit mondtál. Van még mit tnulnom, de vágom miről beszéltél. Tetszik.Köszi mindent...
Motorolajat jó bőven, aztán ugye összeszerelés után kézzel (szerszámmal ! .-) forgasd át párszor, hogy akadálytalanul átfordul-e, majd ugyanezt később önindítóval, de GYERTYA NÉLKÜL..! :-) de ez csak javaslat..:-)
Gant vegen a lovardanal kelle bemenni. Normal motorokkal is jol jarhato, kemeny murvas ut vezet oda (a mostani esok utan ezt nem garantalom). A B pontnal van a temeto: http://goo.gl/maps/yuUwF
Lehet, hogy korrodált az indítóreléd csatlakozója.
Az akkun is mérnék egy kapocsfeszt.
Amit fogsz, az a karbifűtés. Letört a csatlakozója. A suzukiban kapsz, egy sima m5(6) réz csavar, de vigyázz kivételkor, nekem is beletört.
Sziasztok.Ismételten a segítségeteket szeretném kérni.2000-es évjáratú 600-as bandit,kb 2 hete van nálam és ezidáig kétszeri hidegindításnál ráadom a gyújtást indítanám és csak egy kattanást hallani a motor mellől,a generátor környékéről,egyszóval nem indítja,meg se forgatja semmi.Hagyom kicsit gyújtáson közben magától a mutatók le fel ugranak amint újrapróbálnám indítani,vagyis csak inditásnál,és a kattogó hang.Kb fél-egy perc aztán beindul(legalábbis eddig,két alkalommal csinálta,hidegen)Kérdésem hogy ez mitől?Ja és észrevettem egy hiányosságot vagyis szerintem az,van a karbiból négy darab elektromos szál,balról az utolsó nincs rádugva csatlakoztatva,és nem is tudom visszadugni,mintha szándékosan lett volna leválasztva,erről képet is csináltam.Nem tudom van-e köze az inditási problémához.Segítségeteket köszönöm :) Üdv. Dublinból,Szép estét :)
Biztos ami biztos, inkább vettem egy ilyet.