Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi.
Biztos ami biztos, inkább vettem egy ilyet.
Egy ilyen kell neked!
Az a kanyar technika engem is erdekelne
Szia Tasi!
Rendese eláztunk mire hazaértünk. A kava király. Mintha új lenne. Az enyém is jobb, de azért megcsináljuk .
KIpróbáltam a kanyartechnikát amit mondtál. Van még mit tnulnom, de vágom miről beszéltél. Tetszik.Köszi mindent...
Okes,akkor ezen nem idegeskedem :)
bátya 4 db farsli gumi a karbi és szivó tórok közé yamaya xj 600 divi 96 -os gyorsba kell szolid mondhatnám icipici áron
Semmi! A régi modelleken nem is volt, sokan lehajigálják róla. Csak akkor mondjuk húzd le a többit is.
Amig talalok itt kint opyan csavart,addig lehet barmi gondom ebbol?
Istvánnál a pont.
Pos. 47
Te meg a pos. 32-öt nézegeted...
(600-asba nem találtam elsöre, de te megkeresheted...)
Viszont ha a tobbirol lehuzom a csatlakozot igy nez ki a vege,elhegyesedik,akarcsak ez
Nem,ez nem az.
Motorolajat jó bőven, aztán ugye összeszerelés után kézzel (szerszámmal ! .-) forgasd át párszor, hogy akadálytalanul átfordul-e, majd ugyanezt később önindítóval, de GYERTYA NÉLKÜL..! :-) de ez csak javaslat..:-)
Köszönöm
Azt nem tom.
Gant kornyekere "kellemes egysegges": http://goo.gl/maps/TRTB4

Nezelodni: http://www.szellemvarosok.hu/2...

Gant vegen a lovardanal kelle bemenni. Normal motorokkal is jol jarhato, kemeny murvas ut vezet oda (a mostani esok utan ezt nem garantalom). A B pontnal van a temeto: http://goo.gl/maps/yuUwF
Lehet, hogy korrodált az indítóreléd csatlakozója.
Az akkun is mérnék egy kapocsfeszt.
Amit fogsz, az a karbifűtés. Letört a csatlakozója. A suzukiban kapsz, egy sima m5(6) réz csavar, de vigyázz kivételkor, nekem is beletört.
Ja, az a túra Hanibalnak
Köszi!
Sziasztok.Ismételten a segítségeteket szeretném kérni.2000-es évjáratú 600-as bandit,kb 2 hete van nálam és ezidáig kétszeri hidegindításnál ráadom a gyújtást indítanám és csak egy kattanást hallani a motor mellől,a generátor környékéről,egyszóval nem indítja,meg se forgatja semmi.Hagyom kicsit gyújtáson közben magától a mutatók le fel ugranak amint újrapróbálnám indítani,vagyis csak inditásnál,és a kattogó hang.Kb fél-egy perc aztán beindul(legalábbis eddig,két alkalommal csinálta,hidegen)Kérdésem hogy ez mitől?Ja és észrevettem egy hiányosságot vagyis szerintem az,van a karbiból négy darab elektromos szál,balról az utolsó nincs rádugva csatlakoztatva,és nem is tudom visszadugni,mintha szándékosan lett volna leválasztva,erről képet is csináltam.Nem tudom van-e köze az inditási problémához.Segítségeteket köszönöm :) Üdv. Dublinból,Szép estét :)
Haller Pajti! :)

Ha van összekötő a dobon akkor sem jó? Tehát az összekötő rész sem egyezik? Gondolom nem ezt a linket akartad.
Gáborom, nem egyeznek, a régebbi 1200-k csavaros bolt-on dobosak, a 600-ak meg a levegős 650-ek meg sliponosak.
Egy Remus-t tudok, de 1200.re
Tud nekem valaki ajánlani valami jó túraútvonalat Csákvár, Gánt környékére vagy Ipolytarnóc Szécsény környékére. Ja az indulás Dunaharasztiból lenne.

Köszönöm a segítséget!