Én csak azt tudom, hogy a Favorit motoros 120-as Skodámon a gyári AC pumpa állandóan túlnyomta CV karbikat: http://skodalista.skodaoldtime...
A megoldás az lett, hogy a Favorit karbi előtt lévő bubileválasztót a CV karbik elé raktam, így az AC által pumpált mennyiség egy része megy vissza a tankba (az eseteleges buborékokkal együtt, hüvösebb lesz a benzin is) és a CV karbik tűszelepei is zárnak a kisebb nyomáson: http://skodalista.skodaoldtime...
Szóval lehetséges, hogy a nagyobb nyomástól nem zárnak a tűszelepek...
A hatsot mar szerintem nem eri meg szerelni, hivatalaosan 1.6mm eseten mar cserelned kellene, ujkent olyan 6mm korul van a teljes mintamelyseg rajta.
Az elso meg jonak tunik, 4-5mm korul vannak ujonnan.
üdv
Elég sokan használtok meg használtatok itt conti road attackot és az lenne a kérdésem hogy egy 3.4mm -es elsővel illetve egy 2mm-es hátsóval hány km-ert lehet elmenni túratempóban? 8ezerért tudnék most egy párt
Milyen kenőcsöt szoktatok kenni a vezérműtengely siklófelületére összeszereléskor?
A szervizkönyv szerint valami molibdén olaj oldat (MOLYBDENUM OIL SOLUTION) kell.
Létezik ilyesmi a boltban?
"ha a uszó hamarabb zárja a tű szelepet" Nem tudja, mert nagyobb a nyomás tüszelepen a tank felöl, így jobban fel kell telnie az úszó körül folyadékkel, (kvázi nagyobb rész fog folyadékba merülni nagyobb felhatjó erö kell), hogy be tudja zárni a tüszelepet.
Egyszerüsítve. Az úszó mindig ugyanabban a magasagban zárja a szelepet, DE (!) körülötte a folyadékszint más és más, mivel nagyobb fenti nyomás megtartásához jobban "belemerül a folyadékba" (de ez a belemerülés relatív, hisz az úszó ugyan ott van) csak a folyadék van magasabban körülötte! Hiszen ekkor szorít ki több folyadékot (merül bele jobban az úszó, és tart ellen nagyobb nyomásnak a nyagobb felhajtóerövel. Csak gondolom nem véletlen, hogy az a 8-10 szeres kar arány, pontosan azért, egységnyi folyadékszint csökkenés a tankban tizedrészben befolyásolja az úszószintett, a kicsire választott tüszelepkeresztmetszettel megtámogatva. Hisz minél kisebb a beáramló keresztmetszet a nyomás annál kisebb eröt képes kifejteni rajta...
ha a uszó hamarabb zárja a tű szelepet tehát kijebb veszed kisebb benzinszintett produkálsz az uszó be mozdul azárás irányába és elzárja az uszó szintet.......... TŐBB üzem anyag nem jön be a képbe tehát a felhajtó erő nem növekedik ,,,, ugyan akor ha a motor megy az üzem anyag szint csöken az uszó az elenkező irányba mozdul a benzinszintel a sulya miat és ujra meg nyitja a benzin áramlását ami ujra az uszó emelkedését eredményezi de csak a TŰ zárásig .. itt állo motornál meg áll a szint nincs több üzen anyag nem nö a felhajtó erő ..............
Én csak azt tudom, hogy a Favorit motoros 120-as Skodámon a gyári AC pumpa állandóan túlnyomta CV karbikat:
http://skodalista.skodaoldtime...
A megoldás az lett, hogy a Favorit karbi előtt lévő bubileválasztót a CV karbik elé raktam, így az AC által pumpált mennyiség egy része megy vissza a tankba (az eseteleges buborékokkal együtt, hüvösebb lesz a benzin is) és a CV karbik tűszelepei is zárnak a kisebb nyomáson:
http://skodalista.skodaoldtime...
Szóval lehetséges, hogy a nagyobb nyomástól nem zárnak a tűszelepek...