Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Semmivel nem kényesebb a vizes blokk mint a hagyományos, sőt sokkal egyenletesebb hőfokon dolgozik mint a levegősök. Teljesen felesleges a 12000 nél a csere,simán 24000 kik ell bírnia, egyépként sem fog megálni egy henger. Az első jelenség az öregedő gyertyáknál,hogy kihagynak és pl.hidegen indításkor nem indul az összes henger hanem az egyik pár mp.ig vontatja magát, aztán szárnyrakap az is és megy szépen. Ettől a jelenségtőlszámítva még min.5000 km simán megy egy gyertya. Persze aki szabájok szerint betart mindent csak jót tesz a motorjával,és nem árt neki.
Te megkockáztathatod, Én nem mert az injektort tönkreteheti, meg a katalizátort is!
A legközeleebbi szerelő,hm hogyismondjam , akinek megfelelő szerszáma és gyertyája is lenne, hát az nem pár száz méter.
Gondolj csak bele, ha éppen az osztrák alpok havas hegycsúcsai között motorozol!
Hát Én nem rizikózok! 12e.-ként kuka!
A Gs -sel én is elmentem bátran 20e-t egy gyertyával, ott volt a tartalék az ülés alatt! De ez most más!
Nekem is lég-olajos. 24000-nél volt gyertyacsere, most 35000 van benne. Ha szívás lenne útközben, 3 gyertyával meddig lehet elmenni?
Ha nem tárcsazár, akkor mi?
Az én régi lég-olajos 1,2-esemnél a gyertyacsere kb 25 perc,max 30 ha béna vagy.Persze ez nem a vizesre értendő olyan nekem nem volt. A tárcsazár inkább gondot tud okozni mint gátolni a lopást. Láttam egy fickót aki elfelejtette levenni mielött elindult. Szakadt minden.A tolvajok meg lefeszítik egy perc alatt,vagy tolják deszkán,ahogy az előttem szóló írta
A GS-nél Én se cserélgettem.......
Ha elakarják vinni, akkor elviszik (sajnos)
De természetesen mindenki úgy védekezik ahogy tud. Tárcsazárról csak annyit, hogy feldobják egy gördeszkára és már tolják is. De legtöbbször bedobják, sec-perc alatt egy kis furgonba a vasat és már viszik is. Akár még a riasztó is vinnyoghat a hátuljába.
Gyertya csere meg (láttam a szervízbe, hogy mitt "szenvedtek" vel) nem egyszerű dolog. Tényleg nagyon nehéz hozzáférni. (nekem egy 1250-s Banditom van) Egyszer próbáld ki otthon. (de nem ajánlom) Az olaj is elmegy többet mint 6.000 km. De mégis lecserélem időben, mert az ördög nem alszik. A Gyertyákat meg a 12.000-s szervíznél kicseréltettem irídiumosra. (mondjuk én tudtam olcsón szerezni).
Fél motort? Gyertyakulcs aztán annyi, nem? 3 működő gyertyával nem lehet elevickélni valami üzletig?
Még egy:-) Mi a véleményetek a tárcsazárról? Melyiket javasoljátok, ami árban sem fájdalmas relatíve? Most egy Citadel láncom van + egy félig megbízható riasztó...
Rizikó?
Csak annyi, hogy próbálj meg egyszer gyertyát cserélni benne az út szélén, ha elromlik!
Végül is csak a fél motort kell hozzá szétbontani!
...és mik a jelei ha cserés kezd lenni egy gyertya?
Gyertyával kapcsolatban: tudtommal hivatalosan 12000-ként kell cserélni, ugyanakkor azt hallottam (egy üzletben - akik mellesleg ritka korrekt módon saját érdekük ellen beszéltek), hogy hülyeség, simán használhatók 20-30000 km-ig. Vélemény? Rizikó?
Igazad van Blue!
Miután megírtam, hogy kellene, utána jutott eszembe, hogy azért nem ártana körüljárni a lehetséges különbségek miatt. ha megnéztem szólok!
Ezt a srácot tudom, aki nekem is fújta, az Amargo "udvari" fényezője:
Krajcsik Gábor:06309774724
Megkérdeztem tőle, ha netán beütne a krach, mennyiért fújná meg a banditot(tank, farokidom,sárvédő) Azt mondta 30 körül kijönne mindnenetől, szóval korrektnek tűnik az ár is.
ok, köszönöm, nagyon örülök, hogy javítható
véletlenül nem tudsz Bp.-en egy jó fényezőt?
Néha szoktam vidékre hazajárani, ott tudnék én is, csak max hétvégegen vagyok arrafelé....
köszi
STARTAUTÓ = 2771ft


Megnéztem......drága:-)
És ez kell neked is?
Nézd meg hogy a könyve mit ír, mert mint látszik nem minden mociba jó ez!


Az K7-esbe a könyv ezt a CR9E-t és egy Densot ír!
Nincs 3. verzió......se számvariáns mint a GS-nél.....

A tiéd meg ugye még légolajos......


Nézd meg, ird be ide - és ha van a csókának akkor azt is rendelek természetesen
Nekem jöhet a négy db gyertya Blue!
Köszi!
Konkrétabban én kikérdeztem a csókát, hogy mi az eljárás, nekem egy kétforintosnyi helyen hiányzott a festék.
Lecsiszolják a festéket egy nagyobb körben, majd lealapozzák. Száradás után fújják, majd lakkozzák, a lakkot pedig összepolírozzák a "régi" lakkal. Ennyi.
Persze!
köszi a választ....
lehet, hogy hülye kérdés, de akkor is segít a fényező ha valamelyik karc annyira mély, hogy kilátszik a fém? betonra dőlt... szóval festeni is kell, nem csak polírozni....
köszi
Igen, egy fényező gyorsan, szakszerűen megcsinálja. Nekem a szervízben karcolták össze nem kicsit, elvittem a fényezőjükhöz, másnapra megvolt. Már meg sem tudnám mutatni, hol pontsan, annyira szépen csinálta meg.
Sziasztok,
Nem tudom, hogy GSX650F-el kapcsolatban jó helyen járok-e, de ha jól látom ennek a motornak (még) nincs saját topic-ja. Igazából nem is gép specifikus a kérdésem.... A motor álló helyében eldőlt és a burkolaton lett 1-2 karc... kérdésem, hogy ezek javíthatóak valahogy?
köszi,
NbK
Szia !
Próbáld a START-autónál ott a legolcsobb !
első hátsó lánckerékkel, RK végtelenített, erősebb lánc GXS azt hiszem a típusa (van az XSO is, az is jó lenne, eredetileg a "gyengébbet" akartam...) 41 pénz....
Mi volt az ára és milyen lánc?