Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tényleg, erő tekintetében az új hogy viszonyul a régihez?
Most nem direktmarketing, de Tangerine Banditja leglább volt szervizelve rendesen.
Tudom nézegetem is,csak még intézgetem a lóvét.
Aztán ha meglesz még,akk. megalkudhatunk rá.
De még nem akarok ennyire előre szaladni.
Cső Zolee!
Elárulod mi az a kopógyűrű?
Üdv.: Tibi
Nekem van egy eladó.
Már élőben is láttad.
600-as banditon és SV 650-en agyaltam,de az SV-ről már lebeszéltek,úgyhogy marad a 600-as Bandit.
autósampon meg meleg víz, + kerti gyenge slag, olajos, zsíros részekre ill. a fenire petróleum
Ennél olcsóbb és barátibb nincs, más van.
Yaya végülis a nincs messze Bécs 60 km van is tőlük katalógusom ad egy olcsobbat 29,95e, meg egy 49,95e gondolom itthon sem lenne olcsobb. Köszi az infót
szeretnem megtisztitani a mocit. hogyan csinaljam?
a blokk erdekelne. azt ti hogyan szoktatok, mivel? gondolom hidegen es nem nagynyomasuval :).
fekek csapagyak kornyeke? vannak valami specko tisztitoszerek, vagy csak egyszeruen brigeciol?
Hali zolee. Olaj hőmérőt a legolcsobban a louisben kapsz,igaz,hogy magyar forgalmazót kértél, a Bázis motornál láttam és még Hejjamotor,és az összes Louis forgalmazonál van. (Hasznos dolog) Üdv: Szabi
Szevasztok Banditák akinek 1200-1250 ( és még garis ) gépe van vessen 1 pillantást az első tárcsáira nekem a kopogyürű a felfogatáshoz képest ( elcsavarodott ) namost ezt GARIBA cserélik, csreléték nekem a mult héten ez is csoda kopó alkatrészre gari de kicserélték ez a lényeg ! Levegős Banditba nemtudjátok véletlenül itthon honnan lehet olajhőmérőt szerezni amit az olajbeöntő helyére kell beletekerni. Ha tudtok ilyent akkor az elérhetőséget is adjátok meg köszi. SZÉLES UTAT
ki mondta hogy igy kozlekedem? nem kell leharapni a fejem . megvettem a motort, es kiprobaltam hogy mik a hatarai. csak jo tudni, nem? amugy meg nem hajtom sose. szerinted hogy csinaltam volna 5,3-as fogyasztast szazon? ja es nem leghuteses, hanem olajos.
csak ertetlenul allok a dolog elott. ha esetleg van valakinek otlete akkor szivesen meghallgatom.

szeles utat!
Hali redneF ! Mia ráknak huzatod 12000-ig. A max nyomatékot és lóerőt már 6500-nál( kb. ) leadja. Ezek nem verseny motorok,és a léghűtésesek egyépként sem szeretik az ekkora fordulatot. Ha ezt sokáig csinálod vele nem lesz hosszú életű a motorod.Gondolom már nem is túl fiatal,a 750-est már régóta nem gyártják.Ha pedig a 10000 fölötti fodszámot kedveled,miért Banditot vettél?. De,hogy a kérdésedre is válaszoljak, nemtudom. Soha nem huzattam 9000 fölé a Banditom. Az új motorom az más .Üdv Szabi
Ez tényleg jó dolog,csak megint egy dologgal több amit cipelni kell de tényleg ötletes. Üdv: Szabi
naa, hogyhogy, mi lesz? :-) 600 v 1200 bandi vagy más?
Sziasztok!

uj bandita vagyok . egy hete vettem egy gsf 750-est.
a tuneteim a kovetkoezok:
egyes 12000ford/perc 90km/h
kettes 9000ford/perc 100km/h
harmas 9000ford/perc sacc 130-140km/h

egyes kivetelevel minden fokozatban ledadog 9000-es fordulatnal. van valakinek esetleg ilyen motorja? mi lehet a baj?
amugy a motor szepen megy, egyenletesen huz, nem rangat, jol fogyaszt (5,3l/100km).
az alapjarati fordulatszam ingadozik, de ez a szerelo szerint csak karbi szinkronizalas, nincs masra hatasa. lehet ilyen a leszabalyozas?

udv: redneF
Hali! A gyertya nem fog úgy lehervadni,hogy egyszercsak meg ál(persze biztos van olyan is) ,ahogy le írtam előrébb elöször is szaggatni fog,egy kicsit kihagy ,aztán megint jó lesz egy darabi. Esetleg nehezebben indul(nem pöccre). Ezek lesznek az első intő jelek.Ilyenkor már illik ránézni a gyertyákra és cserélni őket.Én már mentem 3 hengerrel,annyit veszel észre ,hogy egy hangya fasznyit gyengébb de az 1,2-esekben olyan brutál a nyomaték,hogy tényleg szinte észrevehetetlen,szinte.Persze azért érezhető.Az enyémen beázott a pipaés a zuhogó esőben nem volt kedvem megálni,kb70 km.mentem igy.Haza értem meg csináltam(csere) aztán rádugtam és mintha misem történt volna duruzsoltak a hengerek. Ennyi..
Nekem egy komolyabb sodrony záram van és azzal szoktam valamihez kötni a paripát. Ez sem 100%-os de nekem ez bejött.Meg amióta láttam a rajtfelejtett tárcsazár mit müvel,azóta nincs hozzá bizalmam. Tuti,hogy egyszer rajt felejteném.Üdv: Szabi
"Én nem mert az injektort tönkreteheti, meg a katalizátort is!"

Ez érdekelne, hogy hogyan...
Nem kell idomos motort venni, ami amúgy sem véd a széltől, akkor 5 perc a csere
Elcsesztem a linket,talán most sikerül.
Eladó
Eladó lett a motorom,ha valakit esetleg érdekelne.
http://www.hasznaltauto.hu/2229700_suzuki_bandit
_1991
Helyesen: maradok
Blue! Gépkönyvileg NGK CR8EK és az ennek megfelelő Denso.
Így maraok a 8-asnál!
Na ja.....ettől félek Én is.....no meg ugye a garancia......

Nem azért vettem null (1) km-es mocit, hogy én fizesem a szervízt,....

Szerintem se érdemes 12.000km-enként 8000ft-on játszani.....

Annyit érdemes, hogy occó helyről kell beszerezni az alkatrészt, hiszen specc az olajon és a gyertyán már többet is megsporoltam mint 8000.............(esetemben)



A GS-nél nem nagyon tudott mi elromalni.........max nem indult, vagy mint Hápié elkezdett zabálni....








Féktárcsa?
Nekem sima egyszerű 2kg van:-) (Kurva nehéz:-)
Sok érztelme annyi hogy kicsit megneheziti pl a elvitelt ha valaki 2 keréken akar elgurulni:-)

Az már jobb, mint ami Eriknek van (riasztós) de az meg BRUTÁL áron van (utoljára 26.000-ért láttam)....no ennyiért már majdnem bekötik a Sentinelt, vagy ami nekem van!


JA!
Riasztó....
A 3. riasztó már 2 hete GOND nélkül kettyeg! Valami az elektromos rendszerben van / volt.......mert amióta az akkura van kötve SEMMI GOND............

Szóval ha már pénzt akar valaki költeni akkor inkább egy riasztót ajánlok........(mellé meg mindent ami van)
A HEGYI és TSA-nál kb 30.000-ért bent is van a kütyü.....és ha gond van akkor ÜBERKORREKT céggel van dolga az ügyfélnek! Nekem legalábbis ez a tapasztalatom a céggel.

http://www.autoriasztok.hu/ria...