Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Értem, mondjuk az enyém karburátoros, nade ha csak ennyit a hatása semmi gond, amúgy se kedvelem feleslegesen pörgetni a motort, legalábbis nem 1es-2es-ben.
Jah, jól jönne ha valaki meg tudná mondani hogy hazai villanyszerelő be tudná-e szerelni a Sentinel-t?
Hacsak nem kirándulok nem igazán tepernék le 800 km et a beszerelésért.
ave
Edko
A mai motorok 1-es és 2-es sebességben nem bírnak kipörögni, hogy ne "állatkodjanak-zajongjanak" lakott területen belül. A váltóból jön a jel. Na ezt oldja fel a Gipro. Magyarul becsapja az injektort, olyan jelet küld, mintha 4-dikben lenne, ezáltal megkapja a szükséges benyát. De azért rettenetes nagyot ne várj tőle.
A Rechnitz- Lockenhaus vonalon voltam, sajna csak autóval, de az kurvajó ut.
Van arra még más kanyargós jó ut is?
Sziasztok!

Szervezek egy osztrák gurulást,júl-26-ra.Celldömölkröl indulunk Szombathely felé.bucsui határárkelönél megyünk át.Nagyjából Lockenhaus-Berstein-Pőllau-Vorau-Aspang-Markt-Lockenhaus útvonal lenne.
Térképet tudok küldeni akit esetleg érdekelne.I inkább 600ccm feletti motorosok jelentkezenek.
Akit érdekelne egy kanyargos tura ,közbe egy kis kanyarvadászatal kiegészitve az jöjjön.
Elöre is köszönöm.

Üdv Geri
A benzin-levegő arányon nem változtat a szinkron. Az sem ördöngősség, mert ugyanúgy karbinként egy csavar tekergetése, csak éppen nem felül, hanem alul van a csavar.
A falsolást meg könnyen kiszúrhatod, ha a gyanús helyekre valami könnyen éghető anyagot permetezel (hidegindító, tisztitó spray) és, ha ez enyhíti a tüneteket (vö: nem levegőt, hanem ezt az anyagot falsolja be) akkor tudod hol a bibi.
Üdv
Egy kérdésem lenne...
Egy Gipro fokozatkijelzőt szeretnék a motorra szerelni, a forúmot olvasgatva azt találtam h a szerkezet feloldja az úgynevezett környezetvédelmi tiltást. No, ez mit jelent? mármint mit állít át a motoron.
Ja, egy K5 ös 650 es a babám..
ave
Edko
koszonom a segitsegeket.
kicsit megnyugodtam :). azt hittem valami komolyabb baja van.
a szinkronizalast szerelore bizom en is, bar ahogy ismerem, o mondja majd, en meg csinalom. de legalabb megtanulom.
ha lesz ideje, meg en is raerek, valamikor elviszem hozza.
addig is SZÉLES utat!
redneF!A karburátor szinkronizálás nem nagy ügy egy szakembernek!Nekem fél nap volt de ugy,hogy a szerelő barátom végig ott volt és én csak a segédmunkát végeztem faridom,tank le "infuziós állvány vagy hasonló az üzemanyagnak stb.Elég firnyákos mert ugy emlékszem,hogy csak 3 csavar volt és én azt hittem,hogy minden karbi pillangószelepéhez tartozik egy csavar.szoval bizd olyanra aki csinált már ilyent.Valamint ha lent a tank akkor nézd meg a szelephézagokat is az tényleg nem nagy ügy mert nem korongos hanem hagyományos himbás.A fordulatról annyit ez nem természetes hamar vissza kell esni a fordulatnak valami lehet,hogy szorul!Az erő legyen veletek!
A porlasztótól független helyen falsoló motor általában magától is felpörög. Az ilyen jelenség (pörgetés után lassú visszaállás) inkább a beállított benzin-levegő aránytól szokott előjönni. Jelesül itt pl sok a levegő.
Azt is hozzáteszem rögtön, hogy tapasztalataimat leginkább körtolattyús karburátorokon szereztem, szóval lehet, h nincs igazam.
Ja!
=öreg, áteresztő szívócsonk?
Neked nem kéne már úton lenni?
Ez inkább fals levegő miatt lehet. Tömítetlen a karbi és a szívócsatorna(hengerfej) közti rész.
Siker?
próba
udv mindenkinek!

van nékem ugye, alapjarati ingadozásom. ez a szerlő szerint karbi szinkronnal orvosolható. ettől van az is, hogy 3000-4000 ford/perc-től lassan esik vissza a fordulatszám? vagy ez más miatt van? mennyi idő ill. macera a szinkronizálás?

széles utat!
Nem nem bocsi a tárcsát egyben cserélik . Akülsö résznek ( úszotárcsa ) lötyögni lafognia kéne hogy a hötágulásbol eredö nyulást kijátsza, namost ez marhára nem akart lötyögni ezért szépen elkezdte nyirni a szegecseket a vicc az amit feltettek u.a tipus ugyhogy ,mivel erre megint 2 év gari van sztem időben cseréltetem egyébként mert nem nyúlik sajnos hullámosodik a tárcsa ezért is irtam a fórumba akinek ilyen a mocija az stirölje de rendesen ya én nem filézem a gépet pályát csak messziről látott Brno-ban . Ez történik vele finom használat mellet elsem tudom képzelni aki kiaknázza az 1,2 tudását annál milehet . Széles utat
Szevasztok Banditák!redneF gyári volt a fényezése de a tankon ha közelről nézted lehetett látni sürü nagyon apro karcnyomokat panaszkodtak is sokan hogy a Banditoknak elég vékony a festékrétege.Ha megtartom átfényeztettem volna.Fekete volt de ha rásütött a nap kicsit kékesen "csillogot".Ha van kérdésed nyugodtan irj ha tudok válaszolok.Üdv!
Hali Zolee13!
Így már tiszta a kép, köszi! Bár sosem gondoltam, hogy ezeket szokták külön is cserélni?!
Üdv.: Tibi
gyari volt a motorod fenye?
hello!

no vettem egy 750-es banditat. ha jok az ertesuleseim, akkor neked is ilyened van. lenne par kerdesem.
Szeva kopógyürű amit a betétek szorítanak, de tolok a régiről képet fel ott yol lehet látni miaszitu.
Érdekes, ezt a blokkot a suzuki gsx750-ben feketére festik.
Szevasztokl Banditák!redneF!Nekem volt 750-es Banditom végsebességre csak kicsit tud többet többet mint a 600-as a nyomatéka érezhetően jobb.210 körül volt a vége 5.-ben 11500-ig forgott 6.-ban nem tudom.Feltétlen szinkronizáltasd a karburátorokat ezután mintha kicserélték volna a motort 6,2-6,3liter fogyasztott 100-on de elég forszirozott tempoban. Nagyon meg voltam vele elégedve csak a kötelező szerviz olajcsere,gyertya,légszürő,gumira kellet költeni!Egyetlen dolog hozta rám az idegbajt ha állt 1-1,5 hónapig rém nehezen indult ugy kellett "beimádkozni"utánna nem volt semmi probléma indult rendesen.Egyébként az előző témához hozzászolva én a kötelező szervizen/olaj,szürők gyertya stb./nem sporolok ha kicsengettem több mint 2 millát ez szinte csepp a tengerben.Én egyébként Nippon-Denso gyertyára cseréltem az NGK-at/állitólag ezt már Törökországban is gyártják/Ezt egyébként egy szerelőtől hallottam nem ismerem a valódiságát.Dobok egy képet a régi Banditomról aki megvette jól járt vele.Az erő legyen veletek!
Szia ! A nagy Bandit erejét azért nehéz felülmúlni de az Sv azért erősebb.Azért nem egetverő a külömbség,talán annyiban másabb,hogy a Bandit egyenletesen húzott, az Sv pedig brutális amikor megindul ,szóval nem olyan lágy és ha nem figyelek már emeli is az elejét. Ez mondjuk tetszik.