Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

1200-as Banditot keresek (nincs valakinek eladó esetleg?)
Találtam egy ígéretes példányt 60.000 km-rel , aztán a totalcar népítéletek közt egy arról írt népítéletet, ebben 96%-ig biztos vagyok, kép ugye nincs. A motor előző tulaja írhatta, 2005-ben 105.000 km volt benne . Most, 2014-ben szerintem a 150.000 kb reális lehet. Meg szabad ezt még venni? Hallgassam meg és hozzam ha jó? Olvastam itt a boncteremben az 1 tulajos, 80.000 km-es motort, hogy ezt-azt azért cserélt már az emberünk. Gondolom mindegyikben hasonló mennyiségű km van, csak vissza van tekergetve az összes 40.000-re, mert a magyar 5 éves koráig használja a motorját, utána meg csak nézegetni szereti.
Ha nem jöttem volna rá, akkor is elhoznám, ha jónak találom, de fene tudja, kimondva azért elég sok :D A ti ezerkettesetek órája mit mutat, illetve mennyi van benne?
Köszi, ma letesztelem
Akkor csak elinduláskor használj kuplungot, a többi kapcsoláskor ne. Lényeg hogy ne legyen váltáskor a motor erős húzásban és erős motorfékben. Kihúzatod, jobb csukló vissza és ha visszaesett a fordulat, simán válthatsz kuplung nélkül. Semmiféle károsodásod nem lesz, próbáld ki.
Nem latszatos.belul van.
Feketével, hogy menjen a blokkod színéhez
Namost felvilágosodtam.


Mégegy kérdés....................generátor állórészt piros vagy kék menetragasztóval tegyem fel?
Esetleg anélkül?
Amikor a Gs-t vettem még nem is létezett ilyen, úgyhogy az időrendiség miatt igen! Amúgy helyesebb lenne "kisebb"-nek, mint kicsinek mondani, mert minden, csak nem kicsi
Mé azidomoskisbandit a 2.?
Zoli-nak a GS500 javaslatban én is igazat adok (függetlenül a nyers stílustól ).

Nekem több mint 7 évig volt a burkolt változat (GS500F), és a tapasztaltak alapján életem egyik legjobb vételének mondom. Kimegy a világból, nincs típushibája, és ideális kezdőmotor, sőt...
GS500.Alacsonyaknak is jó.
Koszi, mar megtettem, de sajnos semmi lenyegi infot nem tudtam kiszurni, igaz, csak 10 percet olvasgattam. Nem nekem kell amugy, egy kisse mas a stilusom, es a srac akinek kellene sajnos igen alacsony, ezert nem igen johet szoba nagyobb vas. De okulva a velemenyekbol biztos nem ezt veszi majd, foleg nem tanulo motornak. Btw, azert irtam, mert nem volt idom keresgetni, es mentunk egyet megnezni, amirola linket is kiraktam. Mondom batha mig odaerunk valaki valaszol, mi az ami szemet szurhat. Csak egy kicsit felhaborodtam rajta, hogy akar mennyire atragott tema, egy picit finomabban is lehet valaszolni, pl ahogy te is tetted.
Valaki upgrade-elt már hidraulikus kuplungot (lásd könnyebb behúzhatóság)?

Műtötték annó a bal kezem és egy idő után elfárad. Legalábbis akit eddig kérdeztem a kezemre fogta, hogy egy idő után nehezebben tudom behúzni (mintha "felkeményedne"), és nem a kuplungra, ami ugye önbeállítós. Mégis, a GS-en egyáltalán nem tapasztaltam a jelenséget "hagyományos" kuplunggal.

Ötlet, javaslat. hasonló tapasztalat valakinek esetleg?
Nos gondolkodtam hogy írjak e vagy nem..............de belevágok.
Tudom hogy új vagy meg minden de fordítva nézve tényleg fárasztó hogy heti-havi rendszerességgel felteszik a kérdést akár a te gondodra akár másra hogy mi a jó.
Legyenez olaj,gumi,dobozrendszer.
A régebben fórumozók ezt picit már vérmérséklettől fűggően vagy bele se szólnak vagy most conquistador kolléga szólnak hogy van egy pici segítség.
Jobbra fenn "keresés a topikban"

És jön is egy halom unos-untalan megválaszolt kivesézett HSZ.
Lehet csemegézni.
Amúgy vegyél 1200-ast.
Húsvétkor már másodízben rontottam rá egy 86-os kawasaki 750 vulkán elsö fékrendszerére. Pár hónapja már eltöltöttem fel pár órát...egyszer nem akarta engedni a szabadon forogni a kereket a fék miután a fékkart elengedtem, más részröl meg 5-6-ot rá kellett pumpálni hogy felkeményedjen a fék, aztán pár másodperc múlva megint egy ujjal koppant a markolaton a fékkar. A sima dúgattyútisztítás fékfolyadékcserével légtelenítéssel nem oldott meg semmit. Jegeltem a dolgot még megjöttek az új karmanytyúk angliából. A dugattyúkat kivettem felpolíroztam, a régi karmantyúkat eltávolítottam. A ritka folyadékcserének, meg a 28 évnek köszönhetöen a karmantyúk hornyaiban jó pár tized mm kikristályosodott szennyezödés-fékfolyadék volt. Az ugye még jobban ráfeszítette a karmanytút a dugattyúra, mely aztán már megszorúlt, és nem tudott visszahúzodni fékezés után. A beavatkozá ezen része sikerrel járt, most már minkét féknyereg szépen müködik. Viszont továbbra sem lehet normális fékeröt elérni, mert annyira elöregedtek a fékcsövek, és akkorát tágulnak, hogy 5-6 rápumpálás után kezd felkeményedni...arra meg nem minden vészhelyzeteben van idö!
Nagyon "tetszett" az is, hogy aki elöttem kicserélte a fékbetéteket, a feszzítö lemezt nem a helyére rakta vissza, hanem az dugattyú meg a betét közé...biztos bonyolunt volt neki lekoppintani a másik oldalról, hogy hova való gyárilag!
Khm, de jött válasz, nem tudom te most miről beszélsz, én nem kötöm ahhoz a bunkóságot, hogy ki hol ír / milyen motor birtokosa. Valaki tudott normálisan, segítőkészen válaszolni érdekes módon, nem értem ez neked miért fáj, hogy arra használja valaki a fórumot amire való. Természetesen neked van mindenben igazad, bocsánat hogy kérdezni merészeltem.
Sziasztok!

Köszönöm a jótanácsokat. Arról hallottam már, hogy a 650 hajtása horror áron van. Igyekszem majd alaposan kiválasztani a masinát, de egyenlőre még Bandit tulaj vagyok.
Agresszív válasz? Persze mikor a jobb felső sarokba senki nem hajlandó beírni egy szót vagy kettőt, és nyomni egy gombot a téma miatt ami érdekelné. Lustaság fél egészség, de ha nem jön válasz neki a 100 x-szer kibeszélt dologról akkor pedig bunkók a bandit fórumosok, nem mondanak semmit! :)
Szia!
Senki nem állította hogy hülyeséget beszéltek, feltettem egy kérdést, és kaptam választ, most van az utánanézés fázis (sajnos az utánanézés előtt nem tudok utánanézni....). A véleményekkel kapcsolatban meg csak annyit, hogy mindenkinek van. És sajnos túlnyomó többségben, az emberek még szétszerdve sem láttak motorblokkot, nem hogy meg tudnák ítélni, hogy mi a jó a motornak (gondolok itt arra, hogy sokan azt sem tudják h miért van ráírva egy olajra pl h 10w40, csak azt mondták neki, az kell bele, és ezért ő úgy érzi, hogy ért is hozzá). Most kaptam tőletek 2 választ, 1 jót, 1 rosszat, köszi érte. De azért nem kéne agresszívan válaszolni, és hülyének nézni valakit, pusztán azért mert kérdezett valamit, és te tudni véled, hogy mennyire szar.
Szia!
Elég régen beszéltük már ezt, de érdekelne a telaszkóp? megvan-e még?
Szia!
Hidd el az itt fórumozók nem nagyon akarnak szerintem sem 250, sem 400-as banditot venni, meg a barátod is ha utána olvasna a kereső használatával rá jönne, hogy nem beszélünk hülyeséget. Mindenki isteníti, de csak mikor már eladta, mert addig egy egyszerű alkatrész cserje is rémálom a vadászat miatt, ja és semmivel nem olcsóbb mint egy rendes motorhoz!
Ha ezen túl vagyok még egy gyors kormánycsapágy állítás és kész a szalon TDM :-)
Egy haver telenyomta vízzel, ledugózta, és beletette a mélyhűtöbe.
Meg van egy Sima Béla nevű lakatos, mert a másik havernak nem működött, Ő vele csináltatta meg, valami 5000ért
ki huzatni pedig ugy lehet hogy rá hegesztesz lángal egy 6 -os vasat és körbe melegited ha elég jo meleg .... ki huzatod a vasal kicsit tovább mint kéne pár... mm .. ha ez meg van tele tömöd nenves homokal .és ujra fel melegited lángal ... finoman alu kapapácsal visza ütögeted eredeti formájára ....... utána fel csiszolod és ki polirozod .............

vagy veszel egy ujat