Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

amúgy köszönöm szépen az építő jellegű hozzászólásokat,a szelepállítás témához. a nem építő jellegűeket meg nem annyira
most azért mert én "alfabéta" vok a szereléshez?
Kellemes Húsvéti ünnepeket mindenkinek
De jó is lenne....rákötném itthon az asztali gyalugépet....biztos elvinné...
Mondjuk ki: TWIN TURBO
mint a nissan 300 zx-en, a '90es évek elején :D
Ráadásul a 80,5 literre még soronkénti turbó és intercooler
kéne...
Stabil hő- és villanyáram termelő gázmotor. 1500/perc, V20, 80.500 cm3, 2720 LE, olajcsere: 1080 liter
No igen, ez a tengelyt törte el...az milyen gép?....valami stabil vagy mozdony?
Motorban v. ótóban szeretnéd?
Félrehúzós himbát vagy kiszedőset szeretnél?

Értem én van füstszűrős vagy nincs füstszűrős


Más téma ezt az új flirt -t ha látnád közelről, hmmmmmm aranyos jármű
...és a keresztbe forduló csapágyas görgő teljesen ledarálja a vezérműtengely bütykét. Ismerős szituáció. Nálunk párszor már volt így vezérműtengely cserélve. 1 db: 13.800 euró
Nemrég volt szerencsém egy golyóscsapágyas megoldású, himbás veztengelyhez....igaz nem motor (szerencsére), de igen nagy gáz...amíg jó addig tényleg jó, de amikor behal a csapágy törte a tengelyt....
És te himbás lapkásat? :-)
szia!Kb. 20 hozzászólással visszább kérdezte valaki ugyan ezt,csak 2006.-osra!gonolom ha az csavaros állítású még,akkor egy előtti évjárat biztos hogy az!
Megelőzendő a következő kérdésedet leírom,hogy a megfelelő hézagokat is leírja ottan Zöldi fórumtárs!
Koszonom! Megprobalok visszavenni akkor egy kicsit a 3.henger alapjarati keverekebol eloszor.
Sziasztok !
Ki tudja nekem megmondani,hogy a 2005-ös 650 Bandit szelephézag állítása lapkacserés vagy hagyományos mechanikus(csavaros)?
Most lenne itt az ideje és ezért kérdezem..
A válaszokat előre köszönöm !
Szép napot, kellemes ünnepeket és jó locsolást mindenkinek !
táv szerelésbe . segitség képen .... szerintem a bedurogás miért van ............ a hármas hengered 13 bár ő aleg jobb a karbid viszont mind a 4 hengeren egy ugyan azon értékre van állitva 3 henger szépen visszi és együt forgatja a fő tengelyt a 3 dik henget a jobb állapota miatt kicsivel töbet kap ez által nagyobb a detonácio így minden második fő tengely fordulatnál lök egyet amunkaütemben a főtengelyen ... és ezt halod a kipufogoból ..............

mivel a 3 hengered ajó és a másik három a kopott igy a meg oldás a pilot csavar fél fordulatal beljebb tekerése ... és a subert tű egy rovátkával feljebb tétele .... ez meg fogja oldani a problémát
normálisan komunikálok .................... ha végnyomást mérek és 0,5 bár eltétésvan egy 30 000 km futot 1 gazdás motorban .... akor nem karburátort kezdem fujkálni fék tisztitoval ... és nem 0 gyűrűket cserélgetek hanem leszedem a hengerfelyet és ki deritem mi az oka az 1 bár külömbségnek ....................... csak enyi

és bocs ha felegzös letem volna

tegnap :

wr 450 yamaha .... hiv az ember nem verszi a lapot dadog nehezen indul most vette 700 000 ft -ért most uj 490 hengert raktak rá és nincs hozzá igazitva a siktolatyus karbi .... ki jönn a műhelybe !

le szedjük a tankot stb ................ a szelepfedéled kb 10 000 km -es kosz retek .. te mondom ...... itt valami nem stimel ...............

kompreszio mérés 6 bár ................ mitt mondjak ?

nikoszilos henger + dugó + a 5 db titán szelep kb 300 000 forintka ...összerak és vid vissza akitől veted .. magyar használmotor piac !
Nem ertem mi a gond a fektisztitoval vagy barmilyen jo gyulladaskepesseggel rendelkezo hasznalataval falsch levego detektalasara?
Nem ertelek. Lehet hogy csak a szokasos fogalmazasbeli korlatok akadalyozzak a normalis kommunikaciot?
30ekm: igen ennyi van benne. Ujonnan vettem a gepet 2003ban es en tettem bele ennyit. Bar lehet hogy a gyarban beletettek meg 60ekmt, de azert ketlem
Nyomasok: azt javasoltad multkor hogy min 140psi legyen hideged. En mertem lenyegesen tobbet. Lehet hogy a muszerrel van problema, de az elteres sokkal lenyegesebb
Epito jellegu hozzaszolas.. Koszi!
kompresszio meres hidegen: 12-12-13-12 barokat mertem. itt valami ... el kerülte a figyelmed ................
http://www.sportmotor.hu/motor...


250 000 kilométer
(30ekm van a gepben)


12 , 12 , 13 , 12 .............. nincs comentem .......... ja meg a fék tisztitó
semmi ............. nem rossz lábal keltem ....................

szerintem nem értesz hozzá ............... bocs
Sziasztok!
Most jutottam el odaig hogy az altalatok feldobott otleteket vegeigellenoriztem a "kifufogoba pofekelo" olajkazanban:
- szelephezag ellenorizve, kipu oldalt csokkent par szazadot 10ekm alattan de meg boven jo lett volna igy is. Beallitva
- karbik szetszedve semmi dugulas vagy kopas nem erzekelheto (30ekm van a gepben). Gumigyuruk cserelve
- uzem kozben fektisztitot kapta a karbisor es a szivocsovek. Semmi reakcio
- fojtoszelep jelado ok, kimerve
- gyujtotrafo ok, legalabbis ellenallas tekinteteben
- gyari dob visszarakva
- kompresszio meres hidegen: 12-12-13-12 barokat mertem.
- friss benzin

Mindezek utan bele pofoges kitartott 3e fordulatnal ugyanaz.
Ezutan egy dynojet stage1 beszerelese jott.
Eredmeny: kicsit mintha jobban beledurrogna de lehet mar csak bekepzelem

Lesz meg egy gyertyacsere, aztan vszeg egy komolyabb diagnosztika kell jojjon...
Kompresszio veszteseg meres? Mi a velemenyetek errol? Szukseges lehet ez megallapitani hogy a kipu szelep zar vagy sem?
Uzemmeleg motornal is meg kellene mernem a suritesi vegnyomast, mert lehet hogy ilyenkor jobban elojonne a szelep hiba. Bar hidegen is belepofog a kipfufogoba..
Gyujtas vizsgalat?
Csavaros tőkést láttál már?
Nem Suzuki termék, de ha azt hiszed viccelek csinálhatok fényképet