Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1 hengeren viszont 2 bar esés volt, ami 33% . Aztán indítóztam pár fordulatot, és újra mértem. Ekkor már csak 1 bar volt az esés, ami még mindig elég necces, és főleg nincs összhangban a többivel. Már eldöntöttem, hogy szétszedem, de tegnap újra megmértem, és azon is csak 0,05 bar lett (1%).
Jól mexívatott, de nem bánom, hogy nem kell szétszedni.
Vsz. fennakadhatott valamelyik szelep, vagy aláment valami kosz, és nem tudott teljesen lezárni.

Szóval 1 mérés nem mérés, két mérés fél mérés, stb...
Ha jó az eredmény, akkor nyilván elég egyszer mérni, mert itt nem lehet tévesen jót mérni.
Többet ér, ha jó a műszered. 1 mm-es fojtás, 6,35mm hosszon, 60°-os bemenettel. És vagy két manométer, vagy precíziós nyomásszabályzó kell rá, különben rosszabbnak fogod mérni, mint a valóság.

Múlt héten alakítottam át az enyémet, mert egy manométeres volt, de rájöttem, hogy mikor ráengedem a hengerre a levegőt, akkor a tápnyomás is lecsökken, és rá kell még kicsit nyitni, hogy beálljon az eredeti bemenő nyomás.

Aztán megmértem a kocsit (Swift). Kompresszió 14bar minden hengerben, vagy kicsit több. A veszteségmérővel mérve 3 henger tökegyfoma, 0,05bar esés ami kb 1% (6 barral mértem). folyt....
köbnanométer
Osszeraktam hetvegen egy kompresszio veszteseg merot, ami elvileg hasznalhatobb infot ad, mint a kompresszio meres. Ezzel meg megnezem.
+ megprobalom amit Tasi mondott. Sajnos ido ami nem nagyon van
Beégett kipufogó szelepfészek..? (Ergo: tömítetlen)..
A három csavaros biztos, ha összekötőcsővel van (Slip-On), akkor is..:-D
Szia!

Nekem Airoh SV-55 van 7,5 éve!

Az első évben 2 bukásom volt benne, de mivel nem ütődött, csak csúszott, nem cseréltem. A kivehető belsőt mindig mosógéppel mostam, viszont mostanra a szivacs teljesen "kifogyott" belőle, leginkább a kora miatt, és a plexi is elég karcos már. Ezeket mind lehet hozzá kapni, ami egy új sisak árának a fel, akkor meg már veszek egy újat...

Épp újra vadászok, de nem egyszerű minden igénynek megfelelőt találni.

A hivatalos az (ahogy én tudom), hogy minden bukás, vagy 5 év után kell cserélni, de volt aki 2 évet mondott, ami szerintem max gagyi sisaknál lehet releváns.

Vegyél jót, szánd rá 1x és 5 évig nincs gond, ha nem perecelsz
Kiveszem és a sisakzsákba kötve kimosom!
szevasztok urak!
szeretném megkérdezni,hogy ki mit szokott használni,sisakbelső tisztításhoz?
és tényleg egy sisak hány éves koráig tekinthető biztonságosnak?
Srácok, a 2002-es Bandit sportdobja (IXIL) 1:1 felmegy pl. a '96-osra is?
Jelige: spordobot vennék '96-os 1200-ra..
Nem nem! Motorszerelő agyrágóbogár betegségem van

Qrva jó motor! Nagyon élvezem.
" Egy picit nyöszörög de szarok rá."

Nyugtatod magad, hogy csak jó vétel volt?
Minden cigány a saját lovát dicséri a vásáron.
Dikmá nem vak ez a ló csak vakmerő, nem szar ha búg a váltó csak hangos

Tudom pofám lapos, fogjam be, nem kell írnod kitalálom nélküle is a gondolatod.
Szia,

Tyűűűű jövök válogatni!
Amúgy a Yamahában is más hangja van a 3.-nak. Egy picit nyöszörög de szarok rá. Persze nem úgy, mint a Bandik szoktak.

Amúgy kezdjük szeretni egymást. A fogyasztás viccesen kevésnek tűnik Plutóniumszállító üzemmódban. Kb 4- 4,5 l/ 100km

Na persze bandukolunk vele. 90-100Km/h
Bazzzeg! És még Neked kicsi a telked?
Keress meg!

zalfy1977@gmail.com
itt biztos van egy-két bandit válto
nem tőlem ,Neked!
"Amit Zoli feszeget, az 1200-es Banditok típushibája a néha leváló fogkéreg. Ezt vételkor tesztelni kell. Amelyik hibás, az a fokozat mint a régi Ikarus buszok, "énekel". A 3-4-5 fokozat valamelyike szokta ezt elsínyleni. Elvileg menni sem kell vele, csak nagy-állványon beindítva, sebességbe (3-4-5) rakni, kicsi gázt húzni, és közben taposni a hátsó féket, hogy terhelés alatt legyen a hajtás."


egy pár oldallal előrébb még fénykép is van
Sziasztok!
Kérdésem volna, van egy 2003-as 1200 S Banditom, nemrég vettem, 63E km-el.
Van néhány gondom vele, talán a legfontosabb hogy rohadtul sír a váltója, bizonyos fordulaton nagyon hallani mikor huzatom a gépet 3-4-5. fokozat. Ez a helytelen eddigi hozzáállás a motorhoz azaz valami barom nem cserélt olajat vagy ritkán, vagy ez Bandit betegség?
Másik nagy gondom, hogy 2500 fordulat után van egy rendkívül zavaró rezgése rezonálása a motornak (nem szól tisztán a motorja). Kihúzatom 1-2 visszaengedem a gázt-motorfék és mint valami traktornak olyan hangja van a rezgéstől. Szerintetek mi lehet a baj az egyes esetekben.

Köszönöm, a segítő szándékot!

F.Viktor
Gázok a hőmérséklet függvényében erősen változtatják a térfogatukat, nagyobb hőmérsékletű ritkább, lásd hőlégballon. A cseppfolyós gáz légköri nyomáson a 800-szorosára terjed ki gázhalmazállapotba visszatéréskor. A kémia kétféle gázállapotot ismer, a normál és a standard állapotot. A normál esetén 0°C és légköri nyomás, standard állapot 25°C és légköri nyomás. Nulla fokon 1 mól gáz 22,41 dm3 helyet foglal, standard állapotban pedig 24,5 dm3-t. De mivel a gázos cégek egy külön világ, ők kitalálták a gáztechnikai normál kömétert is, amely rémképeim szerint 20 (15?) fokra van vonatkoztatva légkri nyomáson, vagyis 101 325 Pa-on.
Na, ma is tanultam valamit :) A köbméterig jó voltam, de az n-el nem tudtam mit kezdeni :)
....mennyiért adod, boltoljunk.
Normál köbméter. Vagyis légköri nyomáson és 20 fokon értendő gáztérfogat.
Mi az az nm3?
Óránként 2 MW hő és 2 MW villany 500 nm3 gázból. Szerintem elvinné a gyalugépedet.