1 hengeren viszont 2 bar esés volt, ami 33% . Aztán indítóztam pár fordulatot, és újra mértem. Ekkor már csak 1 bar volt az esés, ami még mindig elég necces, és főleg nincs összhangban a többivel. Már eldöntöttem, hogy szétszedem, de tegnap újra megmértem, és azon is csak 0,05 bar lett (1%).
Jól mexívatott, de nem bánom, hogy nem kell szétszedni.
Vsz. fennakadhatott valamelyik szelep, vagy aláment valami kosz, és nem tudott teljesen lezárni.
Szóval 1 mérés nem mérés, két mérés fél mérés, stb...
Ha jó az eredmény, akkor nyilván elég egyszer mérni, mert itt nem lehet tévesen jót mérni.
Többet ér, ha jó a műszered. 1 mm-es fojtás, 6,35mm hosszon, 60°-os bemenettel. És vagy két manométer, vagy precíziós nyomásszabályzó kell rá, különben rosszabbnak fogod mérni, mint a valóság.
Múlt héten alakítottam át az enyémet, mert egy manométeres volt, de rájöttem, hogy mikor ráengedem a hengerre a levegőt, akkor a tápnyomás is lecsökken, és rá kell még kicsit nyitni, hogy beálljon az eredeti bemenő nyomás.
Aztán megmértem a kocsit (Swift). Kompresszió 14bar minden hengerben, vagy kicsit több. A veszteségmérővel mérve 3 henger tökegyfoma, 0,05bar esés ami kb 1% (6 barral mértem). folyt....
Osszeraktam hetvegen egy kompresszio veszteseg merot, ami elvileg hasznalhatobb infot ad, mint a kompresszio meres. Ezzel meg megnezem.
+ megprobalom amit Tasi mondott. Sajnos ido ami nem nagyon van
Az első évben 2 bukásom volt benne, de mivel nem ütődött, csak csúszott, nem cseréltem. A kivehető belsőt mindig mosógéppel mostam, viszont mostanra a szivacs teljesen "kifogyott" belőle, leginkább a kora miatt, és a plexi is elég karcos már. Ezeket mind lehet hozzá kapni, ami egy új sisak árának a fel, akkor meg már veszek egy újat...
Épp újra vadászok, de nem egyszerű minden igénynek megfelelőt találni.
A hivatalos az (ahogy én tudom), hogy minden bukás, vagy 5 év után kell cserélni, de volt aki 2 évet mondott, ami szerintem max gagyi sisaknál lehet releváns.
Vegyél jót, szánd rá 1x és 5 évig nincs gond, ha nem perecelsz
szevasztok urak!
szeretném megkérdezni,hogy ki mit szokott használni,sisakbelső tisztításhoz?
és tényleg egy sisak hány éves koráig tekinthető biztonságosnak?
Nyugtatod magad, hogy csak jó vétel volt?
Minden cigány a saját lovát dicséri a vásáron.
Dikmá nem vak ez a ló csak vakmerő, nem szar ha búg a váltó csak hangos
Tudom pofám lapos, fogjam be, nem kell írnod kitalálom nélküle is a gondolatod.
nem tőlem ,Neked!
"Amit Zoli feszeget, az 1200-es Banditok típushibája a néha leváló fogkéreg. Ezt vételkor tesztelni kell. Amelyik hibás, az a fokozat mint a régi Ikarus buszok, "énekel". A 3-4-5 fokozat valamelyike szokta ezt elsínyleni. Elvileg menni sem kell vele, csak nagy-állványon beindítva, sebességbe (3-4-5) rakni, kicsi gázt húzni, és közben taposni a hátsó féket, hogy terhelés alatt legyen a hajtás."
Sziasztok!
Kérdésem volna, van egy 2003-as 1200 S Banditom, nemrég vettem, 63E km-el.
Van néhány gondom vele, talán a legfontosabb hogy rohadtul sír a váltója, bizonyos fordulaton nagyon hallani mikor huzatom a gépet 3-4-5. fokozat. Ez a helytelen eddigi hozzáállás a motorhoz azaz valami barom nem cserélt olajat vagy ritkán, vagy ez Bandit betegség?
Másik nagy gondom, hogy 2500 fordulat után van egy rendkívül zavaró rezgése rezonálása a motornak (nem szól tisztán a motorja). Kihúzatom 1-2 visszaengedem a gázt-motorfék és mint valami traktornak olyan hangja van a rezgéstől. Szerintetek mi lehet a baj az egyes esetekben.
Gázok a hőmérséklet függvényében erősen változtatják a térfogatukat, nagyobb hőmérsékletű ritkább, lásd hőlégballon. A cseppfolyós gáz légköri nyomáson a 800-szorosára terjed ki gázhalmazállapotba visszatéréskor. A kémia kétféle gázállapotot ismer, a normál és a standard állapotot. A normál esetén 0°C és légköri nyomás, standard állapot 25°C és légköri nyomás. Nulla fokon 1 mól gáz 22,41 dm3 helyet foglal, standard állapotban pedig 24,5 dm3-t. De mivel a gázos cégek egy külön világ, ők kitalálták a gáztechnikai normál kömétert is, amely rémképeim szerint 20 (15?) fokra van vonatkoztatva légkri nyomáson, vagyis 101 325 Pa-on.
Jól mexívatott, de nem bánom, hogy nem kell szétszedni.
Vsz. fennakadhatott valamelyik szelep, vagy aláment valami kosz, és nem tudott teljesen lezárni.
Szóval 1 mérés nem mérés, két mérés fél mérés, stb...
Ha jó az eredmény, akkor nyilván elég egyszer mérni, mert itt nem lehet tévesen jót mérni.