Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

elöször érzésteleni kell Ádám .... aztán ha el zsibat egy fogoval ki kell huzni .... és kész
Segítsetek.

Az előző tulaj valszeg egy padkánál odaverte a leömlőket és az egyik majdnem a keresztmetszet feléig behorpadt. Hogy lehet ezt kihúzni?
Hali, még1x. Ha valaki esetleg gondolkodik egy 400-as Banditon, akkor a alul lévő linken találhatót, még megnézni sem érdemes. Valami sufni tuningos dob van rajta, tiszta rozsda a hengerfej környéke, úgy zakatol meg csörög mint egy jó mtz, ráadásul a váz is mintha ecsettel radiátor zománccal festették volna... Ennek a motorna tulaja van nem gazdája... Mi sajnos tartoztunk az ördögnek egy úttal Fos Bandit
ja, 650 re 120 ezer volt a "szíj" tavaly.
Olaj csipegetés, vízpumpacsöpögés és a relatíve kis olajtöltet miatt sűrűn kell olajszintet nézegetni, mert hamar lefogyhat a kritikus szint alá, akkor meg áldás béke a blokkra. A léptetőmotoros vezérlésű váltónál megmakkan valami, akkor bokáig kell zsebbe nyúlni....
Ez igaz de ez nagyban játszódott az én hibámból is mivel megrendelés előtt nem mértem le a dolgokat!
Köszönöm Zöldi!
Variohajtás csere 3 kiló. Igy gondolkodj.
"új vezérműtengely, vezérműlánc, himba"
Szerinted ez normál használatra vall? Ha olyan jól sikerült felújítás ami leírtal szerint gumikkal együtt erösen karistolja a motor árának a felét, akkor minek kell piacra dobni?
Nem te kinlódtál majd egy évig hogy legyen féktárcsa a gépeden, mert nem járatos méret van rajta?
De ha nem lenne minden hónapban valaki aki azért ír ide utólag, mert mire hazaért, nem minden müködött rajta, és most kéne ilyen olyan segítség meg alkatrész...Persze van mindegyikböl, csak nem mindegy hogy mikor lehet vele megint menni. Viszont ha csak vitrinbe kell...
A 650-es is soványka két személyre...szerintem
rakok fel képet ide is az eladó kipu dobról. Bódis ovál E legálos db killeres,és slip-on ha minden igaz.
az ára 40000,- jó magyar forint. nekem K6-os 1.2-esen volt fent.
ha valakit érdekel forduljon hozzám bizalommal
örültem neki nagyon
32005, 32006
De ezekhez nincs porvedo, cserenel meg az also biztosan kipusztul.
Úgyis mindenki le akar róla beszélni(alkatrész, stb..)! De sztem ha jó állapotba van nincs széthajtva akkor egy nagyon kezes kis motor! A többit rád bízom!Saját tapasztalat!(Én nem bántam meg)
Sziasztok! Lakótársam épen szeretne hozzátok csatlakozni, és épp ezzel a vassal szemezget: http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsf_400_bandit-7865389

Esetleg van valami amit nagyon meg kell nézni rajta, mert kritikus, illetve ez így ebben a formában megéri?
Leírás és képek alapján pofás kis gépnek tartom, pedig nem az én stílusom. Köszi!
...vagy sztírfájter.
"ezt csak meg csinálom"

Drag?
Szevasztok!
Gsf 650s kormánycsapágy számát valaki meg tudná mondani?
nekem van ef -em.............. ezt csak meg csinálom
https://www.facebook.com/photo...
Biztosan ideálisabb a kisebb, de az már vékonyka az én súlyomhoz. Főleg két személyhez.
A 400-as is batár.Városban nem lesz előny.Pláne egy ezres régi swifthez képest.
Városban inkább egy sportcity kaliberű 200-as lenne ideális.
Láttam ezt a tákolt lomot a jofogáson, vagy hol...
Ebben motorban talán csak az olajsár eredeti!
Szerintem a multkori fekete katana csepelröl jobb alap lett volna még akkor is ha ezt mondjuk a fele áron hoztad el...
Múltkor vettem egy katana eljét :villahíd, sárvédö, telopár, kerék tárcsákkal, féknyergekkel, föfékhengerrel...lehet szabadulok majd valamitöl...
Szia,
elsősorban 400-asban gondolkodom. A 650-es az már inkább túra felé hajlik, mint amire nekem kell. Most eszközre van szükségem két keréken, ami sokoldalú, mert nem akarok minden apróság miatt is autóba ülni. Tudnám használni na. Szegény Bandit meg csak áll letakarva. Nem is nézegetem, mert meggondolom magam.
A potmétert kéne kicserélni de nincs hozzá se szakértelmem se kedvem.
Junius után ujra nekifutok a scottal.
Lesz olajzó csak még nem tudom hogy.