Hali, még1x. Ha valaki esetleg gondolkodik egy 400-as Banditon, akkor a alul lévő linken találhatót, még megnézni sem érdemes. Valami sufni tuningos dob van rajta, tiszta rozsda a hengerfej környéke, úgy zakatol meg csörög mint egy jó mtz, ráadásul a váz is mintha ecsettel radiátor zománccal festették volna... Ennek a motorna tulaja van nem gazdája... Mi sajnos tartoztunk az ördögnek egy úttal Fos Bandit
Olaj csipegetés, vízpumpacsöpögés és a relatíve kis olajtöltet miatt sűrűn kell olajszintet nézegetni, mert hamar lefogyhat a kritikus szint alá, akkor meg áldás béke a blokkra. A léptetőmotoros vezérlésű váltónál megmakkan valami, akkor bokáig kell zsebbe nyúlni....
"új vezérműtengely, vezérműlánc, himba"
Szerinted ez normál használatra vall? Ha olyan jól sikerült felújítás ami leírtal szerint gumikkal együtt erösen karistolja a motor árának a felét, akkor minek kell piacra dobni?
Nem te kinlódtál majd egy évig hogy legyen féktárcsa a gépeden, mert nem járatos méret van rajta?
De ha nem lenne minden hónapban valaki aki azért ír ide utólag, mert mire hazaért, nem minden müködött rajta, és most kéne ilyen olyan segítség meg alkatrész...Persze van mindegyikböl, csak nem mindegy hogy mikor lehet vele megint menni. Viszont ha csak vitrinbe kell...
rakok fel képet ide is az eladó kipu dobról. Bódis ovál E legálos db killeres,és slip-on ha minden igaz.
az ára 40000,- jó magyar forint. nekem K6-os 1.2-esen volt fent.
ha valakit érdekel forduljon hozzám bizalommal
Úgyis mindenki le akar róla beszélni(alkatrész, stb..)! De sztem ha jó állapotba van nincs széthajtva akkor egy nagyon kezes kis motor! A többit rád bízom!Saját tapasztalat!(Én nem bántam meg)
Sziasztok! Lakótársam épen szeretne hozzátok csatlakozni, és épp ezzel a vassal szemezget: http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsf_400_bandit-7865389
Esetleg van valami amit nagyon meg kell nézni rajta, mert kritikus, illetve ez így ebben a formában megéri?
Leírás és képek alapján pofás kis gépnek tartom, pedig nem az én stílusom. Köszi!
Láttam ezt a tákolt lomot a jofogáson, vagy hol...
Ebben motorban talán csak az olajsár eredeti!
Szerintem a multkori fekete katana csepelröl jobb alap lett volna még akkor is ha ezt mondjuk a fele áron hoztad el...
Múltkor vettem egy katana eljét :villahíd, sárvédö, telopár, kerék tárcsákkal, féknyergekkel, föfékhengerrel...lehet szabadulok majd valamitöl...
Szia,
elsősorban 400-asban gondolkodom. A 650-es az már inkább túra felé hajlik, mint amire nekem kell. Most eszközre van szükségem két keréken, ami sokoldalú, mert nem akarok minden apróság miatt is autóba ülni. Tudnám használni na. Szegény Bandit meg csak áll letakarva. Nem is nézegetem, mert meggondolom magam.
Az előző tulaj valszeg egy padkánál odaverte a leömlőket és az egyik majdnem a keresztmetszet feléig behorpadt. Hogy lehet ezt kihúzni?
Szerinted ez normál használatra vall? Ha olyan jól sikerült felújítás ami leírtal szerint gumikkal együtt erösen karistolja a motor árának a felét, akkor minek kell piacra dobni?
De ha nem lenne minden hónapban valaki aki azért ír ide utólag, mert mire hazaért, nem minden müködött rajta, és most kéne ilyen olyan segítség meg alkatrész...Persze van mindegyikböl, csak nem mindegy hogy mikor lehet vele megint menni. Viszont ha csak vitrinbe kell...
az ára 40000,- jó magyar forint. nekem K6-os 1.2-esen volt fent.
ha valakit érdekel forduljon hozzám bizalommal
De ezekhez nincs porvedo, cserenel meg az also biztosan kipusztul.
Esetleg van valami amit nagyon meg kell nézni rajta, mert kritikus, illetve ez így ebben a formában megéri?
Leírás és képek alapján pofás kis gépnek tartom, pedig nem az én stílusom. Köszi!
Drag?
Gsf 650s kormánycsapágy számát valaki meg tudná mondani?
https://www.facebook.com/photo...
Városban inkább egy sportcity kaliberű 200-as lenne ideális.
Ebben motorban talán csak az olajsár eredeti!
Szerintem a multkori fekete katana csepelröl jobb alap lett volna még akkor is ha ezt mondjuk a fele áron hoztad el...
Múltkor vettem egy katana eljét :villahíd, sárvédö, telopár, kerék tárcsákkal, féknyergekkel, föfékhengerrel...lehet szabadulok majd valamitöl...
elsősorban 400-asban gondolkodom. A 650-es az már inkább túra felé hajlik, mint amire nekem kell. Most eszközre van szükségem két keréken, ami sokoldalú, mert nem akarok minden apróság miatt is autóba ülni. Tudnám használni na. Szegény Bandit meg csak áll letakarva. Nem is nézegetem, mert meggondolom magam.
Junius után ujra nekifutok a scottal.
Lesz olajzó csak még nem tudom hogy.