Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A te pumpád leszállítja "ha meg szakad is" a térfogatot, tök mindegy milyen folytást teszel rá, ott csak az impulzusok közötti idövel lehet variálni, ha már a magát az impulzus hosszát nem tudod rövidíteni. Azt meg legalább ki kéne tólni 4-5 perc köré...
Rózsaszín KB 0,9-es és van benn egy szemre 0,5 ös fúvóka is valami keleti motorból.Jobban már nem tudtam szűkíteni.
Viszont a scottoiler az gravitációs nem pumpás és csak egy vákumcsövet kell ráillesztenem a szinkronizáló lezárt csőrére.Megvan a gyári helye.Felkötöm a cuccot és állítható,szűrő van benne meg komplett minden.
És ahogy néztem nem sokkal drágább mint a pumpás cucc.
Én nem kísérletezek házival többet.Inkább fizetek a kipróbált cuccért.
A csepptérfogat pedig függ még az olaj minőségétől. Sárga tűhöz MOL lánckenőolaj tűnik jónak. A szintmagasság is számít, nekem a farokban fent magasan van a tartály.
te jó isten ........... azt hitem csabu............ vezérmülánc

kurva sokat tesz rá
Akkor túl nagy a csepptérfogatod. Kisebb átmérőjű tű kisebb cseppeket ad, mint a nagyobb átmérőjű. Nekem a sárga műanyag kónuszos injekciós tű jött be (színekkel jelzik a különböző ármérőjűeket). Ez kb 0,8 mm külső átmérőjű.
Áh mindenki monnya hogy lassú vok................volt benne 0-180-ig azért minden de legjava olyan 80-130 közt.

Leszedtem az egészet és majd próbálom egy gyári scottoiler megoldással.

Úgyhogy ha kő valakinek elektronika akkor van egy házi készítésűm tartállyal csövekkel minden francal.
Még tűt is tok adni.Rózyaszín fene tudja bőrbe vastag lenne.Ide elég vékony.
túl gyorsan mész nekem is olyan ha 200 fölé zavarom
Nekem több mint 1 perc/csepp mellett is a gumin jól látható cseppek és sugár irányban 3-4 centis csíkok 3 milis közönként végestelen végig..................most vagy tényleg sok vagy irtó rövid a láncvédőm.
A fotó alapján szerintem egy kicsit sok az az olaj a láncon. Ennél kevesebb is elég lenne..
Megkérném a láncolajozó elleneseket, hogy hozzászólásomat hagyják figyelmen kívül, nem szándékozom háborút kirobbantani a fórumon, pusztán az eddigi tapasztalataimat elmondani. Előre is köszönet.
Na szóval:
Két tank benzin kimotorozása után a fapados olajozóm úgy működik, hogy 20 sec cseppszámnál a láncom jól láthatóan olajos mindenhol, annak ellenére, hogy nem két oldalon van adagolva az O-gyűrűkhöz, hanem középre cseppen a görgőre. Széthordja és szétkúszik mindenhová. Ha sokáig állok valahol, több órát, egy-két csepp a betonon alatta, de nem kifejezetten érdekel. Ez lehet hogy még annak a hozadéka, hogy egyszer a melóhelyen leszállás után elfelejtettem elzárni és két órát csepegett, tenyérnyi foltot hagyva a betonon. Lehet ha ezt nem követem el akkor ez nincs. Nem baj, számítottam arra, hogy a kezdeteknél elő fog fordulni. A középsztenderemen kis olajos fényes trutyi, de az az igazság, hogy az még a spréből ott maradt ragacs amire vékonyan most olaj került. Szándékosan nem pucoltam le hogy lássam hogy működik a cucc. Mellékelek két képet. A hátsó felnim jól láthatóan poros, nem töröltem le a kép kedvéért. Szétszórt cseppek nincsenek rajta. Szerintem ez így van jól ahogy van. Amikor azt látom hogy kicsit sok az olaj a láncon, akkor nem nyitom ki a szabályozó görgőt egy darabig. Ennél egyszerűbbet nem tudtam kivitelezni és egyelőre úgy tűnik, jó.
Hááát....nekem meg a hétvégén volt alkalmam kipróbálni egy 12.000km-t futott 650-es Burgmant, semmi pénzért nem cserélném el a Banditot érte, pedig egy csili-vili műszakilag esztétikailag kifogástalan darab volt. Akárhonnan közelítjük meg, robogó az nagyon... :( Városban nagy, országúton kicsi, az 5-6 litert bekajálja, akkor meg minek. Szerintem...
Jó reggelt, üdv. a motorostársaknak!

Úgy tűnik, paripát kell váltanom, ha valamennyit két keréken kívánok tölteni a jövőben, mert "csak úgy" motorozni nem sok időm maradt. Szóval elcserélném a motoromat egy Burgonyára, ha esetleg tudtok valamit, megköszönöm, ha jelzitek.

Link:

http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsf_600_bandit_burgm
an_csere_erdekel-7865616

Köszönettel, Tamás
A tank tartó hidat azon a szérián odahegesztették, a régebbin le lehet csavarozni!
ha egy évvel fiatalabb motorod lenne, csukott szemmel, esőben kicserélnéd 3 perc alatt.
Egyik haverom szervizeli évek óta, a szaxervíz drága nekem.
szevasztok!
visszaraktam ma a gépre a gyári dobot,és kicseréltem a légszűröt /szuper cucc Zöldi!/ a kipu csere ment simán,gond nélkül de a légszűrővel szívtam rendesen
szerintem ezt nagyon eltervezték a gyárban,mert a légszűrő ház teteje iszonyat nehezen ment vissza a helyére káromkodtam közben rendese...
Idei első hosszabb túra képekben!
Nyíregyen volt a szervizbe?
Ma a Lidliben vettem W5-ös lánctisztító sprayt,és ki is próbáltam! Gyönyörűen tisztította a láncot!
Felkészültem a szezonra.
Olaj, olajszűrő, levegőszűrő, gyertyák, hátsó fékbetétek, hátsó gumi, kuplung folyadék, fékfolyadékok, hűtő folyadék csere, szelephézag ellenőrzés megtörtént.
Lánc, lánckerekek ellenőrzése is megvolt, minden rendben, még az első sem kezdett el cápa fogasodni.
Már csak egy szinkronizálás van hátra a jövő7en.
Most már nyugodtan készülhetek a Csíksomlyói búcsúra június elején.
Valóban kiválik a többi közül, látszik van gazdája. Gratulálok.
Mail ment, köszi.
ok, mail to: lucifer0820@freemail.hu
Ma Szerbiában jártam,és ott készült a kép! Azért szép ez a kóbászzsír színű Bandika! Legalábbis nekem nagyon tettszik....