Az én vizsgabiztos sztorim az volt, amikor a pár ezer km-t futott RA2 gumimba kötött bele hogy középen kopott, mert nincs minta! Annyira beindult, hogy bement az irodájába, felmászott a netre és diadalittas arccal mutatta a RA1-es gumit, hogy középen minta van! Mire szerényen megjegyeztem neki öt méterről a monitorra nézve, hogy a RA1-nek íves a minta hegye, a kettesé hegyes és tessék szépen tovább kotorni a neten, a kettes középen gyári újan sima! -Nagy duzzogva megadta a vizsgát, azzal a gumival vászonig még mentem 2e km-t. Kifelé mutatta hogy ő is motoros, ért hozzá, ott állt a Vstrom terep gumikkal, azon nem csodálom hogy mindenhol traktorminta van.....
Csak azt mondom, hogy második képen az "1"-es csatlakozót is le kell húzni az sensorról...a tankot úgy rakod ahogy akarod, jó ötlet hogy fordítva felrakod az ülésre...
A 4 db közösített vákuumcsövet kell csak levenni szívócsonkról, ami a PAIR (általad utánégetö) rendszerhez menöt rajta kell hagyni a szívocsonkon.
Amúgy szerintem ékes példája annak, hogy lehet valaki egy életen át úgy "szakOMBRE", hogy kifejezetten vigyáz arra, hogy még csak véletlenül se tudjon többet annál egész "pályafutása" során mint amit elsö munkábaállásakor tudott. A továbbképzéseket, új ismeretek megszerzését meg magától az ördögtöl eredezteti...
Kiváncsi lennék mondjuk a te sztoridat, hogy adta elö aznap este a kocsmában melynek höse persze ö maga volt?!
Mondjuk eddigi saját pályafutásom során a "minöségbiztosokat" mindig külön "állatfajnak" tartottam. Remekül tudtak sok alkalommal olyan lényegtelen dolgokkal keresztbetenni a szakismereteik hiánya miatt, hogy hajam hullott töle. Nagyon kevés az olyan aki valóban szimbiózisban tud együtt élni -együtt müködni a gyártással.
Nem a csövet kell leszedni az IAP szenzorról, hanem az elektromos csatlakozót.
Ha az "utánégető" alatt a PAIR csöveire gondolsz, azzal nem kell semmit csinálni szinkronizáláskor.
Hayabusán ugyanez a kapaszkodómizéria vizsgán. Kérdi a szaki, hol a kapaszkodó. Mutatom neki a masszív alu öntvényeket, erre azt mondja, az nem kapaszkodó, hanem támaszkodó!
És mi lenne a jó, kérdem. Egy nadrágszíj elég volt neki átfűzve az ülés alatt. Hát, bátya, mondom neki, én vinném egy kört itt a Nagytétényi úton, de másba nem engedném kapaszkodni...
így van ..................................................... csak azt nem tudom mekora a keze........... ha be tudja tenni a csőveket a tank bontása nélkül
én az össze kötö gumi csővet komplet le szedem,,,,,,,,,, az érzékelő és az után égető gumi csőveit le dugózóm és a meg maradt 4 csőcsre teszem a tesztert ezek után be állit a pillangó szelep ........
csővek vissza és az érzékelö ujra mér... és önmagát finomitja ..
Ez azért elég nagy hülyeség. Ha elvakítottam, akkor miért indult el? Vagy a fényáradat neki azt jelenti, hogy szabad az út? Ha még olyat mond, hogy elütött valakit mert én szembejöttem és elvakítottam, az még talán, de hogy ezért kijött elém?
Régóta.... "B" oszloptól hátrafelé, ha van két külső tükör az autón azt raksz fel amit akarsz. Egy kikötés van, hogy a fóliának legyen műbizonylata - és ez most független a fényáteresztő képességétől. Az első ablakokra, meg a szélvédőre nem rakhatsz semmit, vagyis az első szélvédőre egy csíkot igen ami nem szélesebb mint a lehajtott napellenző.
Nem pörekocsiról volt szó ami elszabadul
Modern motorvonatról minden jóval felszerelve(fék, elektronika, pneumatika, vezérlés, stb. terén....)
Van olyan ország, ahol működik tááááááácsa nélkül....
Sőt van ahol monorail -k a levegőben meg városközi motorvonatok a földön, subway -k a föld alatt, stb. vezér nélkül úgy magukban mennek rábízva az elektronyikára az emberi életet és működik....
Jó értem én, mondták nekem az öregek 100tonna alatt csavarkapocs nélkül csak vicc szerintük, lehet már én a fiatal generáció vagyok és a modern technikát kedvelem, és ezért látom másképp...
Fazer600 N.K.H. vizsgán:
Full gyári a gép, kitalálták a hátsó prizma nem olan és amúgy is meg kell még prizma meg stb....
Jó tulaj elugrik 2sarokkal odéb vet egy univerzális e bötüs prizmát
Vissza gurul, itt a prizma, hová tegyem?
Jött a válasz a motora hátra.
Jó mutasa meg hol szimpaikus...
Valami ákombákommal oda ragasztotta haver aztán lett vizsga
kifele második sarok után leszedte a gecibe
Ez megy itthon sajnos......
Nekem már volt amikor megakarták magyarázni az oldalsó kapaszkodó a 7R n nem jó és biztos átböröztettem az ülést, mert nincs az ülésen bőrkapaszkodó, nekik nem elég a fém oldalsó....
Hidd el vannak ám olyanok, egy külföldi csak pislogna...
Mester!
Egy apró észrevétel!
Az 1400-esen szinkronizálásnál szét kell húzni a vákuumérzékelő sekkerét, mivel leveszed a az odamenő vákuumcsövek csatlakozását a szívóncsokoról, és helyére a szinkrontesztert kötöd. Ugyanis ebben az esetben nem valós értékeket szolgáltat az ECU-nak.
Ilyenkor világítani fog az FI lámpa, de nem kell vele foglalkozni.
Ettől függetlenül azért tisztában vagyok vele,hogy mikor milyen szabályt szegek meg,másrészt a motorom full szabályos....néha limit alá kopik a gumi,ilyenkor picit parázom nehogy pont akkor legyen vmi ziccer...
Akkor ezek után én mire számíthatok az 92 -es 1100 gixerrel való hazautazáskor, vagy esetleges honosításkor, mikor világit mind a két lámpa tompítottal is meg távolsági fénnyel is?!
vita kizárva ledes uj vasut .. veres tárcsa ..............
figyelj .. ZÁRÓ TÁRCSA ... ok nem világit nem azértvan ,hogy észre vegyed .................. hanem miért ?
mert az a vonat vége zár jelzö tárcsa ha az egyik állomásrol el indul a vonat vagy szerelvény és akövetkezö állomásra megállohelyre ugy érkezik hogy nincs rajta ... akor fel tételezhető hogy a vonat szét szakadt .............. NA ERRE VALO............. kis vasutas ..........
ne meséljek olyanokat hogy éjel ketökor elszabadult 3 pöre kocsi a fradiba ...... és 5 orakor battán álitoták meg
legdúrvább ilyen témába a gyárilag korom sötét hátsó szélvédős opelok. Simán a szalonban 0km megveheted ungarische rendszámmal!
Te raknál olyan sötét hátsó szélvédőt a kocsidba, azt hiszem cumiztatnának a hatóság emberei.....
Ez van :(
Kevesebb esélyt kell adni a támadásra, pl. slick gumit se rakok fel, pedig egy öreg bakelit túragumi lehet annyira se tapad, mint a slick...
A 4 db közösített vákuumcsövet kell csak levenni szívócsonkról, ami a PAIR (általad utánégetö) rendszerhez menöt rajta kell hagyni a szívocsonkon.
Amúgy szerintem ékes példája annak, hogy lehet valaki egy életen át úgy "szakOMBRE", hogy kifejezetten vigyáz arra, hogy még csak véletlenül se tudjon többet annál egész "pályafutása" során mint amit elsö munkábaállásakor tudott. A továbbképzéseket, új ismeretek megszerzését meg magától az ördögtöl eredezteti...
Kiváncsi lennék mondjuk a te sztoridat, hogy adta elö aznap este a kocsmában melynek höse persze ö maga volt?!
Mondjuk eddigi saját pályafutásom során a "minöségbiztosokat" mindig külön "állatfajnak" tartottam. Remekül tudtak sok alkalommal olyan lényegtelen dolgokkal keresztbetenni a szakismereteik hiánya miatt, hogy hajam hullott töle. Nagyon kevés az olyan aki valóban szimbiózisban tud együtt élni -együtt müködni a gyártással.
Ha az "utánégető" alatt a PAIR csöveire gondolsz, azzal nem kell semmit csinálni szinkronizáláskor.
És mi lenne a jó, kérdem. Egy nadrágszíj elég volt neki átfűzve az ülés alatt. Hát, bátya, mondom neki, én vinném egy kört itt a Nagytétényi úton, de másba nem engedném kapaszkodni...
BTW , a majám is úgy világít, mindkettő tompi, mindkettő refi...
csővek vissza és az érzékelö ujra mér... és önmagát finomitja ..
így jó mérnök ur
http://www.llumar.hu/autofolia...
Modern motorvonatról minden jóval felszerelve(fék, elektronika, pneumatika, vezérlés, stb. terén....)
Van olyan ország, ahol működik tááááááácsa nélkül....
Sőt van ahol monorail -k a levegőben meg városközi motorvonatok a földön, subway -k a föld alatt, stb. vezér nélkül úgy magukban mennek rábízva az elektronyikára az emberi életet és működik....
Jó értem én, mondták nekem az öregek 100tonna alatt csavarkapocs nélkül csak vicc szerintük, lehet már én a fiatal generáció vagyok és a modern technikát kedvelem, és ezért látom másképp...
Fazer600 N.K.H. vizsgán:
Full gyári a gép, kitalálták a hátsó prizma nem olan és amúgy is meg kell még prizma meg stb....
Jó tulaj elugrik 2sarokkal odéb vet egy univerzális e bötüs prizmát
Vissza gurul, itt a prizma, hová tegyem?
Jött a válasz a motora hátra.
Jó mutasa meg hol szimpaikus...
Valami ákombákommal oda ragasztotta haver aztán lett vizsga
kifele második sarok után leszedte a gecibe
Ez megy itthon sajnos......
Nekem már volt amikor megakarták magyarázni az oldalsó kapaszkodó a 7R n nem jó és biztos átböröztettem az ülést, mert nincs az ülésen bőrkapaszkodó, nekik nem elég a fém oldalsó....
Hidd el vannak ám olyanok, egy külföldi csak pislogna...
Én úgy tudom a leghátsó ami a középső tükör látóterében van(tehát nem a B-C oszlop közti) megvan hány % -os sötétíés lehet.
Bár havernak arra pipultak be, hogy A oszloptól mind az öt ajtó koromfeketére levolt nyomva.... Meg a tuc tuc zene és 17" alufelni
Egy apró észrevétel!
Az 1400-esen szinkronizálásnál szét kell húzni a vákuumérzékelő sekkerét, mivel leveszed a az odamenő vákuumcsövek csatlakozását a szívóncsokoról, és helyére a szinkrontesztert kötöd. Ugyanis ebben az esetben nem valós értékeket szolgáltat az ECU-nak.
Ilyenkor világítani fog az FI lámpa, de nem kell vele foglalkozni.
Meg se nézik.Talán csak hogy világít.
figyelj .. ZÁRÓ TÁRCSA ... ok nem világit nem azértvan ,hogy észre vegyed .................. hanem miért ?
mert az a vonat vége zár jelzö tárcsa ha az egyik állomásrol el indul a vonat vagy szerelvény és akövetkezö állomásra megállohelyre ugy érkezik hogy nincs rajta ... akor fel tételezhető hogy a vonat szét szakadt .............. NA ERRE VALO............. kis vasutas ..........
ne meséljek olyanokat hogy éjel ketökor elszabadult 3 pöre kocsi a fradiba ...... és 5 orakor battán álitoták meg
Te raknál olyan sötét hátsó szélvédőt a kocsidba, azt hiszem cumiztatnának a hatóság emberei.....
Ez van :(
Kevesebb esélyt kell adni a támadásra, pl. slick gumit se rakok fel, pedig egy öreg bakelit túragumi lehet annyira se tapad, mint a slick...