Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A Varaderonak is gyarilag ket H4-es izzo van elol.
Hatul is ket izzo van a bura alatt.
meg mégegyszer bi-bi
http://img6.indafoto.hu/1/5/11...

Őszintén nem bűn ronda a tárcsa ott?
Ne kelljen lemennem a garázsba fényképezni.Simán van ilyen.
Nem szeretnék vitatkozni mert nem ismerem a rendeleteket, de egy halom motornak világít két tompított és refi gyárilag és évek óta megkapják az engedélyeket.
Fő vasútas te is tudod a szabál szabállll!
Lásd verestáááárcsa a modern ledes motorvonatokon
Hiába csúfitja el és hiába sose ég ki a led(nem, hogy az összes....)
Kötelező, hát kötelező....
bi-bi kawasekises
Magyar piacra nem jöhetett úgy ki, ha tompítottnál is ég kettő.
Vagy vastag boríték volt valahol .
Vetem már én is ilyen motort, kötöttem is ki az egyik felét!

Bár néha van érdekes dolog, pl. kaptak rendszámot gyárilag korom sötét hátsó üveggel opelok B. kat jogsihoz való sima mezei személykocsiként...... Aztán mégis tilos(lásd hány fiatalt megvágtak fóliázás miatt).

Kb. fél éve kaparta le haver is a fóliákat, persze a tanulópénz neki 25e be fájt...
Én Úgy vagyok vele hogy szeretem megismerni a vasamat vagy vasakat. Nem igazán Merem szerelőhöz vinni mer egyszer megszívtam emiatt. Inkáb igyekszek megcsinálni és érdekel is.
mi van bregi.................... osztod itt az észt a kis vasutasnak ..............

az én motojomon is két lámpa világit .... de nem csak elől hanem hátul is .. bi-bi
és amelyik motor szériában úgy jött ki hogy világít mind a két szeme ?
Aztán ha kifogsz balesetben olyan ellenfélt a másik oldalon jogilag aki mindenáron akarja keresni azt mire tudja ráverni, hogy a te hibád és ne fizessenek neked egy vasat se akkor majd nem fogod leszarni mit ír a kódex
Sajnos a biztosító társaságoknál sok a szarházi....(tisztelet a kivételnek)
(pl. fényszóró témában simán elsüthetik, hogy nem megfelelő fényszóró miatt vakítottad el az eléd kikanyarodó autóst)

Tudok olyat aki már 2X pereskedett a köbével, mert a másik fél köbés volt és háááááát
Igen. Biztos vagyok benne hogy Komojabb műszerrel lehetne finomítani meg hát az ember holtig tanul. De legaláb most már motorozható és nem kalapálja szét magát.
személy szerint preferálomazt aki maga mokolja a vasát hisz akor nem csak használati tárgy lesz belöle ................... komolyabb müszerekel biztos lehetne még finomitani ........... de valojában minden 2000 évekig gyártott motoroknak a szinkronját egy sima gólyós vákummérővel irja a manual .. amitöl egy jól elkészitett benzincsöves teszter is pontosabb

tehát örülünk hogy megy a paripa
Meg az életre tanító szerpentinek.
Jelentem sikerült behangolni a masinát. Szép egyenletes az alapjárat, veszi a lapot ahogy kell és ejti is. Kapott új O gyürüket, úszószint gyári értéken, súbertű középen és keverékcsavar másfél fordulaton. És még annyit leirnák hogy csendben figyelem a videoidat és az jött le hogy értesz a motorokhoz (minden elismerésem) De a tudni akarókat se felejtsük el. Szeméjesen nem ismerjük egymást és így nem is lehet egymásról teljes képet alkotni. Én inkáb kérdezek itt a sportmotoron és a kapott válaszokat mérlegelem. Lényeg hogy jól szól a masina és most erre persze jöhet az a felvetés hogy tudom is én hogy mi az hogy jól szól. Nemde?
Szerencsére nem tombolán nyertem.......hogy mit ír a kódex,leszarom,ösztönből megyek az mindent felülír!
Inkább csak tervezői ízlés függő.
Nekem mindkét lámpa gyárilag tompított és refis is.
piacfuggo! van ahol nem, van ahol igen, soooot a svajci piacos regi duplalampasgepek(gsxr,zxr,fzr,stbstb) egy lampas fejidommal es lampaval kerultek ki a CH piacra. na azok buuuuun rondak!
a 1993 zxr 750 világít mind a kettő lámpa tompított is meg az országúti is .....relézve meg gyárilag le van..........
üdv!
még nem,esetleg érdekelne?
és még egy hadjuk hogy tudod vagy tudni véled .. hogy talán tudod

István le irtjai szerint szépen sorban ... nem a ablak és meléfalazol és jöhet a mixer az alapbetonal
na hát van aki TUDJA ................ 400 bandi 3 fordulat a pilot és onnan tekergezsd a kopásnak megfelelöen
Üdv toto!Elkelt már a dob?