Üdv! A segítségeteket kérném. Van egy bandit /400 aminél karbi problémák vannak. A levegőcsavart mennyire kell kitekerni, gyárilag kell a levegőcsavarnál lennie Ó-gyűrűnek és befojásolja a levegőcsavar elálítódása és az Ó-gyürű hiánya azt hogy szinkronban legyenek a karbik? Légyszi segítsen aki tud. Válaszotokat előre is köszönöm.
Sziasztok!
Szeretnék tanácsot kérni tőlletek.
Van egy Banditom 2002-es,azt szeretném hogy ha ráadom a tompitott világitást, akkor necsak a baloldali lámpa világitson,hanem a jobb oldali is, tompitottan.Ezért szükségem lenne olyan égőre,ami belevaló és van rajta tompitott és fényszóró is.Köszönöm szépen a segitséget.
"Szeretnék olyan elektronikai zseni lenni, mint amennyire gondolod, hogy vagyok. "
Csak magamhoz tudlak viszonyítani!
Megmutatták az egyik fejlesztésük, mely egy precízen megmunkált kockába helyezett sensor. Félvéve a "nullpontot" a pl a lengövilla forgastengely által adott bázisfelületen, utána hozzányomva a vázgeometria többi felületéhez (lengövilla, féktárcsak, villa...), megmondja az bázishoz képest a szögeltérést...
Gondolom abban sem "ürtechnológia" van...egy tök jó ötlet ... és megvalósítás.
Hát ja. Én sem állnék neki, inkább vennék, ha sokat szerelnék motort. Kb. 1 évben 1x használnám. Inkább egy esztergát kéne vennem az sokkal jobban kellene.
Szeretnék olyan elektronikai zseni lenni, mint amennyire gondolod, hogy vagyok.
Ha ilyet kéne csinálnom, inkább a szoftveres részét vállalnám.
Na persze ha van egy kapcsolási rajz amit már valaki kitalált, akkor könnyű lenne, de megépíteni már nem igényel nagy szellemi munkát.
Viccelsz? Honnan tudnék...ide rendelek mindent. Akinek oda van írva európa az küldi...
Èn csak arra akartam rávilágítani, hogy pici csini tasiban kinai cucc van, és szoktak komoly minöségi gondok lenni esetenként, amit az igen rugalmas és rámenös ügyfélszolgálat old meg...(Csapágykihúzó (belsö) már 2 törött volt mikkor kinyitottam, egy hét levelezés mire túlrágtuk magunk a küldünk cseredarabot, adunk 10€ kedvezményt, stb fogásokon)...de kb 10 különbözö szerszám közül 1 volt olyan ami nem volt arra megfelelö, hogy alkalmasint ( nem válalkozásszerüen) használható legyen.
Szóval jobbha ilyen területen otthon nézelödsz a garancia érvényesítése miatt, a példát csak tájékoztatólag küldtem, összehasonlítási alapnak.
Némely szerszámukban anny anyag van hogy sérvez kapsz...olyan masszívak, de a peciziós részek még ...
Vagy egy hónapja vittem haza OBI-ban vásárolt hobbi kompresszort (24L)-50€. Megy, müködik, csak a kicsomagoláskor az egyik óránál a fitting el volt repedve, így mindjárt tekerhetett magának egy fittinet a mühelyben...vagy hozhattam volna vissza...
Nekem volt egy elképzelésem amit nekem megér, ezért el tudtam hozni, ezek után nem állok neki sensorokat vadászni, meg illesztöprogramokat, föleg hogy nem vagyok veled ellenétben egy elektronikai zseni...
Nem szeretek abban a hibába sem esni, hogy egy fakocka igény esetén veszek földet, meg facsemetetét...és a kavics elöbb kivirágzik mint szabadidö nem lévén elkészülne a cucc...van már pár polcom tele "folyamatban lévö" projektekkel így is.
Sokszor indulunk ki hibásan abból azok kapcsán akik itt segítségért folyamodnak, hogy azt feltételezzük, hogy van hozzá megfelelö szerszámuk, meg tapasztalatuk...-olajcsere: olaszürö leszedövele letekered a régi szüröt...olajszürö leszedööööö, az meg mi, kell az is hozzá?
(ìgy van vele egy kis gond, mert csak az XP-s op rendszer alatt fut rendesen, a 64 bites WIN7-nél van valami amit nem régen jeleztem...ez nem nekem való kaliberü feladat. )
amazonon v. ebájon tudsz megbizható eladót aki küld ungarisébe?
Nem csak a veszteségmérő, más szerszámok kapcsán is akár...
jöhet magánban is, adatlapomon mail...
3 különböző gyártmányú műszer 4 féle végeredményt ad. Némelyikkel 0,5-1 barral kell mérni, vagy csak 1 órás.
Ha két jobb 6-7 baros óra van rajta, és cserélhető a folytás, akkor egy gagyit is jóvá lehet tenni egy folytás cserével.
A legjobbakon teszt fojtás is van (80/80/80), ami egy 0.080" (2mm) fojtás. 80 psivel tesztelve 80% veszteséget kell mutasson a műszer.
Én csináltam ilyen fojtást is, és a műszerem 86 psit mutat, szóval az enyém sem teljesen pontos, de nem túl nagy az eltérés, vagy a 2mm-es lyuk lett kicsit nagyobb, vagy az 1 mm-es kicsit kisebb.
Vagy a mértékegység különbségek miatt (0,040" = 1,016 mm).
Majd egyszer szerzek bele egy 100-as karbi fúvókát.
A gyári műszerek nagy része sz@r, legalábbis az olcsóbbak. Tényleg nem kell szőrszálazni, ha csak magadnak méricskélsz, de ha mások méréseivel is szeretnéd összehasonlítani, akkor érdemes ehhez a kvázi szabványhoz alkalmazkodni. (szerintem)
In the United States, FAA specifications[1] state that engines up to 1,000 cu in (16 L) engine displacement require an 0.040 in (1.0 mm) orifice diameter, 0.250 in (6.4 mm) long, 60-degree approach angle.
Ez a fojtás honnan jött? Mármint ez a 6.35mm és 60 fokos bevezetés? Valami gyári műszerről?
Az rendben hogy kell bele fojtás, de nem gondolnám hogy század miliméterezni kellene.
Szeretnék tanácsot kérni tőlletek.
Van egy Banditom 2002-es,azt szeretném hogy ha ráadom a tompitott világitást, akkor necsak a baloldali lámpa világitson,hanem a jobb oldali is, tompitottan.Ezért szükségem lenne olyan égőre,ami belevaló és van rajta tompitott és fényszóró is.Köszönöm szépen a segitséget.
Csak magamhoz tudlak viszonyítani!
Megmutatták az egyik fejlesztésük, mely egy precízen megmunkált kockába helyezett sensor. Félvéve a "nullpontot" a pl a lengövilla forgastengely által adott bázisfelületen, utána hozzányomva a vázgeometria többi felületéhez (lengövilla, féktárcsak, villa...), megmondja az bázishoz képest a szögeltérést...
Gondolom abban sem "ürtechnológia" van...egy tök jó ötlet ... és megvalósítás.
Szeretnék olyan elektronikai zseni lenni, mint amennyire gondolod, hogy vagyok.
Ha ilyet kéne csinálnom, inkább a szoftveres részét vállalnám.
Na persze ha van egy kapcsolási rajz amit már valaki kitalált, akkor könnyű lenne, de megépíteni már nem igényel nagy szellemi munkát.
Èn csak arra akartam rávilágítani, hogy pici csini tasiban kinai cucc van, és szoktak komoly minöségi gondok lenni esetenként, amit az igen rugalmas és rámenös ügyfélszolgálat old meg...(Csapágykihúzó (belsö) már 2 törött volt mikkor kinyitottam, egy hét levelezés mire túlrágtuk magunk a küldünk cseredarabot, adunk 10€ kedvezményt, stb fogásokon)...de kb 10 különbözö szerszám közül 1 volt olyan ami nem volt arra megfelelö, hogy alkalmasint ( nem válalkozásszerüen) használható legyen.
Szóval jobbha ilyen területen otthon nézelödsz a garancia érvényesítése miatt, a példát csak tájékoztatólag küldtem, összehasonlítási alapnak.
Némely szerszámukban anny anyag van hogy sérvez kapsz...olyan masszívak, de a peciziós részek még ...
Vagy egy hónapja vittem haza OBI-ban vásárolt hobbi kompresszort (24L)-50€. Megy, müködik, csak a kicsomagoláskor az egyik óránál a fitting el volt repedve, így mindjárt tekerhetett magának egy fittinet a mühelyben...vagy hozhattam volna vissza...
Nem szeretek abban a hibába sem esni, hogy egy fakocka igény esetén veszek földet, meg facsemetetét...és a kavics elöbb kivirágzik mint szabadidö nem lévén elkészülne a cucc...van már pár polcom tele "folyamatban lévö" projektekkel így is.
Sokszor indulunk ki hibásan abból azok kapcsán akik itt segítségért folyamodnak, hogy azt feltételezzük, hogy van hozzá megfelelö szerszámuk, meg tapasztalatuk...-olajcsere: olaszürö leszedövele letekered a régi szüröt...olajszürö leszedööööö, az meg mi, kell az is hozzá?
(ìgy van vele egy kis gond, mert csak az XP-s op rendszer alatt fut rendesen, a 64 bites WIN7-nél van valami amit nem régen jeleztem...ez nem nekem való kaliberü feladat. )
Nem csak a veszteségmérő, más szerszámok kapcsán is akár...
jöhet magánban is, adatlapomon mail...
prop-tech gyártja, fejleszti
Az a hülye angoloknak annyi!
Még jó hogy lehet kapni.
Àtfolyós 100-ast?
Van "100-as" dörzsáram, de nem hiszem hogy az is "sokkal" pontosabb lenne mint a 16 mikron...
Ha két jobb 6-7 baros óra van rajta, és cserélhető a folytás, akkor egy gagyit is jóvá lehet tenni egy folytás cserével.
A legjobbakon teszt fojtás is van (80/80/80), ami egy 0.080" (2mm) fojtás. 80 psivel tesztelve 80% veszteséget kell mutasson a műszer.
link
Én csináltam ilyen fojtást is, és a műszerem 86 psit mutat, szóval az enyém sem teljesen pontos, de nem túl nagy az eltérés, vagy a 2mm-es lyuk lett kicsit nagyobb, vagy az 1 mm-es kicsit kisebb.
Vagy a mértékegység különbségek miatt (0,040" = 1,016 mm).
Majd egyszer szerzek bele egy 100-as karbi fúvókát.
Talán 2x-3x használt azis csak teszt jellegeel.
Van tű is hozzá meg tartály meg mifene.
30 dodotól már van...
Pénteken beléptem a digitális szinkronteszteresek táborába...szép színes grafikonon beszélget velem most már a 4 hengeres motorcsaládom...
http://www.szekerszerszam.hu/v...
Ezzel szemezem.
http://en.wikipedia.org/wiki/L...
In the United States, FAA specifications[1] state that engines up to 1,000 cu in (16 L) engine displacement require an 0.040 in (1.0 mm) orifice diameter, 0.250 in (6.4 mm) long, 60-degree approach angle.
Az rendben hogy kell bele fojtás, de nem gondolnám hogy század miliméterezni kellene.