Hát köszönöm a segítséget. Megpróbálom 2 fordulattal a keverékcsavart. ép most értem haza. O gyürüket vettem a keverékcsavarokhoz. A többit tavaj cseréltem ebben a motorban. A keverékcsavart meg azér kérdeztem mer a manuálhoz hüje voltam vagy nemtaláltam az értéket már ha van olyan. Amiket írtál pl:szelephézag szívócsonkok ellenőrzése bla bla. ezek rendben. Szinkronhoz meg én csináltam műszert (azt a csöves megoldást, jólessz az) A tudásom tudom hogy van még hova fejlődjön de megcsinálom. Én az a fajta vagyok hogy jolvan megcsinálom többé kevésbé mondván á jólessz. És utána faszom megin vehetem le és bele kell ásnom magam a dolgok méjébe mégjobban. Jólessz a motor. kÖSZÖNÖM A TANÁCSOKAT! Majd megírom hogy sikerült.
position 47-50
Kb ezeknek kell lenni a porlasztóban...Èn ugyan kétlem a tudásbeli hiányosságaid miatt, hogy képes vagy beállítani a 4 karbit, mikor kérdéseid erösen tükrözik, hogy hiányoznak az alapok, és ennyi erövel azt is mondhatnám, hogy toronyórához kell állítani...
Ùgy mégis nagy vonalakban teljeség igénye nélkül:
-az összes o-gyürü cseréje, ha mondjuk még a gyári és az elmúlt 10 évben nem volt cserélve
- tüszelep ellenörzése, hogy zár -e
- úszószintek gyári értékre való beállítás tolerancián belül.
-úszóház tömités ell/csere
-vákuummembránok ellenörzés nem lyukasak -e
-sibertük ellenörzés, nincsenek -e látványosan megkopva, a gyürük azonos (gyári) pozicióban legyenek
-szívócsonkok ellenörzés repedés-tömítetség tekintetében
-tiszta légszürö
-szelepállítás
-komperssszíó mérés
-pilot csavarok elsö körben kb 2 fordulatra kinyitva, majd üveggyertyával az égési képnek megfelelöen beállítva
-karbiszinkron
...
Akkor egyről beszélünk csak én tudtam rosszul a nevét. Na és ezt a keverékcsavart mennyire kell álítani vagy mi alapján kell belőni. Ja és ezen a keverékcsavaron nincs O gyürű és szerintem akkor hiányzik. Jólgondolom?
Fogadni mernék, azt is kiderítetted, hogy anno szakuravirágzás előtt vagy után rakták össze, és hogy összeszerelés után hány percig tesztelték a gyári fékpadon Nna, ha meg lett nyitva a karbi, akkor az a blokknak már csak fele élettartam, és mikrorepedések fognak keletkezni a hengerfejen, meg amúgy is, szóval inkább told be a MÉH-be
Melyik piacra?
Pl. EU -n belül, de UK -ra még a tompított se projektoros a 7R -n, hogy a sajátom mondjam.Van olyan piac ahova mind a két lámpatestbe H4 van és megrellézve a kapcsolás és mind a 2száll ég...
Én gépem DE piacos volt, lámpa megfelel a HU előírásoknak...
(egyedül a karbi lett nyitva, 98pacis volt...)
au, us, uk, ca, eu, i, f, de stb. piacosok sok mindenben eltérnek.
Minden piacra az oda való előírásnak megfelelőt szállítják!
(usában még az asszimmetrikus alakról se hallotak a hülyék... inkább építenek szélesebb utakat )
Köszönöm a képeket de sajnos ez nem ugyanaz a blokk.Az enyém ugyanis lég-olajos (K5-ös) ez meg vizes blokk.Nyílván,hogy más.
Azért nagyon köszönöm a választ.
Ha jól emléxem, mindkét foglalat azonos. Így az égő is. Attól, hogy egy tompított kanalas égő bekerül, a vetítőgép nem fog tompítottat világítani....vagy lehet, hogy tévedek....
a foglalatot cseréld ugyan olyanra mint a másik és abba tegyél 2 szálas izzot ...... a meglévő tompi / refi test vezetékről kös át blankolo csokival .. a régit ted el a refi /test vezetéket meg told fére
jo sok ember tombolan nyerte a jogsit :)
egynyomonhalado jarmu elso lampajara mit ir a koooodex? :)
versenypalyara meg mar nem kell rendszam es a kressz se szamit ott...
Kb ezeknek kell lenni a porlasztóban...Èn ugyan kétlem a tudásbeli hiányosságaid miatt, hogy képes vagy beállítani a 4 karbit, mikor kérdéseid erösen tükrözik, hogy hiányoznak az alapok, és ennyi erövel azt is mondhatnám, hogy toronyórához kell állítani...
Ùgy mégis nagy vonalakban teljeség igénye nélkül:
-az összes o-gyürü cseréje, ha mondjuk még a gyári és az elmúlt 10 évben nem volt cserélve
- tüszelep ellenörzése, hogy zár -e
- úszószintek gyári értékre való beállítás tolerancián belül.
-úszóház tömités ell/csere
-vákuummembránok ellenörzés nem lyukasak -e
-sibertük ellenörzés, nincsenek -e látványosan megkopva, a gyürük azonos (gyári) pozicióban legyenek
-szívócsonkok ellenörzés repedés-tömítetség tekintetében
-tiszta légszürö
-szelepállítás
-komperssszíó mérés
-pilot csavarok elsö körben kb 2 fordulatra kinyitva, majd üveggyertyával az égési képnek megfelelöen beállítva
-karbiszinkron
...
a dupla mai napig tilos
Pl. EU -n belül, de UK -ra még a tompított se projektoros a 7R -n, hogy a sajátom mondjam.Van olyan piac ahova mind a két lámpatestbe H4 van és megrellézve a kapcsolás és mind a 2száll ég...
Én gépem DE piacos volt, lámpa megfelel a HU előírásoknak...
(egyedül a karbi lett nyitva, 98pacis volt...)
au, us, uk, ca, eu, i, f, de stb. piacosok sok mindenben eltérnek.
Minden piacra az oda való előírásnak megfelelőt szállítják!
(usában még az asszimmetrikus alakról se hallotak a hülyék... inkább építenek szélesebb utakat )
Igen ez még lég-olajos (K5-ös) .
2007-től kezdték gyártani a vizeseket.
Köszönöm a választ !
Köszönöm a képeket de sajnos ez nem ugyanaz a blokk.Az enyém ugyanis lég-olajos (K5-ös) ez meg vizes blokk.Nyílván,hogy más.
Azért nagyon köszönöm a választ.
http://www.sportmotor.hu/motor...
kb enyi
egynyomonhalado jarmu elso lampajara mit ir a koooodex? :)
versenypalyara meg mar nem kell rendszam es a kressz se szamit ott...