Húgomék Pesten laknak az Örs Vezéren. Valószínűleg én is megyek Pestre kb. 2 - 3 hét múlva, lehet hamarabb. Persze a GPS bárhová elvezet egész Budapesten .
Úgy látom ez a német nyelvű internetes-átutalásos dolog meghaladja szellemi képességeimet, egy csomó ellentmondás van az angol nyelvű útmutató és a google fordítása között, teljesen összezavarodtam, inkább hagyom a fenébe az egészet és várok még. Természetesen ha valaki meg tudná rendelni, kisebb haszonkulccsal átvenném tőle, így mindenki jól járna . Kösz az eddigi segítséget mindenkinek.
Úgy látom nagy banditra való, én viszont szeretném a gyári állapot visszaállítását, ha lehetséges . Valószínűleg más a felfogatási rendszere, a fordulatszámmérő más tartományra vonatkozik, a km óra szintén, így nem hiszem, hogy passzolna. Köszönöm a tippeket, majd csak összejön valahogy.
Motorosok! Május 24-én szombaton de 11.00 órától indul a Motoros Trophy melyre minden érdeklődőt szívesen várunk.
Megadott feladatok, és kérdések alapján teljesíteni az útvonalat, amelyet értékelünk, és jutalmazunk,értékes ajándékokkal.
Segédeszközök használata megengedett: GPS, Térkép, Mobil, stb. A verseny célja nem a” száguldás” hanem a tájékozódás és a leleményesség!
Nevezési díj: 1000 Ft/Ft
Várunk minden Motoros barátot sok-sok szeretettel!
Megtaláltam az angol nyelvű útmutatót, így azt hiszem elboldogulok. Próba-cseresznye, talán szerencsém lesz és hajlandóak lesznek elküldeni ide, Abszurdisztánba is .
Kösz a linket, ez valóban úgy néz ki jó lenne , csak azt kellene még kitaláljam hogyan sikerülhetne hozzájutnom. Annyit segíts még milyen címen lehetne kapcsolatba lépni az eladóval, mert németül egy kukkot sem értek. Köszi.
Sajnos az eBay kiesik, mivel a lehetséges eladók közül egyik sem küld csomagot Romániába, így marad a kérdezősködés és a további keresgélés. Amúgy nekem csak a km óra rész kellene, hátha akadna valaki aki csak a fordulatszámmérőt törte össze .
Èn is hiszek neked..., de szeretem a leírtakat betartani, ezért jeleztem az eltérést. Az 1400-nek a befecskendezési térképe két részre van osztva a vezérlő szenzorok szempontjából. Alsó tartományban a vezértengely jele meg a vákuumszenzor értéke adja kalkulált befecskendezési értéket, meg a második pillangó szögelfordulásának értékét, kb 3000 körül vált a vezérlés vákuumszenzor jeléről a az első fojtók tengelyének élfődúlását érzékelő szenzorra, meg továbbra is a vez. tengelyről veszi a fordulatszám jelet.
Gondolom akkor "segít" a lehúzott vákuumszenzor által vezérelt ECU szinkron közben, ha kicsit fordulaton is megnézed, és közben nem kezd el harákolni a motor a fals szenzorjel miatt...mert gondolom a TPS jele alapján nem elég finom a jel a megfelelő mennyiség eltalálásához ezért monitorozzák a vákuumot a szenzorral.
Persze ennek ellenére szíved joga úgy csinálni ahogy akarod.
Viszont az nem értem minek húzod el a két középső henger értékét, mi van akkor ha az gyárilag a befecskendezési térképpel már eleve meg van trimmelve. Szerintem csak összekuszálja az egész rendszert kezdve a fojtó tengely szenzortól a másodlagos fojtó vezérlésén át...de te tudod...én még ezt nem próbáltam, csak azt tudom, hogy az enyém milyen bársonyosan (amúgy egy agresszív állat) ment a hétvégén, főleg mikor még a digitálissal egy picit ráfinomítottam.
Sziasztok!
Sajnos a tavalyi évadzáró motorozásom alkalmával megsemmisült a motorom km órája, és a hónapok óta tartó keresés ellenére, eddig sehol sem sikerült találnom. Eredeti állapotában a mellékelt képen látható, hátha volna valakinek elfekvőben. Mivel már csak ez az elem hiányzik a teljes helyreállításhoz, az idei szezon viszont már javában dúl, remélem sikerül valami úton-módon hamarosan megszerezni. Előre is köszönöm, mindenkinek balesetmentes és kellemes motorozást kívánok.
40ezer lesz az ára,ha érdekel írj nekem!
konyvest@freemail.hu