Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szia! megvan még,le sem vettem a vasról
40ezer lesz az ára,ha érdekel írj nekem!
konyvest@freemail.hu
Húgomék Pesten laknak az Örs Vezéren. Valószínűleg én is megyek Pestre kb. 2 - 3 hét múlva, lehet hamarabb. Persze a GPS bárhová elvezet egész Budapesten .
Hello meg van még a dob? HA igen ára? Köszönöm! Üdv Gábor
ne fossál, béke van.. :-) Van ismerősőd, aki Bp-en áttudja venni..?
Úgy látom ez a német nyelvű internetes-átutalásos dolog meghaladja szellemi képességeimet, egy csomó ellentmondás van az angol nyelvű útmutató és a google fordítása között, teljesen összezavarodtam, inkább hagyom a fenébe az egészet és várok még. Természetesen ha valaki meg tudná rendelni, kisebb haszonkulccsal átvenném tőle, így mindenki jól járna . Kösz az eddigi segítséget mindenkinek.
Ha Németországi cím jó neki, akkor szólj..
Úgy látom nagy banditra való, én viszont szeretném a gyári állapot visszaállítását, ha lehetséges . Valószínűleg más a felfogatási rendszere, a fordulatszámmérő más tartományra vonatkozik, a km óra szintén, így nem hiszem, hogy passzolna. Köszönöm a tippeket, majd csak összejön valahogy.
Kérést kaptam, továbbítom:



II.Motoros Trophy

Motorosok! Május 24-én szombaton de 11.00 órától indul a Motoros Trophy melyre minden érdeklődőt szívesen várunk.

Megadott feladatok, és kérdések alapján teljesíteni az útvonalat, amelyet értékelünk, és jutalmazunk,értékes ajándékokkal.
Segédeszközök használata megengedett: GPS, Térkép, Mobil, stb. A verseny célja nem a” száguldás” hanem a tájékozódás és a leleményesség!

Nevezési díj: 1000 Ft/Ft
Várunk minden Motoros barátot sok-sok szeretettel!

Jelentkezni: 06 / 30 969 0239 vagy 84 / 330 635
E-mail: info@rent-n-fun.eu

telefonon vagy a helyszínen du. 13.00 óráig.
Balatonföldvár Budapesti út 72 „Rent-n-Fun”
Jó szórakozást és eredményes versenyt kíván a

„Rent-n-Fun” Team
„Motozsolt Racing Team”
www.rent-n-fun.eu

Az előző versenyről itt találhatóak infók, képek:
http://rent-n-fun.eu/index.php...

Ha bárkinek kérdése lenne, akkor a szervezővel ezen a fórumon tud eszméket cserélni:
http://forum.index.hu/Article/...
Megtaláltam az angol nyelvű útmutatót, így azt hiszem elboldogulok. Próba-cseresznye, talán szerencsém lesz és hajlandóak lesznek elküldeni ide, Abszurdisztánba is .
Kösz a linket, ez valóban úgy néz ki jó lenne , csak azt kellene még kitaláljam hogyan sikerülhetne hozzájutnom. Annyit segíts még milyen címen lehetne kapcsolatba lépni az eladóval, mert németül egy kukkot sem értek. Köszi.
nem fog menni, mert a fényszóró bal oldali (tompitott) projektorban van egy lemez, ami a 45 fokos letörést eszközli... :-)

Amúgy jól lehet látni vele, ha: szétszeded és letörlöd a port a lencséről..
vagy minimum (szűrt) sűrített levegővel alaposan kifújod a fényszórót..
Sajnos az eBay kiesik, mivel a lehetséges eladók közül egyik sem küld csomagot Romániába, így marad a kérdezősködés és a további keresgélés. Amúgy nekem csak a km óra rész kellene, hátha akadna valaki aki csak a fordulatszámmérőt törte össze .
Ott a pont...
Én meg az egyik "T" elosztóval rajta hagyom az egyik hengeren az IAPS-t, oszt jónapot....
Főtengely jeladó lesz az, nem vezteng. Az utóbbit szét is húzhatod üzem közben. Csak indításkor figyeli.

Èn is hiszek neked..., de szeretem a leírtakat betartani, ezért jeleztem az eltérést. Az 1400-nek a befecskendezési térképe két részre van osztva a vezérlő szenzorok szempontjából. Alsó tartományban a vezértengely jele meg a vákuumszenzor értéke adja kalkulált befecskendezési értéket, meg a második pillangó szögelfordulásának értékét, kb 3000 körül vált a vezérlés vákuumszenzor jeléről a az első fojtók tengelyének élfődúlását érzékelő szenzorra, meg továbbra is a vez. tengelyről veszi a fordulatszám jelet.
Gondolom akkor "segít" a lehúzott vákuumszenzor által vezérelt ECU szinkron közben, ha kicsit fordulaton is megnézed, és közben nem kezd el harákolni a motor a fals szenzorjel miatt...mert gondolom a TPS jele alapján nem elég finom a jel a megfelelő mennyiség eltalálásához ezért monitorozzák a vákuumot a szenzorral.
Persze ennek ellenére szíved joga úgy csinálni ahogy akarod.

Viszont az nem értem minek húzod el a két középső henger értékét, mi van akkor ha az gyárilag a befecskendezési térképpel már eleve meg van trimmelve. Szerintem csak összekuszálja az egész rendszert kezdve a fojtó tengely szenzortól a másodlagos fojtó vezérlésén át...de te tudod...én még ezt nem próbáltam, csak azt tudom, hogy az enyém milyen bársonyosan (amúgy egy agresszív állat) ment a hétvégén, főleg mikor még a digitálissal egy picit ráfinomítottam.
Nem lesz olcsó
Sziasztok!
Sajnos a tavalyi évadzáró motorozásom alkalmával megsemmisült a motorom km órája, és a hónapok óta tartó keresés ellenére, eddig sehol sem sikerült találnom. Eredeti állapotában a mellékelt képen látható, hátha volna valakinek elfekvőben. Mivel már csak ez az elem hiányzik a teljes helyreállításhoz, az idei szezon viszont már javában dúl, remélem sikerül valami úton-módon hamarosan megszerezni. Előre is köszönöm, mindenkinek balesetmentes és kellemes motorozást kívánok.
szia! nem voltam még Tolnán a mesternél.
Szia,lehetséges,közben eszembe jutott,hogy privátban is el tudlak érni!Voltál Tolnán szervizelni?Ha igen,elégedett voltál?
Hát ennyi Pityu de köszi szépen az észre vételt

Vidi
söt szombat is lesz egy 1400 így fogok eljárni ... ahogy mondjátok
a következöt igy csinálom ... igérem .... és majd beszámolk