Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elképzelem, ahogy a GSX ködlámpáinak izzásától megvillan az X-wing összes fényvisszaverőcsíkja, és mindeketten arra gondoltok...Ez a csávó ismerő valahonnan
Az lesz az.
Azt nem tudom, hogy csárda volt-e. Valami útjavítás rémlik. Bár az most van elég sok arra felé Dunaújvárostól BP-ig.
Mármint szombaton értetted?
Akkor a válaszom hogy DE IGEN.....NAgyon 3 óra előtt.....pár perccel.

És ha minden igaz, akkor a Szalma csárdánál intettünk egymásnak
Egy nappal elcsúsztál, én azt tegnap (szombaton) írtam.
Tessék egy pár verzió:-))))



VSZABI kedvenc X-WING harcosa:-)))))
http://www.akmtmedia.extra.hu/...

1 dobozos konzol
http://www.akmtmedia.extra.hu/...

3 dobozos
http://www.akmtmedia.extra.hu/...
legyen 3-4, akkor sem lehet megérezni, ez hülyeség..........
Tengelytáv ott kezdődik hogy 10-15cm
Ha csak nem lopták el a motoromat, akkor nem az enyémet láttad a NÉVBŐL adódóan.....
Engem ott olyan 9:45 körül láthatsz majd este:-))))
Igazad van, én is így gondoltam csak nem ezt írtam. Azokat az embereket sem értem akiket ilyen foglalkoztat, mert ezt érezni tutira nemlehet. Már túl vagyok pár nyúlott lánconn de ilyet még nem tapasztaltam.
Sziasztok!
egy kérdésem lenne.650-es Banditra vett/tett valaki hasidomot?Ha igen,akkor hol vette?Esetleg képet tudna mutatni róla.
Elöre is köszönöm.
Maximum azt tartom elképzelhetőnek, amikor egy szétnyúlt lánc helyére megy fel az új, és hirtelen fordulékonyabbnak érzed.
Blue, nem te mentél ma Adony környékén a 6-oson déli irányban kicsivel 3 előtt?
A növekedés nem lehetetlen, sőt nyilvánvaló. Ahogy húzol a láncon, úgy megy hátra a kerék. Az a hihetetlen, hogy ezt a pár mm-ert meg lehet érezni a menet közben. Kb. 2 cm lehet az új lánc és a kukás között.
így van rajta ...
Szerintem fontos, hogy az indexeknek megvan a rendszeren az új, hátrébb lévő helye, így sokkal közelebb kerül a doboz az oldalához, mintha maradna a gyári helyén az index.
Kicsit alább értekeztem a Kappa rendszerről, www.euromotor.hu -nál vettem
Nem tudtad belealkudni az árába?
Hát ez gáz!
Szevasztok !
Kérdésem a következő: gsxf650 (bandit) hátuljára valami dobozt szeretnék szerelni, ha valaki tudna nekem képet küldeni vagy leírást a felfogató konzolról az nagy segítség lenne. Sajnos csak a majrévasnál van rajta csavar. Előre is köszi bármilyen segítséget .
Olaj/olajszűrő-csere kipipálva. Tényleg 1szerű volt - a nehez a gépen levő hasidom fel-leszerelése jelentette :-)
Légszűrő kiszedésre / tisztításra tudtok vmi mini howto-t ? :-)
Szevasztok!

Na, ma lefoglaloztam a motorom Gyorben a Realmotor-nal, mivel koltozunk, csak augusztusban tudom elhozni, sajna. Ha lesznek infok, jelentkezem

Udv.!
Ez a tengelytáv növekedés tényleg hihetetlen, sőt lehetetlen is: ( szerintem) Üdv: Szabi
Hát ja. A Bandita érezhetően fordulékonyabb, mint a GSX. A villaszög gyakorlatilag megegyezik (25,4° / 26°) , a súlypontot nem tudom megállapítani, de mivel alkatilag hasonlóak, valószínűleg nem lehet nagy különbség. A tengelytáv viszont nagyobb ( 1433 mm / 1520 mm ), és a gumi 3 cm-rel szélesebb (160 mm / 190 mm)
Annyit lehet javítani, hogy a következő gumma 180-as lesz, mint a nagy Banditán is. Állítólag sokat számít.

Jut eszembe. Olyat olvastam valahol (egy más motor kapcsán), hogy mennyire érezhető a lánc öregedése során, hogy nő a tengelytáv, mert ugye minden húzáskor hátrább megy a kerék. Nekem elég hihetetlen.
Hali!


ismét van pólórendelés, mivel összejött a minimális darabszám

akinek kell az szóljon nekem mailben vagy a
http://forum.sg.hu/listazas.ph...
fórumba iratkozon fel a listára

A póló 1600ft/db
Elől a nickneved (Ha nem kell akkor KÜLÖN szólj)
Hátul az embléma
Akkor neked van egy fordulékony meg egy nem fordulékony motorod
Beleteheted,ártani nem fog, de felesleges. A félszint bőven jó.
A fordulékonyság többmindentől is függ:
1. villaszög (a meredekebb jobb)
2. tengelytáv (a kisebb jobb)
3. gumi szélessége (keskenyebb jobb)
4. a súlypont magassága (a magasabb jobb)

Asszem kb. ennyi.
A csopperek mindenből a rosszabbat kapták.
már megoldódott, ha a motorozz.hu-n olvasod a reagálást....