Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

egyszer összerakásnál sajna kimaradt az egyik távtartó. szét is cseszte a kerékcsapágyat rendesen
ha szerelő lennék szvsz éhenhalnék...
köszi Gyulám!
nemsokára jelzek és majd akkor rendelj jó? kb mennyi gempa?
Fater tolja a mozdonynak. de nyugodtan jöhetsz csak előtte szólj. Bence voltam
Lehet könnyebb de abban nincs kihívás
Bár jelentősége szerintem nincs.Tasi ha ez megvan és kapok az asszonytól eltávot mennék arra a szinkronra
Hogy is fogalmazzak.
Na szóval mikor összerakok mindent az anyát nem lehet addig meghúzni míg a kotta felkerülne a nem menetes részre.Így a meneten van rajta és lóg vagy 2 mm-t.
Tasi.
Cseréltem csapágyat mikor megvettem a vasat.És nem gyárit vettem,mivel bérből és fizetésből élek
Bementem a legközelebbi SKF boltba.Mintát vittem remélem nem nagyobbat kaptam.Cserénél csak nem volt gond.Ha "szerelek" nem iszok
vagy talán csapágyat cseréltél ? lehet 1- 2 mm rel szélesebb ... ha csapágyat cseréltél.............. vagy nem ütötted be tövig I mikém
szerintem is minden a helyin ... talán anyi Imi ... hogy én forditva szoktam a tengelyt betolni a lánc kerék felöl így könyebb a fék tuskot és a gyűrtűt fel teni
Èn nem értem mi nem megy fel...
Fuss neki még egyszer.
Üdv Urak!
Segítségre lenne szükségem!
Kicsit szenvedek a hátsó kerék pontos beállításával!
A "kotta" nem megy fel csak a menetig meghúzott állapotban.És így elég pontatlan.Gyanúm az,hogy a két távtartó valamelyike nem gyári.Esetleg valaki le tudná mérni a sajátját?
Igen,annyi néztem én is.
Minjárt kapsz mélt.
Privát kérdésedre a válasz: Nem.
jol figyelj............... ha mindig optimális a kenés tehát minden fordulatol és hő fokon ,, hideg inditásnál fed az olaj film, és a szürö az esetleges leg kisebb mikron szemcséket is ki szüri az olaj cserélva van időben tehát .. vizkozitását nem veszti el nem lesz habos és el folyos soha nem lesz csapágyas egy motor se a görgös csapágyas se a siklo csapágyas .................

miért mert a két surlodo fém közöt ott az olaj ,,,,,,,,,,,, tehát ha tökéletes az olajozás egy máshoz sem érnek a fémek
Elméletileg nem kizárható. Mikor már akkora a hézag, a szivattyú nem biztos, hogy bírja az utánpótlást...
Talán kicsit hülye kérdés: természetes kopástól is lehet motor csapágyas vagy csak elégtelen kenéstől?
Réges rég, mikor kicsempézett szervízbe melóztam volt méreg drága tömités eltávolitő spré.
Amcsi termék, asszem jetgo vagy gojet vagy ilyesmi márkából!
Ráfújtál a tömitésekre azok beragyásodtak és párperc után kézzel lejött.
Emlékeim szerint fehér habos trútyi lett...

Azóta se használtam az ára miatt, de ott volt és tetszett...
Mért öregbítesz, csak 32 vagyok
Ennyire öregszek?
Pedig számomra is ismert módszer...
a véleményem neked is csabu meg Janinak is ............... valamikor 30 éve mindenki hermetikel rakot össze mindent ,,,,,,,,,,,,, a gyárban sok helyen tömitést használtak sok helyen ragasztotak a tömités elönye pl , hogy ha jól van össze rakva nem ereszt és könyen bontható ...... a hermetikre ez nem mondható ... de amit az imént emlitetél , hogy a klingelit szakadva jőn le ...... és a tag neki áll késel . szikével , drót kefével , csiszolovászonal .... meg abánat tudja mi a fasz.. .mal kapirgálni -................... na ezt nem szabad soha tőbé nem lesz sik felületed és akor már a sima tömités nem tömit be kell kened sziloval , ragasztoval stb .................................. van rá nitro higitó le kened kétszer háromszor és kompreszor meg le fuja esetleg 0 gyapotal át dörzsölöd és brigóval zsír mentesited

nem kell mondanom milyen fontos a tömitetség .... föleg egy 2/t -nél a forgatyusháznál .............. igaz Lecsó ?
Nem csodálom hogy ezt írja. Nincs annál szebb, mint amikor megbontásnál a klingerit egyik fele az egyik, a másik fele a másik tömítőfelületen ragad, mert szétszakad két félre. Utána következik a késsel, szikével, pengével és mindenféle éles szerszámmal a vakarászás. Ez általában a gyári szerelt cuccoknál van így, amikor először szedik szét TMK esetén. Olyanmor megy az anyukázás.
Klingerit tömítéseket pár helyen írja a gyári manual, hogy pasztázni kell. Vezetékek, kivezetéseinél, blokkok osztósíkjainál... Ott sem jó, ha olajozol...
Klingerit tömítéseknél semmiféle gondot nem okoz, O-gyűrűkhüz meg nem kell ilyen. Ott lényeges hogy olajálló legyen a gumi.
Ezt régi szakik ismerik, de a mai manuálokban sehol nem szerepel. Nem biztos, hogy a mai tömítéseknél nem okoz problémát.
Zöldi, kérnék szépen egy árajánlatot a mailomra ha volnál szíves. 48e km-es szervíz anyagok kellenének. Egy privát kérdés még: Motul 5100 és 7100 közötti különbség szerinted megéri árban?
csabu987@freemail.hu
Nálunk a cégnél ősrégi módszer, hogy gépolajat összekevernek a srácok grafitporral és minden tömítést, tömítőfelületet, csavart ezzel a trutymóval kennek be vékonyan ecsettel. Soha, semmiféle berohadás nincs, a tömítések egy kis feszítésre egészben pattannak le.
Így van, én HHS-t szoktam használni.

Azért basszák el Tasi, mert hülyék hozzá. Csak nem tudják. Csavarokat látnak, amiről annyi tudnak, hogy csavarni kell, és történik valami.