de be lett fejezve csuklot nem vette rendesen stb néztem a szelep hézagot és a kipu jó is volt ... de a szivónál nem volt hézag 0.08 -012 ig irta neki a manualja 10 re raktam és lett neki ilyen kis jelegzetes hangja 2* is meg néztem ................
"Ezek után, úgy gondolod a Suzuki mérnökei nem tudnának váltót tervezni..."
Igazából erről én nem gondolok semmit. Az eddigi "vizsgálódások" alapján a váltó tökéletesen meg van tervezve, és a gyártás technológiával sincs semmi gond a keménység és kéregvastagság tekintetében.
A szálak a kenés elégtelenségéhez vezetnek... viszont nem bizonyított még az, hogy a fúvókákkal való kényszerkenés a fogevolvenseken megoldaná hosszútávon a problémát, melyre Tasi tett eddig kísérletet. Másfelől arról sem vagyok meggyőzve, hogy a rendszerböl ideterelt olaj nem hiányzik e majd máshol.
Akkor nem csak a poént, hanem az egész viccet leírom.
Két koldus ül Rómában a Szent Péter bazilika lépcsőjén.
A feljebb ülő előtt egy tábla: "Szegény zsidó hívő vagyok. Adakozzatok!"
Az alul ülő tábláján ez áll: "Szegény katolikus hívő vagyok! Adakozzatok!"
Tódul kifelé a tömeg a bazilikából.
Megvetően végigmérik a zsidó koldust, majd mindegyik tüntetőleg pénzt dob a katolikusnak.
Nézi-nézi ezt a magyar turista, és odamegy a zsidó koldushoz:
- Mondja uram, hogyan gondolt itt a katolikusok fellegvárában ilyen táblával pénzt keresni?!
Mire leszól a zsidó koldus a katolikusnak:
- Te Kohn, ez akar minket bizniszre tanítani?!
Ezek után, úgy gondolod a Suzuki mérnökei nem tudnának váltót tervezni és véletlen lenne olyan amilyen?
Sikerült ma 7,6l olajat leengednem a mocimból....
Lehet, hogy 4 gyertya van benne?
Hol az összefüggés?
Mindenkinek jó gondolkodást
Küldheted is
nagyon gondolkodom hogy leveszem a vasról a Bódis dobot.
szerintetek mi a reális ára egy ilyen használt sportdobnak?
(Nem az én tisztem, de az a 300-as robi nem lett befejezve... )
https://www.facebook.com/media...
https://www.facebook.com/media
...
Igazából erről én nem gondolok semmit. Az eddigi "vizsgálódások" alapján a váltó tökéletesen meg van tervezve, és a gyártás technológiával sincs semmi gond a keménység és kéregvastagság tekintetében.
A szálak a kenés elégtelenségéhez vezetnek... viszont nem bizonyított még az, hogy a fúvókákkal való kényszerkenés a fogevolvenseken megoldaná hosszútávon a problémát, melyre Tasi tett eddig kísérletet. Másfelől arról sem vagyok meggyőzve, hogy a rendszerböl ideterelt olaj nem hiányzik e majd máshol.
Két koldus ül Rómában a Szent Péter bazilika lépcsőjén.
A feljebb ülő előtt egy tábla: "Szegény zsidó hívő vagyok. Adakozzatok!"
Az alul ülő tábláján ez áll: "Szegény katolikus hívő vagyok! Adakozzatok!"
Tódul kifelé a tömeg a bazilikából.
Megvetően végigmérik a zsidó koldust, majd mindegyik tüntetőleg pénzt dob a katolikusnak.
Nézi-nézi ezt a magyar turista, és odamegy a zsidó koldushoz:
- Mondja uram, hogyan gondolt itt a katolikusok fellegvárában ilyen táblával pénzt keresni?!
Mire leszól a zsidó koldus a katolikusnak:
- Te Kohn, ez akar minket bizniszre tanítani?!
Ezek után, úgy gondolod a Suzuki mérnökei nem tudnának váltót tervezni és véletlen lenne olyan amilyen?