Az egy spec csavar, kötőelem boltban nem valószínű, hogy adnak.
Rendeljek?
Amúgy könnyű szétbarmolni, cseréltem már én is, mert elöl, ahol ráveri a kerék a vizet, szépen be tud korrodálni, hozzáférni meg nehéz.
Tasi milyen könyv kell az öreg gsx-hez, mit kell hézagolni?
Itt van mellettem kétfajta szervizmanuál kifényképezem ha mondod mi kell...
Fasza blokkokat húztál! Így most tök büszke vagyok akkor nekem milyen jó alapanyagom van az istállóban ezekhez képest, már csak idő kéne, hogy talpra állítsam!
így kell el járni ahogy mondod István hozá teszem ............ a csavarok be rakása lehuzása nem mindegy elsőnek a 2db vezető csavart kapadot be menetet és a hengeres részét olajozod ez központosizja aszelep fedelet ezek után rakod a4 db olaj csavart uj tömitésekel és utána jön a 8 db fedél csavar ezek után a vezetöket huzod le ,,,, utána 8 db fedél csavart és végűl az olaj csavarokat ...........................
miért basza el ez szinte mindenki ? a két vezetőt nem olajozák mosás alkalmávak a kis hézagon le szivárog a víz és szépen be rohad jönn anagy tudásu szerelö mester a kopot imbusz kulcsával és ki akarja tererni ................... kétszer meg probálja és már anyira ki forditota a belső 6 lap fejet , hogy csak az XZ kulcs vagy torks kulcs segit talán ha elöte egy napal be fujta volna wd 40 ... de ezt nem tanitják az iskolába ............................
köszi István a hasznos választ!
egyébként azért nem viszem oda ahol ezt a barbárságot tették/Pécs,Endúró/ mert kb 2éve volt és nem tudom semmivel bizonyítani hogy ez a motor náluk járt...
próbálunk úgy eljárni ahogy írtad. ha másik csavar kell azt honnan tudnám beszerezni? Zöldi szerinted?
Miért nem viszed oda vissza ahol szerinted ezt müvelték vele?
Amúgy bele kell dugni a kulcsnilásba egy gagyibb mérethelyes bitet, és párszor ráütni, majd érintö irányba a fejet egy hidegvágóval meg lehet indítanii, ha már kiforgott belöle teljesen a kulcsnyilás, bár párszor colos imbusz bit, vagy torx még meg tudja inditani, de utána cserés a csavarfej. Ha szerencséd van az M7-es "igen járatos" menetet nem baszták el!
üdv mindenkinek!
kérdéssel fordulnék a hozzáértőkhöz: be akartuk ma lőni a szelephézagot a Banditon,de sajnos már a szelepfedél leszedésnél elakadtunk az olajhűtő felőli oldalon a belső csavarnak /süllyesztett imbusz/ olyan szinten szét volt gyepálva a feje,hogy majdnem elsírtam magam kiszedni sehogy sem tudtuk!
ilyenkor szerintetek mit lehet csinálni? ja és a motor utoljára hasonló szervizen Suzuki márkaszervízben volt. hogy adhatnak ki a kezükből ilyen gány munkát?
nagyon mérges vagyok!
Ha nem illeszkedik pontosan csak pénzkidobás. Próbáld meg a személyes átvételt, és vidd el a Tiéd összehasonlítani. Ha egyezik bolt, ha nem, akkor megköszönöd szépen az idejét az eladónak
Ez kifejezetten hasonló ahhoz amilyen az enyém. 2000 forintért nem sok. Érdemes próbálkozzak vele? Elnézést ha sok a sok sületlen kérdés, de kezdő motorosként nincs kihez forduljak akinek feltehetném ezeket :)
Ezt matekozd már ki nekem légyszi!
Anyag, rajz, program, géprezsióra legyen egyenlő mondjuk 7000 HUF.
Ès akkor jó lenne, ha valóban műszaki anyag lenne, ami jól forgácsolható, és kopásálló, mérettartó...bal-bla-bla, és 100 méter után nem darálja le megint az egészet...
Igen...
...de lehet bontóban ha gs 500-asét elöbb találod, és nem kérnek érte annyit...mivel akár azonos is lehet a tiedével, de ahhoz el kell vinni a kereket , tengelyt, spirált, amikhez illeszkedik...és akkor veszel haszált komplett cuccot pár ezerért... Mondjuk 5-6 ezer a használt cucc
Rendeljek?
Amúgy könnyű szétbarmolni, cseréltem már én is, mert elöl, ahol ráveri a kerék a vizet, szépen be tud korrodálni, hozzáférni meg nehéz.