hallgass Istvánra,én megbízhatónak tartom,de szerintem sokan igy gondolják itt,Zolira NE hallgass Ő ellendrukker
sajátomat 5 éve vettem 35000km-el,csak kopó dolgok lettek cserélve,igaz ebből az első féktárcsapáros volt a leghúzosabb ,jelenleg most hátsó tárcsára vadászok,2X volt szelep állítás amihez egy szett tömítés kellett,és a folyadékok,jelenleg 91000km van benne
Kedves K.ISTVÁN elöször is köszönöm a választ,a motort még nem láttam azért nem tudtam írni róla többet de lehet hogy megnézem a hétvégém és meglátom,de szerited jó megbizható tipus?
Érdeklődnék! Ki tudja pontosan az 1200 és az 1250 Bandit gyertyakulcsa különböző, mert nem tudtam kitekerni az 1250 Bandit gyertya kulcsával az 1200-as ból. Nincs meg az eredeti szerszámkészletem.
Előre is köszönöm a segítséget Feco11
Nyugodtan megadhatod :)
robogoztam egy órát a csúcsban, leszálláskor 7 nem fogadott hvásom volt, akkor a Tied volt, amelyik után nem csöngött ki. Számod el van mentve pedig.
OFF
Tegnap osztotta meg velem munkadóm a hétvégi történetét. Majd 10 évi építgetés után tavaly kész lett a talán 67`-es Guzzi-ja CR változatban. Aprólékosan igényesen kidolgozva. Sajnos használat közben kiderült, hogy nem kényelmes számára gép. Egy hete ebayre fel is rakta a gépet. Szép összegre kúszott a számláló. Hétvégén jött is a "nyertes". Valami "tapasztaltabb" újrakezdö volt aki kihagyot 1-2 évtizedet, és most szeretett volna egy "kényelmes motort"! Nem tudom , hogy melyik adást nézte, mikor nyomkodta a licitgombot? Mindegy, a lényeg hozta magával az autószerelö haverját. Majd némi vizsgálódás után ilyen kifogásokkal éltek, hogy hangosan kattan a váltó, az már biztos cserés, mert az autóknál ha ekkorát szól akkor már kuka... meg az is feltünt nekik, hogy járó motornál behúzva a kuplungot (szárazkuplung-külön váltóház) megváltozik a motor alapjárati fordulatszáma...Itt kérrtem a fönököm, hogy ne folytassa, mert nem tudom tovább hallgatni...
A lényeg, hogy a motor maradt, meg a lehetöség, hogy betámadja a 2. helyezettet az aukcióban...
Összegezve: leüt a birkája a egy 40 éves gépet, mely Kávéversenyzönek van átépítve, majd eljön és leégetve magát faképnél hagyja az eladót irtó nagy baromságokat összehordva a szégyenteljesen birka tudásu bartajával egyetemben, figgyet hányva az ebay-es vásárlási kötelezetségének, hátrányba hozva a többi érdeklödöt.
Németország 2014.
ON
Köszi mindenkinek a segítséget és a hozzászólást a kérdéshez!
Mai nap este kiderül ha minden jól megy mi a hiba... Sikerült szerezni egy gyújtásvezérlő elektronikát cserére ha megoldja a gondot akkor ez volt a ludas ha nem marad a jeladó...
Egyébként igen minden visszajelzés normálisan működik kapcsolók le lettek ellenőrizve már. Mindenesetre ha megjavult a kicsike megírom mi volt a pontos hiba hátha ugyan így belefut valaki ilyenbe :)
Még1szer köszi a segítséget!
Hát de na akkor mutatom! Ezt szeretném megvenni de az a baj hogy 150$ feletti így kereskedelmi vámot is fognak rárakni....! de ha 150$ alatti akkor csak áfát fizetel és kész
Ő lenne az áldozat! Csak nem találok olyan eladót aki 1-1 darabot küldene külön mert akkor nem kéne vámot fizetni csak áfát és azért nem mindegy hogy mennyit fizetek!
Bár nem sokat írtál róla, nem is akarlak befolyásolni a döntésedben, esetleg az elkövetkezendökben tudsz reálisabban mérlegelni. Azt mondom, hogy minél kevesebbet, minél kevesebben nyúltak hozzá, annál kisebb a kockázat, hogy valami rosszba nyúlsz a Magyar piacon. Másfél év nem a világ. Egyre többen vannak akik csak felszedegetik az infó morzsákat innen-onnan, de valós tapasztalatok nincsenek a regélések mögött, de egy vitában az ö véleményük is egyet ér. Közben meg az idő tényező egy nem használt motornál annyira függ még sok másik dologtól...Indítottam már be olyan motort, ami az eresz alatt egy fóliával volt letakarva, talán több mint 10 éve nem is használták...nem volt benne gyertya, sem kipufogó, sem légszűrő...óra szerint vagy 60 e km meg majd 30 éves...van rajta mit rendbe rakni...de már most úgy jár mint a doxa. Nem ez volt az első motor amit feltámasztottam sok sok év után...Közben itt meg "mindenki" "ledugózza" kiput, olajat cserél tél előtt meg után is (a hajam hullik tőle mikor ilyen kérdés jön, hogy szezon végén vagy elején), mert nem tud dönteni...én meg szétborítok egy sokat állt motort, amit ugye a benne levő nem cserélt olaj "szétmarta", aztán olyanok a finom megmunkált felületek, mintha most jöttek volna le a szalagról...
Egyszerűen a számok önmagukban nem jelentenek semmit, a nagyobb felét az tudásnak meg kell tapasztalni, és tudni kell olvasni a látottakból.
Ha nekem most ez a motor kéne, nem volt még megbontva, nincs váltózaja, én biztos nem keresgélnék tovább. Számolnék kb 100 ezer kiadással egy szett gumira karbi tömítésre, folyadék, szűrő cserére, és 1-2 szezonig le lenne a gond róla...
Szerintem előbb vagy utóbb rá fogsz jönni, hogy ebben az árkategóriában nagy csodák nincsenek inkább még nagyobb csalódások.
Még nézzétek meg az oldaltámasz kapcsolóját. Az szokott elkoszolódni, bár az inkább akkor szokta elvenni a szikrát. mikor sebességben van. Az üres visszajelzése jól működik?
Egyáltalán nem mondtál botorságot, sőt..
A jeladón lehet feszelyt mérni, ez biztosabb eredményt ad mint a szokásos ellenállat mérés, ennek ellenére háztájiban inkább valóban ellenállatot szokás mérni, mert azt egy teszkógazdaságos multiméterrel is lehet.
Tehát:akár feszt is mérhettetek volna.
Én lettem lamb mocijának az új tulaja. Remélem nem lesz vele gondom .
Egy tanácsot azért adnék a tisztelt fórumozó társaimnak:
-mielőtt mocit vesztek, nézzétek meg, hogy a nagy nevű fórumokon volt-e előélete a motornak, vagy a gazdájának! sok apróságot ki lehet deríteni pár óra melóval...
Nàlunk is tavaly nyàr óta fennnàlló volt ez a problèma, mire ràjöttünk, hogy a gyujtàsjeladoval van a problèma. Minket màr olyan szinten szivatott, hogy hihetetlen ... De miota a gyujtasjelado ki lett cserèlve semmi baj nincs :) Csak nalunk nem mindig lehetett feszultseget merni rajta, es igy vettuk eszre :)
Ahhoz már nem oszciloszkóp kell?
( A manuálban nem volt ilyen ellenörzés, így elsö körben kizártam, aztán a padlásról lehoztam egy másik tipus alaplapját, onnantól disco fény volt! )
sajátomat 5 éve vettem 35000km-el,csak kopó dolgok lettek cserélve,igaz ebből az első féktárcsapáros volt a leghúzosabb ,jelenleg most hátsó tárcsára vadászok,2X volt szelep állítás amihez egy szett tömítés kellett,és a folyadékok,jelenleg 91000km van benne