Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

van olyan hogy csúcsfeszültségmérés a jeladón és azzal mindjárt látszik , szóval ki lehet mérni
Más tipusnál okozott prpblémát az alaplapon levö indúktív gyújtásjeladó, melyen hiába mértem ellenállást, hogy szakadt -e a tekercs. Viszont a mágnese lemágnesezödöt. Viszont ugye ilyen mérés nincs egyik hibafeltárásnál sem...
Szerelőnél van jó szerelőnél ő mondta, hogy kérdezzek rá pont a hosszadalmas keresgélést megelőzendően vagy inkább megkönnyítendően a dolgot járt e már így valaki és ha igen mi volt a gond. Akkor leírom még 1szer az érthetőség kedvéért de úgy néz ki megvan a hiba okozója mégpedig a gyújtás vezérlő elektronika...
A hiba a következő nincsen szikra aztán megjelenik a szikra aztán kihagy a szikra. A kapcsolók jók mind a vészleállító mind a gyújtás mind az index a lámpa kapcsolók nincsen velük gond. A trafók jók a gyújtás elosztó tekercs vagy mi a neve ami a kis dekniben van jó a kábelek a csatlakozók jók nem sérültek nem oxidálódottak a gyertyapipák jók a gyertyák maguk vadi újak tehát jók. igazából a gyújtásvezérlő elektronika maradt amit nem tudott kicserélni de holnap egy másikkal ki lesz próbálva, hogy szintén okozza e a hibát továbbra is vagy sem. Minden ki lett próbálva minden ki lett mérve és minden tökéletesen működik. Ezért volt a kérdés és a kis fejvakarás, hogy akkor hol mert eddig nem találkozott ő sem gyújtásvezérlő elektronika olyan hibájával, hogy hol működik hol nem működik hol részlegesen működik...
Egyéb ötlet esetleg mi okozhat még ilyen zavaros működést?
ha tényleg elektromos a hiba nem olyan egyszerű szűkíteni a kört ... szerintem egy jó szerelő a legjobb megoldás mert szinte bármeik elektromos alkatrész tud olyat csinálni hogy egyszer megy egyszer nem ... akár a jeladó akár a cdi akár a gyertyapipa én speciel jártam már úgy hogy gs 500 gyönyörűen megy miko egy kicsit megzavarod nem megy az egyik henger aztán hűl megint megy ugyanez gpz600 kawa stb stb van hogy 2 hét mire rájön az ember hol a bibi....
Nekem nem derül ki, hogy vándoról a hiba, vagy nem?
-1 hengernél nincs szikra
-2 hengernél (közös gyújtótarfó) nincs szikra-
-egyik hengernél sincs

Érdemes a hibafeltárásba belevinni egy kis analitikus gondolkodást is nem csak vaktában lövöldözni...
A gyújtáskapcsoló a vészleállító gomb minden rendben velük ott sincsen hiba...
A szitu a következő előző szezonban elkezdett gyengülni és borzasztó nehezen indulni mind hidegen mind melegen valahogy sose kapta el... Így végigment a maradék pár hét még mondom tavasszal úgy is kötelező körök meg minden rendbe lesz rakva... gyertyacsere olajcsere ilyesmi közben lett nézve, hogy nincsen szikra. Aztán mégis lett egy kis takarítás után aztán pedig nem majd megint majd megint nem. Tehát az indítási nehézség kizárásos alapon azért következett be mert ugye nincsen szikra és egyszer csak mégis megjelenik amint megjelenik hidegen melegen tökéletesen elsőre indul is. Nagyon valószínű az említett el erőtlenedés is ennek a szikra kihagyásnak köszönhető nem pedig karbi kopás. át lettek nézve a vezetékek csatlakozók nem e van sérült kábel eloxidálódott csatlakozó és minden rendben volt ezekből. Maradt a gyújtás vezérlő elektronika (amiről elvileg azt tudom tudjuk vagy jó vagy nem ha jó van szikra ha nincsen nincsen szikra tehát tudtommal nem okozhat olyat, hogy hol van hol nincsen szikra...) Azért kértem volna ötleteket tanácsot, hogy járt e már így valaki lehessen szűkíteni a kört. A kábelek és a trafók a csatlakozók rendben vannak jók a pipák jók a gyertyák vadi úja.
250-500 ml, DOT 4 fékfolyadék
olvasgatom a történeted ................. szerintem nem is szikra bajod van ...........látad ? ki raktad a gyertyákat és 2 nél át ugrut 2 nél nem a szikra vagy csak dadog néha amotorod ..és te rá ütötél a hasadra és az mondod nincs szikra ?
Tudja valaki hogy kb hány liter fékolaj kell a teljes fékrendszerben az olajcserére? egy K4 600 as BAnditom van. ELöre is köszi a választ
Destemone?

Nem inkább desmo(dromic)?
Place the motorcycle in an upright position.
És a tiedféle motorhoz való gyári kézikönyv.
na ez nem megy mobilról. Én ebben nem vagyok tuti. Majd megnézed az ábrákat.
"Nem rángat jobban,mint egy SV"

Ez pont a válóok kategória. Elképzelem magam a városban.
- húúú, rövid idna jó ez a kettes, szúrok egy hármast....bazz, mér rángat...
Komikám.
CSókoltatom a márkatársaid.
http://www.dualsportafrica.com...

természetesen függőlegesen kell mérni.
A fogyasztásra kíváncsi vagyok. Amúgy más rosszat nem tudok róla.
Nem rángat jobban,mint egy SV. A váltója néha vaj puhán vált,néha csattanósan. Az olaj fogyiról majd csere után tudok valamit. kap majd Motult. 10-40et. Nekem a Bandi is csipegetett. Viszont olyan puhán és simán fut,h ilyet én még nem éreztem. Gondolom,h minden moci kompromisszumos ebben az ár szegmensben. Remélem nem pusztul meg rajta semmi. Tartok a villany AC-tól de bízom benne. Zöldivel nyomunk rá
egy szinkront.
A forma és az alapgondolat a TDM-ben soha nem volt rossz...de az alul kevésbé virgonc zakatoló 2 hengers biztos türelemmel kell elfogadni. A sokszelepes, olajcsipegetös blokk is sokszor kap elmarasztalást akik hosszútávon gondolkoznak benne.
Olajszínt: nem tudom megcáfolni az oldaltámaszos ellenörzést, de nem tünik túl egzaktnak. Hiszen még ha találsz is vizszintes placcot, akkor is szokott függni a rúgóelöveszitésektöl, hogy a motor mennyire rúgja ki magát, és borul rá támaszra. Azért egy "vizszintes" -függöleges picit egzaktabb, mint egy dölésszög.
Igen azért kérdezem hogy egy az egybe leáll a 4 henger vagy csak 2 kihagy vagy ilyenek mert ez sem mindegy esetleg talán hülyeség de sose lehet tudni a vészleállító gomb szarakodik vagy a gyújtáskapcsoló még esetleg ilyenekre tudok gondolni ha mindentől független
Trafó szokott még olyat művelni, hogy hidegen ad, de melegen nem vagy kihagy....igaz egyszerre mindkét trafó ritkán megy tönkre.
Bocs, mobilról nagyon gáz írni. 2000es TDM 850
Nagyon szép állapotban van. Igazi királyi trón. Azért az asszony még csak barátkozik vele. Jó magasan ülök rajta és totál egyenesen. A kanyarokban szinte olvassa a gondolataimat. Yamahásan jó minőségű.
A telót kell megnéznem, mer húzó irányba koppan.
Ami hihetetlen,h még egy Tdm gazdával sem találkoztam aki értette volna a nívo ablak működését. A max és min rovátkák pont úgy vannak kialakítva ferdén h oldal sztenderen mutassanak jó értéket. szerintem.
Elképzelhető ez?
Minden esetre eddig 150km alatt bejön a dolog. Fura váltás de a Bandikán már fájt a térdem és nehézkesnek tűnt.
jahh gyertya csere nálam minden szezon elején van a többivel együtt a karbi rendben valami gyújtás probléma van. Bíztunk benne, hogy valami vezeték sérülhetett vagy csatlakozó oxidálódott el ezért némi kontakt hiba okozza az egészet, de nem. Azért kérdeztem valaki belefutott e már ilyenbe mert gyorsabban sikerült volna megoldani. :)
Gyújtásvezérlő elektronika meg elvileg vagy jó aszt van szikra vagy nem jó és nincsen szikra tudtommal és nem azt csinálja, hogy egy ideig nincsen szikra utána úgy érzi mégis van sikra akkor minden szép és jó utána meg ki ki hagy a szikra és nem úgy mennek a dolgok ahogy kéne neki.
Keményen öntöd itt az infókat az olavsóra, alig gyözöm olvasni!
TDM
A képed alapján szerintem az nem gyári a motorodban. Valószínű valami Honda tárcsa van rajta.
Hát nekem is 400-as van de nekem még nem jött elő ilyen probléma, de én gyújtásvezérlőre gondolnék? Nemkapott túlfeszt a rendszer? mármint kiment az egő vagy valami megugrott a töltés vagy nem tudom mi jöhetne szóba!? de mennyire szaggat be mert néha én is szoktam 3 hengerezni igaz az az én lustaságom mert el kéne már vinni karbiszinkronra meg gyertyákat cserélni