Ha átszabásban gondolkozol, egy javaslatot tennék. Nem kívánok az anyagi lehetőségeidben turkálni, kibicnek semmi sem drága; -de ha megcsináltatod, a zselés a létező legkényelmesebb. A szivaccsal is már csodát tudnak művelni, Maxxyén is ültem, szenzációs. A zselé rohadt drága, de azt mondom, ha hosszabb távon gondolkodsz a motor használatán, megéri. A gyárin fájt, égett a seggem olyan kemény volt, az él meg 100km után szétvágta a combomat belül
Hát tulajdonképpen nem nagyon érzem hogy ott van.....186cm vagyok De legalább jól néz ki. Szemezgetek egy nagyobb - kormányra rögzíthetővel, de félek az meg túl nagy lenne.
Na köszönöm szépen a tanácsokat infókat hasznosak voltak igaz én nemtum mikor jutok le Sellyére mert azért nekem az nem kis táv lenne igaz legalább visszafelé kipróbálhatnám az ülést
Elvittem a párommal együtt és ott is hagytam. Mindenképpen az a jó ha személyes a találkozó, mert nagyon sok mindent át kell beszélni. Azután üléspróba és a seggedet körbe rajzolja jelzőkrétával. Utána az utasnak is felülés, seggméretek pontosítása. Rengeteg a lehetőség, én nem is gondoltam volna ennyi mindenre. A postai megoldás szerintem nem olyan jó, mint a személyes méretvétel. Gyakorlatilag abszolút rád igazít mindent a Gábor. Átvételkor rögzíti a km óra állását és abszolút felelősséget vállal a gépért, mely a manőver ideje alatt őrzött és zárt helyen, családi házban van -mivel ott van a kis manufaktúra. A zseléből kaptam egy kis mintadarabot, félelmetes. Puha trutymó, bárhova odavágod, szétlapulva ott ragad. Én öt évig szenvedtem a motoron és az utasom is. Ez tavaly nyáron megszűnt.
A tank alatti/elotti fekete haromszog alaku burkolatot kiveszed, akkor hozzafersz szerintem mind a 4 gyertyahoz. A legolajos 650-en (kisertetiesen hasonlit) siman hozza lehet ferni a gyertyakhoz.
Ezt most ugye csak olyan vicces költöi kérdés volt?!
Szerinten neked kell tudni eldönteni, hogy mi a magas labda neked, és nem nekem innen a fotelból!
Mielött tesztre indulsz, otthon szedd ki a gyertyát, vagyis próbáld meg, aztán rézpaszta a menetre, és visszatekerni, rendesen meghúzni. Túl sokszor ne basztasd a motort ilyen szegény keverékkel, mert leolvad dugó a hajtokarról!
Hát keveset volt használva az biztos,az állapotából is látni,egy idős urtól vettem aki régi autokat gyujt meg van neki egy bmw tura motorja,elginkább azt használta,mondta is ezért adja el mert csak foglalja a helyet a garázsban,szegénynek :D
Azért érzem, hogy nagyon nem látod át a dolgot...ezért javaslom azt amit elsönek írtam. Pörkölj neki oda megint, és mikor lehörög-lefullad a motor, akkor ott az út szélén gyertya ki azonnal! (azaz nem próbáld beínditani, meg eröltetni, mert akkor hamis képet kapsz. Ha hófehér a kitekert (két könnyel elérhetö gyertya bármelyike) gyertya, akkor biztos, hogy keveset kap nagy terhelésen, dugulásod van. Utána lehet keresni a dugulás helyét.
Ha a kitekert gyertya nem fehér akkor nézd meg a másik szélsöt is... ha az sem, akkor lehet más probléma is...de valószinüleg sokat állt a motor, hogy csak ennyi mérföld van benn, és tele lehet lerakodásokkal kiválásokkal az üzemanyagrendszer. Biztos ráférne egy teljes takarítás, de minimum egy flakon jóminöségü üzemanyag rendszer tisztító lötty!
Arról beszélünk, ami a kutyás fotós fölötti képen van? Hogy nem hímeztetted, színesítetted? Ez is zselés? Mennyibe fájt?