Igen köszönöm a listát, de sajnos ez mind 310mm átmérőjű, de nekem sajna 290mm és nem tudom hogy miért vagy hogyan hogy ez gyárilag ilyen vagy már valami módosítás történt...
11-el idösebb
Csak húznak...
Kalkulálni kell egy pár dologgal. Lehet ki kell tépni a karbisort, és kitakarítani, az esetleges kiválások a benzinből dugulást okoznak, o-gyűrűket, tömítést cserélni. A gumiabroncs lehet, hogy deformálódott, ezért szitálhat tőle a motor, lehet cserélni kell. Fék, kuplung és telofolyadék csere... Ha gyári a lánc, akkor átlagban ilyenkor már csere érett.
Ma hoztam ki a Banditot ide.. majd mindet hétvégén irok egy klassz ki fényképes beszámolót, hogy telnek itt a hétvégén a bajor erdőkben és az Alpokban..:-D
Sziasztok,tanácsot szeretnék kérni,kinéztem egy 1200 banditot 2003-masz 32 000 kilométerel de 1,5 éve áll a motor,megvegyem vagy van benne kockázat?természetesen kicserélem az olajat,szüröt,gyertyátkat.gumikat.levegő szüröt,stb,
bátya meg jöttek a tűszelepek ........ én is köszi a motort Laller el is vitte .
ha tudsz szerez neki ilyet tű fuvoka a felső száma 826 M- p -o
amit esztergáltatott az helyre igazitotam ime a gyári és amit fel csiszoltam mert nem volt méret azonos ..
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni... Van egy 93as évjáratú 400as Banditom és velemi gyújtás probléma van az az nincsen szikra aztán van szikra ez ugye indítási nehézséget okoz amint van szikra hidegen melegen indul egyből... A kábelek csatlakozók rendben vannak nem oxidálódott nem sérült... Elvileg a trafók is jóknak kellene, hogy legyenek... Ugye maga a probléma azt is eredményezte, hogy érezhetően erőtlenedett a kicsike... Találkozott már valaki ilyen problémával? Előre is köszi a választ!
Üdv
Árpi
fasza lett a gép nagyon! Kicsit az autópályán megviccelt a benzincsap, berángatott, tartalékra kellett csak rakni :)
Köszönöm mégegyszer a segítségedet!
Csak húznak...
Kalkulálni kell egy pár dologgal. Lehet ki kell tépni a karbisort, és kitakarítani, az esetleges kiválások a benzinből dugulást okoznak, o-gyűrűket, tömítést cserélni. A gumiabroncs lehet, hogy deformálódott, ezért szitálhat tőle a motor, lehet cserélni kell. Fék, kuplung és telofolyadék csere... Ha gyári a lánc, akkor átlagban ilyenkor már csere érett.
03. Suzuki GS 500 1989 (GM51B)
03. Suzuki GS 500 1990 (GM51B)
03. Suzuki GS 500 1991 (GM51B)
03. Suzuki GS 500 1992 (GM51B)
03. Suzuki GS 500 1993 (GM51B)
03. Suzuki GS 500 1994 (GM51B)
03. Suzuki GS 500 1995 (GM51B)
03. Suzuki GS 500 1996 (GM51B)
03. Suzuki GS 500 1997 (GM51B)
03. Suzuki GS 500 1998 (GM51B)
03. Suzuki GS 500 1999 (GM51B)
03. Suzuki GS 500 2000 (GM51A)
03. Suzuki GS 500 2001 (BK1111)
03. Suzuki GS 500 2002 (BK1111)
03. Suzuki GS 500 2003 (BK1111)
03. Suzuki GS 500 2004 (BK2111)
03. Suzuki GS 500 2005 (BK2111)
03. Suzuki GS 500 2006 (BK2111)
03. Suzuki GS 500F 2004 (BK2321)
03. Suzuki GS 500F 2005 (BK2321)
03. Suzuki GS 500F 2006 (BK2321)
03. Suzuki GSF 1200N Bandit 1996 (GV75A)
03. Suzuki GSF 1200N Bandit 1997 (GV75A)
03. Suzuki GSF 1200N Bandit 1998 (GV75A)
03. Suzuki GSF 1200N Bandit 1999 (GV75A)
03. Suzuki GSF 1200N Bandit 2000 (GV75A)
03. Suzuki GSF 1200N Bandit 2001 (A9112)
03. Suzuki GSF 1200N Bandit 2002 (A9112)
03. Suzuki GSF 1200N Bandit 2003 (A9112)
03. Suzuki GSF 1200N Bandit 2004 (A9112)
03. Suzuki GSF 1200N Bandit 2005 (A9112)
03. Suzuki GSF 1200S Bandit 1996 (GV75A)
03. Suzuki GSF 1200S Bandit 1997 (GV75A)
03. Suzuki GSF 1200S Bandit 1998 (GV75A)
03. Suzuki GSF 1200S Bandit 1999 (GV75A)
03. Suzuki GSF 1200S Bandit 2000 (GV75A)
03. Suzuki GSF 1200S Bandit 2001 (A9111)
03. Suzuki GSF 1200S Bandit 2002 (A9111)
03. Suzuki GSF 1200S Bandit 2003 (A9111)
03. Suzuki GSF 1200S Bandit 2004 (A9111)
03. Suzuki GSF 1200S Bandit 2005 (A9111)
03. Suzuki GSF 400 Bandit 1993-1995 (GK75B)
03. Suzuki GSX 1200 Inazuma 1999 (A311)
03. Suzuki GSX 1200 Inazuma 2000 (A311)
03. Suzuki RF 900R 1994 (GT73B)
03. Suzuki RF 900R 1995 (GT73B)
03. Suzuki RF 900R 1996 (GT73B)
03. Suzuki RF 900R 1997 (GT73B)
Persze ha úgy általánosan nincs vele gond.
ha tudsz szerez neki ilyet tű fuvoka a felső száma 826 M- p -o
amit esztergáltatott az helyre igazitotam ime a gyári és amit fel csiszoltam mert nem volt méret azonos ..
Egy kis segítséget szeretnék kérni... Van egy 93as évjáratú 400as Banditom és velemi gyújtás probléma van az az nincsen szikra aztán van szikra ez ugye indítási nehézséget okoz amint van szikra hidegen melegen indul egyből... A kábelek csatlakozók rendben vannak nem oxidálódott nem sérült... Elvileg a trafók is jóknak kellene, hogy legyenek... Ugye maga a probléma azt is eredményezte, hogy érezhetően erőtlenedett a kicsike... Találkozott már valaki ilyen problémával? Előre is köszi a választ!
Üdv
Árpi
70/6321-829