Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem kell pontosan illeszkednie.
Aha láttam köszi az infót! Hát reménykedem benne hogy az enyém azért nem így fog járni! Igaz az amit felrakott képet elég rozsda szagú volt mintha már lenne vagy 5-6 éve a napon,esőben igaz ki tudja hogy miből gyártják ezeket
Szia Zöldi!
az eleje rosszul hangzik , az egyik karbit szétbontottam abban ép a tűszelep, bár ez nem azt jelenti, hogy a másik háromban is oké.Viszont a schuber tű kopott azokat is cserélném ( a tű mellett besüt a nap, amikor a helyén van), erre van ötlet? Az úszóház tömítésre tudsz vmi összeget mondani?
Rossz hírem van, pl tűszelepből csak gyári van, amit együtt adnak az úszóval, és 20 ezer pénz darabja.
Kontaktolj Taschner kollégával, van O-gyűrű szettje gombokért, én tudok hozni gyári úszóháztömítést, ha kell, a tűszeleppel kapcsolatban meg reménykedjünk, hogy nem vállas.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni Tőletek! Suzuki GSF 400-am van amit nagyon szeretek és karburátor felújítást szeretnék végezni rajta. Honnan tudnék alkatrészeket szerezni hozzá?

Köszi a választ.
Rendben, köszönöm a segítséget, rá kell mennem a témára, mert így nem az igazi..
Nem, ki kell szerelni.
2-3 nap alatt megvan.
Kiszedni nem egy agysebészet amúgy.
Eladtam...egy SVbe
Gyerünk Atti, szedd össze magad :DD:D:D
Új hátsó gumi "bejáratva"!
Már csak a kb 5 mm majrécsík van hátra!
szia Zöldi!

Amit még régen beszéltünk gsxr hatso teleszkópról. Esetleg megvan-e még neked ?:)
Aham, köszi!
Ki is szerelik? Időben mennyi?
Én így csinálom kb 50 ezer km óta, nekem beválik.
Kárázsy Kft vagy Katon Gábor Dömsöd. 15 rugó kb.
Egy ehhez hasonló low-cost-os kínai tárcsa tört el egy srácnak a 900-as RF-ben hátul párszáz kilométer után.
Ettől függetlenül remélem neked beválik, csak gondoltam nem tartom magamban a tapasztalatot.

Ha érdekel a törött hátsó tárcsás hozzászólás "Suzuki RF Klub", 505 oldal, 12611-es hozzászólás, képekkel.
Hátsó gátlóval mit lehet tenni, ha túl "puha" ? Bandit 1996-ból..
Szerintem teljesen. Ha túl alacsony fordulaton használod, kihasználva a nagy nyomatékát, sose feledd hogy az olajnyomás a fordulatszámmal csökken. Szerintem érdemes visszakapcsolni.
Visszaolvastam az 1200 váltójával kapcsolatban. Már a vásárlás előtt ellenőriztem, az én példányom váltója nem sír, és szeretném ha ez így is maradna. Az okra felállított elméletet is elfogadom, az előírt karbantartást megkapja, megfelelő kenőanyaggal, csak a helytelen vezetési technikát kell kizárni. Egy számérték hiányozna nekem, mi az az alacsony fordulat, ami már káros?
(Korábbi motorjaimon ez értelemszerű volt, fel sem merült a kérdés.)
Nekem a következő felhasználás fekszik: országúton 90-130 közti tempónál 3000-4500 környékén van a fordulat 5. fokozatban, ha utolérek valamit, nem váltok vissza. Néptelen falvakba beérve 60-ig visszaengedve a sebességet 4-esbe váltok, forgalmasabb településen ennél kisebb tempónál 3-asba. 3000-nél alacsonyabb fordulaton óvatosan bánok a gázzal, nem terhelem hirtelen. Ez nagyjából jó?
Igen ezt én is észrevettem de pár kör után már szépen körkörössen koptatta úgyhogy majd összeszoknak! Minden képen írok majd a tapasztalatokról! Igaz amennyit én a féket használom...:D
Persze minden új! Hát majd összekopnak a dolgok...:D
Akkor ez uaz lehet mint Sikié,kíváncsi leszek a tapasztalataidra.
Friss benne a betét gondolom,mert csak a tárcsa fél felületéhez ér hozzá a képek szerint.
EZT vettem meg!
Kínai.............árban nagy a szórás.
Milyen típus a tárcsa,mennyiért vesztegetik?
elég ütős!nekem tetszik.