Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Persze. Nem fogalmaztam meg kritikát, vagy állásfoglalást, hogy mi a jobb :)
Akkor márr inkább feszültségszintre kapcsoljon, vagyis ha van töltés, akkor ég a lámpa, ha nincs, lekapcsol. Ez annyiban is hasznosabb, hogy ha elmegy a töltésed, akkor leveszi a lámpát és talán hazaérsz Persze nem árt, ha felül lehet bírálni ezt a kapcsolást, sötétség esetére
nem is baj) Tök unalmas lenne az élet nem?
Értem, hát nem vagyunk egyformák
Neked -Nekem maga a lehetetlen feladat. Csodálattal tudom nézni amikor a fáziskergetők ott hümmögnek meg magyaráznak egymásnak egy kapcsolási rajz felett, amit én simán összecserélnék egy Burda szabásmintával. Én viszont prímán tudom hogyan lehet egy zacskó vattával lebontani egy melléképület tetejét
Ne vitázzunk! Motorozzunk!
Ha neked egy normális hangnemben adott válasz pláza cicás performansz, akkor no comment....de ha úgy jobb, káromkodhatok is.
Még szerencse, hogy te tökéletes vagy...
kb 1 délelőttös meló mindennel együtt
Nem értek az elektronikához, ha megvalósítom, azt szakemberrel fogom megcsináltatni.
úgy nézem hogy az olajgomba testet kapcsol normál zárt , az égőn folyamatosan plusz van alapállásban a zárt olajgombán testet kap mikor olajnyomás van a gomba érintkezői bontanak így kelleni fog egy tranzisztor ami vezérli a relét
Ezt szeretném megvalósítani. Tök hülyeség hogy gyújtásra fényárba öltözik a motor. Ha már nem lehet lekapcsolni, akkor kizárólag akkor világítson, ha beröffent a motor. Ha van egy döglődő akksid vagy hideg van, lehet hogy pont a világítás hiúsítja meg az indítást.
ja az még egyszerűbb még elektronika se kell mondjuk az se lenne valami komplikált dolog
Én úgy olvastam itt, hogy az olajnyomás kapcsolóra kötik és az adja a világítás relének a parancsot.
egy kis elektronika ami a motorfordulatot figyeli és akkor bekapcsolja a fényszórót egy relén keresztül
Azt hogy lehet úgy bekötni engem is érdekelne a dolog? ...:D
Igen, többnek van kormány emelő betétje és emlékeim szerint max. 30mm-t lehet emelni, annyit engednek a vezetékek meg a hidraulika tömlők.
Valaki nem tudja hogy a suzuki bandit első féktárcsája milyen motorokra jó még? ebay-n próbálgatom keresni és csak fránya 310mm-s átmérőjüket találok a 290mm fasorba sem pedig az én motoromon az van! Úgy látom sikerült az egyik egyedi szériát kiválasztani ....
Srácok, van itt közöttünk olyan akinek 2005 utáni a motorja és átkötötte a világítását úgy, hogy csak akkor kapcsoljon be a világítás ha beindult a motor?
Kormányemelést csinált már valaki? Vagy cserét túra kormányra? Nekem túl alacsony a bandita..
Nekem is pontosan ez a véleményem.
szívesebben olvasnék egy jó túráról vagy néznék pár jó képet de itt oldalakon keresztül csak a hiábavaló feszengés megy ....
a tiedbe mondtam CR9E 3000 körül mozog az ára nem ? az NGK de van CR8E gyertyám 800 ér kici kínai zxr-be tesztelve egy használtnál az is jobb
No megint elkezdődött!Márka és nem márkatársaim abba kellene ezt hagyni!Tasinak teljesen igaza van!
jo lesz az 4* 1350 nek is :) miliomos lennek is minden kiadott fillert atragnek....
hagyjuk már a nagyképűsködést ... unalmas ... na meg 1000 voltonként ne röhögtess sóher vagy venni egy szett új gyertyát nem kell szépíteni tudom nem olcsó de egy 10 esből kb ki lehet hozni a 4 -et (már ha tényleg szerelsz és vásárolsz is normális üzletből akkor kapsz kedvezményt az NGK-ra pl ) speciel a haynes szervicckönyv a banditra 12000 km-enként cserét ír (mivel hogy ez egy bandit fórum gondolom a bandit kellene legyen a mérvadó) másik dolog aki a leghangosabban fikázza a suzukikat miért ossza itt az észt tribololologiailag ?